kamov#13
Elsősorban az űrállomás pályájának a síkjába kell indítani az űrhajót.
Azaz úgy kell indítani, hogy az űrállomás és az űrhajó "szinuszgörbéje" a rakéta leállása után egybeessen. Innentől ebben a síkban manővereznek.
Az ISS görbéje kétszer halad át Bajkonur felett. Egyszer felszálló ágban és egyszer leszálló ágban. Ebből csak a felszálló ágat használják, hogy a rakéta darabjai ne Kínára potyogjanak. Ez napi egy alkalom.
Ha két nap alatt kell elérni az űrállomást, akkor az lehet a föld túloldala felett is indításkor. Két nap alatt alacsonyabb pályán utoléri az űrhajó az űrállomást, majd mielőtt lehagyná felemelkedik az űrállomás pályamagasságára és dokkol (leegyszerűsítve).
Tehát indításkor a "szinuszgörbének" az indítóállás felett kell elhaladnia, de ezen a görbén az űrállomás bárhol lehet, akár a "túloldalon" is.
Ha hat óra alatt kell elérni az űrállomást, akkor párszáz km-el az űrállomás mögé kell érkezni, és arányosan hamarabb az űrállomás magasságára kell emelkedni.
Ehhez nem csak az kell, hogy indításkor a "szinuszgörbének" az indítóállás felett kell elhaladnia, hanem ezen a görbén az űrállomásnak is kicsivel az űrhajó elé kell esnie, miután az űrhajó pályára állt.
Ilyen állás kb. három naponta van