• KoLaMan
    #22
    Aha, a kritikus ízlése és ítélőképessége, az a pocsék... Igen, ez kommersz, és nem művészfilm. Na és? Annak viszont véleményem szerint kiváló. (na jó, mikor a végén átadja a profnak a tudását egy pendrive-on, az meredek kissé...). Jó sztori, jó szinészek, jó megvalósítás, mi a bánatos fene kell még egy bevallottan kommersz filmhez?
    Hülye ítészek, a tanult sablon mentén kritizálnak. Birom a művészfilmeket is ha művészi és nem művészieskedő (Pl egyik kedvencem a The Breakfast Club), de egyetlen Fellini, vagy vagy akár Jancsó filmet nem tartok sokra. Ez van, ilyen az izlésem. És? De pl. én nem mondom, hogy a "Tágra zárt szemek" pocsék film. Csak azt, hogy SZERINTEM nézhetetlen, követhetetlen, értelmetlen ostobaság. Mert másnak talán tetszett, és azt tiszteletben tartom. Ennyi.

    Amúgy "nyusziagyar", hol a fenében hangzik az el a filmben, hogy a 100% a végtelent jelentené?? Mert én nem emlékszem ilyenre.