#3
A ZDNet oldalain jelent meg egy rendkívül érdekes, noha lakonikus írás Bill Machrone virtuális tollából. A cikkben a szerző az Intel által az AMD ellen folytatott FUD (Fear, Uncertainty, Doubt) marketingstratégiát elemzi, különös tekintettel az utóbbi HyperTransport technológiájára. Hogy mi is a FUD receptje? Íme:
Félelem. Bizonytalanság. Kétkedés. E preemptív marketingstratégiát az IBM találta fel, a Microsoft fejlesztette tökélyre, és minden technológiai fölénnyel rendelkező cég alkalmazza. Minden új, komplex és kevéssé érthető technológia bevezetésekor igen könnyű FBK-t (félelmet, bizonytalanságot és kétkedést) kelteni partnereinkben, s így tenni őket gyanakvóvá versenytársaink állításaival, termékeivel kapcsolatban. Gyakran még arra sincsen szükség, hogy új terméket vezessünk be: elég csupán finoman utalni arra, hogy nekünk valami jobb van a tarsolyunkban, vagy éppen valamiféle olyan kutatási eredményt publikálni, amely a versenytárs technológiáját diszkreditálja.
#2
épp ideje volt már!
hiába a jó termék,ha a kutya sem tud róla,
vagy csak annyit,amennyit a konkurencia hazudik.
kowajano#1
na végre a marketingre is ad mostmár az AMD :)