• SOCKET 911
    #9
    OK, szűr zajt a canon is biztosan, azt, hogy mennyire nem tudom gyakorlati ember vagyok, de ne mond azt, hogy a Minolta 7D-nek nincs viaszosabb képe, mint a saját kategóriájában a 20D-nek, pedig nagyobb és ksiebb pixel sűrűségű a benne lévő szenzor, ha szűr zajt a Canon, ha nem, akkor is élesebb és képi hibáktól mentesebb képe van, mint az ominózus Sony-nak, amit, ha télleg szűrnek a D70-ben akkor az még jobban gáz, mert zajtalanabb és részletsebb képe van a 20D-nek ISO 200-on, mint a D70-nek, az, hogy a D70 200-ról indul ne is vegyük ide... Szerintem. Hangsúlyozom, nem sokat kattingatok .jpg-ben.
    A D50 képe azért idegesít, mert olyan képe van ISO200-on, mint, ha olajos üvegen kersztül nézném.
    Igen, elő lehetett hozni pár éve a Canonokból is ezeket, de az akkor volt, ez pedig most van, a szűrésnek, pedig nincs köze a szenzorhoz.
    Én meg azt mondom ne akarja feleslegesen frissítésre bírni a Nikon a vevőit, és ne akarjon 4x belerakni egy szenzort egy gépbe, vagy annak legyen értelme ( D70s-nek nem sok volt, ellentétben a 60D 10D 300D sorozattal ) és a nem számottevő különbségre való rámutatás nem szőrszálhasogatás, hanem átlag emberek által nem látható apró hiányosságok mindenki számára láthatóvá való felnagyítása.

    Nem véletlenül mondtam, hogy az alsó és közép ár-kategóriára gondolok, mert az új profi Nikonban, ( D2X ) már az új 12 megás Sony CMOS szenzor van, aminek elég jó képe van a nagy sűrűség ellenére, és érkezik az új 10 megás is úgyhogy reméljük én is elkussolhatok, mert a Nikon és társainak nem kell szegény ICX 413-at tovább hajtaniuk, hanem kapnak új, modern moiré és színeszaj-mentes cuccot :)
    Éjjjjenek a júzerek sokáig!!