IL-2 Sturmovik: Battle of StalingradTeam Fusion FB oldalIL-2 1946 MOD telepítésLőszer leírás Vogeltől!Kép feltöltése

IL-2 BoS: Aircraft Familiarisation IL-2 BoS Tutorials CloD: New Pilots

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
  • VO101Tom
    #90985
    Egyáltalán nem kötözködésből kérdeztem azt, qrva rég ismerjük egymást, nem egy fórumon intézném azt, ha valami bajom lenne veled. Egyszerűen nem értem a motivációdat. Azt kérdeztem, hogy miért javítod ki amit írtam, miért mondod, hogy véletlen lenne a lövésnyom, amikor nem az (és azt gondoltam ezzel te is ugyanennyire tisztában vagy). De ugyanígy régebben mondtad a hajtómű komplex kezelést, vagy a hűtők működését, hogy Clodban azok sincsenek, mondtad a sérülés modellezést, vagy épp most a "fizika modell teljes hiányát", sőt még anno Mike-ot is idekeverted, hogy a Spitfire csak azért olyan erős, mert neki ehhez volt kedve. Ezek a posztok csak azt árulják el, hogy vagy teljesen fogalmatlan vagy arról, hogy mit is tud a clod, vagy teljesen más okból, de szándékosan a TFS/CloD ellen kampányolsz. Melyikhez vagyunk közelebb?

    Hú, pontosan meg nem mondom, BoS-al kb három éve nem repkedek, a tankos részt nemrég megvettem, szerintem is qrva jól néznek ki rajta a sérülések. A repülőgépeken is tök jók ezek a mostani decalok. Az biztos, hogy tőlem azóta egyszer sem olvashattál olyat, hogy a BoS-t kritizálnám bárhol, egyszerűen azért mert nem is nagyon érdekel. Amikor bejelentenek valami világmegváltó új fícsört, akkor persze utánaolvas az ember (új DM bejelentés kb egy éve), de elemezgetni már rég nem elemzem, mert amióta a fórumukon elmondták, hogy azért nem hisznek a német teszteknek, mert a német mérnökök nem azt írták le amire gondoltak, de ők tudják, hogy mit akartak írni (Fóka emelkedőképességénél hangzott ez el, szó szerint), akkor az ilyen kijelentések után egy halk "na ne szórakozzunk már" kíséretében én elengedtem ezt a dolgot. Amíg van CloD addig úgy sem aktuális bármilyen váltás.

    Az online decalos megjegyzést nem csak neked szántam, mustangdc3 írta, hogy jó lenne ha ezek a DM-re is hatással lennének, erre írtam, hogy az szerintem ugyanaz a DM marad mint ami most van, mert az új decalok online limitálva lesznek.
    Írtam én azt bárhol, hogy a mostani DM szar? Nem. Mivel nem repülők vele, nem is elemzem, nem is igazán érint a dolog. A BoS-t kifigurázó videót sem én tettem be ide, ahol a videón a Kígyó falevélként huppan le a földre, fél szárnnyal, farok nélkül. Az pl kifejezetten vicces volt. Az is amikor azt mondtad, hogy az hellyel-közzel hihető. De szóltam rá egy szót is? Ugye, hogy nem.

    Amikor bejelentették az új DM-et, és te mondtad azt, hogy elvetik a hiboxokat és a hitpontokat (ami nem volt igaz) akkor már futottunk ezzel pár kört, hogy az új DM az nem lesz rossz, de nincs is benne semmi forradalmi (#90383). Műszaki rajzokból építették fel a gépeket? Különböző hatása van az AP és a HE vagy a gyújtó lövedéknek? Robbanásoknál lesz lökéshullám? Remek. Azelőtt nem így voltak BoS-nál? Ezekből semmi sem újdonság, maximum a PR szöveg, amivel előadják. Ne értsd félre, amiket leírtak, az alapján szerintem is sokkal jobb ez az egy éve betett BoS DM mint a régi BoS DM volt (amit halkan jegyzek meg, egészen az új DM-ig ugyanúgy a világ legjobbjának tartottak a 777-nél), de ami szintet hoz, abban semmi olyan nincs amit máshol ne láttunk volna sok évvel korábban.

    A pilótára ható G terhelés ilyen szintű szimulálása nálunk nincs, de nem is tudom örülnék-e neki, ha lenne. Mármint fejlesztői szemszögből. A 109-es döntött ülése közismerten jobban kedvezett a nagy G-s fordulókban, mint a Spit ülés sokkal meredekebb beállítása (F-16-nál is olvastam erről). De hogy adsz ennek bármilyen numerikus értéket? Ráadásul az összes gépre amit a játékba tettél? Vagy mi alapján mondod azt, hogy az egyik gép sok G-t tud húzni, de abban jobban kifárad a pilóta, ezért idővel a másik kerül előnybe, mert az nem fárad ki? Így csinálsz egy papíron rosszabb gépből jobbat? Értem az alapötletet, de nem tudom, hogy mennyire sikerülhet ezt valósághűen megoldani. A fórumon -és ezt te tudod a legjobban- még a lepapírozott teszteredményekről is mennyit tudnak vitázni, én őszintén qrvára félnék megnyitni a fórumot, ha egy ilyesmit beletennénk. Mi lenne ott, úristen. A fülhallgatóba lihegő érces pilóta hangnál kevés dolog van ami jobban zavar dogfight közben, az első dolog amit pl. BMS-ben kikapcsolok az a pilóta légzés audio. A Bos-os G-lock többi része akár érdekes is lehet (ha jól programozzák le), ezzel a részlettel viszont nagyon nem fogtál meg.

    "Nagyon szép, ha ezt a háttérben a DM számolgatja, csak a fejedre kenheted, ha vizuális visszajelzés meg semmi."
    Ezt teljesen másként látom. A repülőszimulátor legfontosabb dolga az, hogy az ilyen sérüléseket amennyire lehet pontosan számolja, akkor is ha a visszajelzés a játékmechanikából adódóan limitált. Például Clodban (figyeled, most sem teszek relációt a clod és másik program közé, egyszerűen leírom, hogy clodban mi van) van több mint 300 fajta sérülés, ami külső szerkezeti elemek és belső alkatrészeket érinthet. Ezek lehetnek sérülésből vagy használatból eredő hibák. Ezeknek hatása van az FM-re, a kezelésre, hajtóműre, mindenre, akkor is, ha pl nincs külön grafikai elem arra, ha a motorról ellövik a kompresszort. Nem utasítom vissza, ha valami szebben néz ki mint előtte, de szerintem egyáltalán nem az a legfontosabb.
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2021.03.23. 03:09:58