• Tinman #62
    Boldog is lennék, ha tényeket írtál volna, de nem tetted.

    A "kamionbarongyolás" és a "buszmegbe" vezetés jelenleg is megtörténik, többnyire FIGYELMETLENSÉGBŐL. Ebben pedig a gépet elverni soha az életben nem fogod, ha csak le nem kapcsolod. Az átlag vezetők pár óra alatt egyre figyelmetlenebbé kezdenek válni, a profiknál ez akár a kétszerese is lehet, de mindegy, hogy 2.5 vagy 5 óra, előbb-utóbb az emberi szem/agy elfárad és megnő a hibázás lehetősége. A hibákból veszélyes helyzetek lehetnek, a veszélyes helyzetekből meg balesetek. Ezért is nagyon fontos, hogy minél előbb kommersz kategória legyen az önvezető járművek kérdésköre...
    Nem mellesleg a gazdaságra sok ponton jótékony hatása lesz, hiszen az önvezető flotta bérbe vehető, saját maga áll be majd a dokkolóra, ha éppen elektromos alapú hajtással bír, a sofőrök mással foglalkozhatnak, kipihenten jöhetnek-mehetnek, termelékenyebbek lesznek, a levegő minősége javulni fog, az egészségügyre gyakorolt nyomás csökkenni fog, hiszen drasztikusan lecsökkennek az utakon történt balesetek, etc.

    De kár ezekről neked beszélnem, mert az orrodnál tovább nehezen látsz. A szájkaratét te kezdted, ahogy a személyeskedést is, majd meglepődsz, ha visszadobják a lasztit? Mit vártál? Meleg hógolyót? ;-)