lammaer#6
Isten tudja, de a minőség semmivel sem rosszabb mint az amit itthon megvehetsz felárasan a boltban - nem lennék meglepve ha a boltok ugyanúgy tőlük rendelnék a cuccokat aztán teszik rá a hasznot.
Egyszerűen én már eljutottam oda, hogy felismerjem az ár és a minőség sokszor nincs egyenes arányban.
Tagadhatatlan, ki lehet fogni szar dolgokat is - viszont a customer supportban sose csalódtam (legyen az alibaba vagy banggod). Szó nélkül adják vissza a pénzt (csak pár ezer forintos apróságokról van tapasztalatom, az igaz), elég csak leírni hogy mi a baj, esetleg mellékelni egy fotót. Nem forgatják a szemüket meg várakoztatnak órákig mint a boltokban az "ügyfélszolgálat", hogy aztán adjanak egy cetlit amit "levásárolhatok".
De mindez igaz az ebayra is - egyszerűen az hogy nyilvánosan értékelheted őket amit bárki lát becsületesebbé teszi a kereskedőket - ez az ami az offline kereskedőknél hiányzik. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.02.08. 11:14:09