A folytatás...
  • Darun
    #102
    Azért mint a két előző rész esetén megfigyelhető a minőségi romlás. És nem csak az introkban. Mondjuk a DoW alap kampánya kicsit gyér volt. Ugyan szépen megcsinálták, de egyetlen frakció volt csak, fix pályákkal. A WA ezen dobott kicsit, bár nem véletlen nem lett népszerű. Aztán a DC behozta a frakciókat, kaptunk egy bolygót amit kvázi szabadon bejárhattunk. A SS-t sem véletlenül húzta le a kritika anno. Oké, kaptunk két új frakciót, meg egy egész naprendszert az egy bolygó helyett, ami kicsit több pályát jelentett, de nekem a pálya dizájn se jött át annyira, a légi egységek bevezetése... tök fölösleges volt, ráadásul kivették azt a DC-s ficsört, hogy az elfoglalt területeken megmaradtak a felépitett bázisok, igy nem kellett a nulláról felhúzni a védelmet, na nem mintha olyan nagyon sűrűn támadt volna az AI, ha meg még is, vettél bele védelmet és az autocsata le is rendezte rögtön.
    Jól emlékszem, hogy a második rész kampányát lehetett coopban is tolni? Érdekes lett volna kipróbálni. A Last Man Standing-et is kipróbáltam, az sem volt rossz. Bár úgy rémlik, mintha eredetileg az is egy W3 pálya/mod lett volna. A kampány része egész jól ki volt dolgozva. Bár azt nem értem, hova tüntek az acsijaim Illetve hogy lehet az, hogy az alap játékban 20, a CR-ben meg 123 órám van. A Retriben meg 38. A CR-t tuti hogy csak egyszer vittem végig. Sőt, igazából az egészet. Az újrajátszhatósága messze alulmúlta az első részt. Ami nem csoda, hiszen a Warhammer világok egyik fő jellemzője az epikus méretű csaták, nem az hogy egy tucat "kommandós" végigdzsantázik a pályán. Sajnos a Retribe is az volt az ára a sok frakciónak, hogy a játék közben élvezhetetlenné vált. Ha ide is igy akarnának tartalmat bőviteni, akkor tényleg inkább nem kéne erőltetni.