IL-2 Sturmovik: Battle of StalingradTeam Fusion FB oldalIL-2 1946 MOD telepítésLőszer leírás Vogeltől!Kép feltöltése

IL-2 BoS: Aircraft Familiarisation IL-2 BoS Tutorials CloD: New Pilots

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
  • VO101Tom
    #91158
    Én két féle sérülésmodellt ismerek realtime játékoknál, az egyik a repülőgép belső részeit pontosan meghatározó hitboxokkal működik, amik találatait a DM elemzi, és kiszámolja, hogy milyen sérüléseket okoztak a beérkező lövedékek (CloD, DCS WW2 gépek, War Thunder ilyen, bár ez utóbbi sokkal kevesebb belső részt különböztet meg, mint a másik kettő), a másik a repülőgép főbb elemeit néhány dobozra bontja, és az azokat érő találat véletlenszerűen ad valamilyen külső/belső sérülést (DCS modern gépek, BMS).

    Amiről repvez álmodozik, hogy a lövedékek kinetikus roncsolását, vagy a gyújtó és robbanófejek hatásait hitboxok helyett valamilyen autocad szintű mérnöki modelleken, pusztán az alkatrészek geometriája, anyagai és használt kötések alapján számolná - nos ha ilyet láttok valahol, szóljatok pls, mert kíváncsi lennék rá én is nagyon