IL-2 Sturmovik: Battle of StalingradTeam Fusion FB oldalIL-2 1946 MOD telepítésLőszer leírás Vogeltől!Kép feltöltése

IL-2 BoS: Aircraft Familiarisation IL-2 BoS Tutorials CloD: New Pilots

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
  • VO101Tom
    #91145
    Az online játékhoz nincs sok közünk, ennyi eladott játék után is alig repkednek online, azzal mi nem sokat tudunk kezdeni. Van pl olyan repülőszázad, akik Wellingtonnal repülnek, és szinte állandóan csak AI ellen, saját szerverükön. ACG-sek is zárt hadjáratot szoktak repülni, nekik vannak angol és német századaik is, megoldják maguk közt. Az online warok, online repülések szervezése a játékosok feladata lenne, nem a mienk. Ettől függetlenül az ATAG szerver állandóan fut, publikus eventeket is szoktunk szervezni, de ez megint nem (csak) TFS feladata lenne, hanem mindenki másé is. Amikor ilyen event van, akkor tele vannak a szerverek, ergo repkednének mások is online, csak a játékszervezés a nehézkes.
    Vannak tervek olyan eszközök programozására, amik segítenének online wart szervezni, illetve online missionokat webes felületről managelni (földi csapatokat, hajókat már most is lehet így külsőleg irányítani, csak senki nem csinált még hozzá egy normális online felületet). De jelenleg ez nem prioritás, a VR és grafikai update-en dolgozik mindenki.

    A második világháború egyik legfontosabb hadszíntere volt a Normandiai, az lenne furcsa, ha valaki azt teljesen kihagyná. Ami a 6.0-át illeti, szerintünk tudunk bele tenni olyan fícsöröket és gépeket, ami egyetlen másik repszimben sincs benne (és remélem addig nem is fogják betenni :D ), de lesz olyan is ami van máshol (Fw190 pl ilyen -ez már publikus info-, de ez megint olyan, hogy egyszerűen nem hagyhatod ki csak azért mert másnál már van). Ami a BoS Normandiát illeti, ahogy a Bodenplatte is, szerintem az inkább a DCS "ellen" lett elkészítve, a mi időszakunkat nem zavarja.

    Szerintem a VR update a TrueSky-al grafikailag nagyon sokat javít a CloD-on, plusz vannak egyéb fejlesztések is amiről még nem mondhatok semmit. A BoS-hoz képest nekünk klikkelhető kabinunk van, ami főleg VR-ban nagyon jó, plusz a BoS engine sok helyen eljutott a lehetőségei határára, ami sok helyen korlátozza őket. Nem akarok ebbe nagyon belemenni, a BoS engine jól néz ki, és amit most tud azt stabilan tudja, de előbb utóbb ott is kelleni fog egy nagyobb átalakítás. Ami a hardcore részt illeti, nem hiszem, hogy a mögöttes FM rosszabb lenne, inkább csak jobban ki van hegyezve a gameplayre a gépek valós teljesítménye helyett. A DCS grafikában a legszebb, a gépek nagyon pontosan le vannak modellezve, de a gameplayban szerintem a leggyengébb. Kevés gép, Mosquito kivételével csak vadászok, ráadásul ww2-esekkel is elkezdték keverni az össze nem illő évjáratokat, és gépeket. Engem az ilyen talán jobban idegesít mint illene, bár még mindig jobb, mint a BoS féle balansz. Gondban lennék, ha CloD helyett kellene másik repszimet választani .

    A TF6.0-nál nem fogunk azon változtatni, hogy egy komplett csomagot árulunk olcsóbban, mint máshol egy modul. A TF5.0-nál túllőttünk a célon, abban annyi gép és content volt, ami a 6.0-ban nem fog megismétlődni. Kevesebb gép lesz, de aki megveszi, az ugyanúgy egy teljes csomagot kap, nincs unlockolás, nincsenek évekkel/hadszínterekkel eltérő típusok, nincsenek prémium gépek, nem kell a mission készítőnek variálnia, hogy kinek mi van meg. Ha ez kevés lesz a játékosoknak, akkor nem lesz 7.0. Ennél többet előre nem lehet megmondani. De azért reméljük, hogy nem lesz kevés

    Az UI régi téma, belenyúlni nagyon veszélyes, sok programozási hibát okozhat, a gépek konfigurálásától kezdve a missionok kezelésén át a mission builderig minden ahhoz csatlakozik, abból dolgozik, az az alapja az egész játéknak. Pont ezért ritka nagyon, hogy kész játéknak komplett UI-t cseréljenek, ettől függetlenül egy lengyel srác már elkezdett vele foglalkozni 1-2 éve, de nagyon rég nem hallottam felőle, hogy jutott-e valamire (tippem az van). Egyébként, most így magunk közt, én sosem értettem ezt a rugózást az UI-n (BMS-nél sem), ha a játék jó, akkor max annyit vagyok ott, hogy belépek, mission elindít vagy szerverre fellépek és kész. A játékidő töredékét töltöm ott, és ha vannak is hülyeségei, vagy olyan dolgok amit én is szívesen megváltoztatnék, ettől függetlenül a szimulátor rész a fontos, és az az UI-tól nem lesz sem jobb sem rosszabb. Szerintem.