9
  • fonix1973
    #9
    Sziasztok nekem is a Dino Crisis 2-höz kellene végigjátszás már az elején elakadtam ide küldjétek köszike sos [email protected]
  • rockerbaby
    #8
    tudom h fáziskéséssel írtam de...reméelm még jó
  • rockerbaby
    #7
    remélem már mindenki örül de én a dino crisis 2-ben megakadtam és ahhoz nincs leírás
  • rockerbaby
    #6
    tessék:Dino Crisis
    Végigjátszás - Easy Mode

    A kezdőhelyről felfelé indulj el, ahol találkozol Gail-lel, a kommandó főnökével. A beszélgetés végeztével menj be a zöld ajtós szobába, ami Gail közelében van. Told el a polcot, majd vedd fel a gyógyszert a másik polcról. A sarokban a harmadik polcon van egy kulcs, ezt is vedd fel. Menj ki, majd indulj el visszafele a kezdőhelyhez. Itt újabb közjáték történik. Rick, a másik kommandós megkér, hogy aktiváld a bázis generátorát. A kerítésen levő ajtón menj tovább. A következő helyen két ajtó is van, de az egyik zárva, így hát válaszd a másikat. Rövidesen egy félbevágott hullát találsz, melyet éppen Gail vizsgálgat. Nézd meg te is közelebbről, ,vedd fel a cuccot majd menj tovább. Az épület bejáratánál Gail vár, akivel beszélgess el. Ezután menj be a szürke ajtón. Ez a generátorszoba. A végében két gép van, az egyikben izgalmas szerkezetek vannak egy üveg mögött, a másik egy kapcsoló. A feladatod az, hogy a színes szerkezeteket sorrendbe állítsd. Piros, kék, zöld, és fehér a sorrend, amit a gép megvizsgálása után tudsz belőni az első három jel segítségével, ezekkel cserélgetheted a biztosítékok sorrendjét. Ha sikerül, a negyedik jellel kiléphetsz, majd húzd meg a karokat a falon. Így áram alá helyezed a bázis első szintjét. Mielőtt azonban ki tudnál menni, furcsa hangokat hallasz. Indulj el visszafelé. Mindenhol vérnyomok. Meg is jelenik az első díno. Lődd szét. Menj tovább visszafelé, a kezdőpontnál Rick felhív, hiába mondod el neki mi történt, nem hisz neked. Menj tovább egyenesen előre egy térképet látsz, ami jelzi, hogy hova kell eljutnod, be a bázis fémajtaján. Végig a folyosón, egészen amíg egy furcsa zajt hallasz. Előtted egy lézerkapu zárja el az utat. Mivel kikapcsolni most még nem tudod, állj a szellőző lehullott rácsára, így fel tudsz kapaszkodni a szellőzőrendszerbe. Fuss tovább. Rövidesen elérkezel egy lejárathoz, ahol ereszkedj le. A folyosón továbbhaladva van egy ajtó, amely fölött zöld lámpa világít. Ez a számítógépszoba. Mielőtt bemennél, vedd fel a ládát, ami előtte hever, majd lépj be. Itt beszélgetés következik, amelyben Rick elmondja, hogy a bázis némely részein még mindig nincs áram. A végén menj ki. Most menj oda, ahol lejöttél a szellőzőből. Itt egy ajtó, bent van a mentőhely. A polcon van egy DDK H kulcs, a dobozban egy újabb kulcs. Az ajtó mellett egy piros gomb, nyomd meg, a számítógépet pedig vizsgáld meg. A másik helyiségben a földön egy hulla hever, találsz nála egy kártyát, rajta a LEO kóddal. Végül a falon egy széf, melynek a kódja O375. A széfben egy kis kulcs van, meg valami cucc egy üvegben. Kemikália. Menj ki az ajtón, amelyik mellett megnyomtad a piros gombot. Rick ekkor felhív. Közli, hogy ezentúl néhány lézerajtót ki tudsz nyitni. Menj tovább, van itt egy dino akit gyilkolj le, és a kis ajtón menj be. A szobában van a másik DDK H kulcs, meg dart lövedék a shotgunhoz. Irány ki. Most jön a lézerajtó, majd ki a folyosóról át a dupla ajtón. A nagyteremben vannak cuccok a földön, meg egy fekete nagy ajtó. Kint fuss el az út végére, itt egy újabb hulla akit kutass át. Újabb DDK kulcs, meg egy papír egy kóddal. Vissza a nagyterembe, majd fel a lépcsőn. Fent told el a ládát, mögötte cuccot találsz, majd menj be az ajtón. Hopp, egy dino. Menj be a fekete ajtón. Újabb dino, a szoba végében pedig egy széf a falon, melynek kódja 7687. Találsz egy pisztolytuningot, amit szerelj is fel. A pulton van egy irat, ezt is megnézheted. Menj ki, majd vedd kezelésbe a kis beugróban lévő faajtót. Van mellette egy kis gép a falon, ebben meg kell fejteni a kódot. Ne szenvedj, HEAD. Most már bemehetsz. Hopp, egy túlélő. Kapsz túlélő egy kódkártyát, a SOL-t. a polcon megint találsz egy DDK kártyát. Van a falon egy piros gépezet. Ebbe tedd bele a két kódkártyát, a menüből kell kiválasztani őket. A Sol-t a bal oldalra tedd, a LEO-t a jobb oldalra. Most jön a kód: LEOSOL, fejjel lefelé 7O5O37. Oké, tied az L kártya. Kábé ez az a pont amikor egy bazi nagy T-Rex betör az ablakon, és elviszi a hullát. Szerintem nem érdemes vesződni vele, egyszerűen rohanj ki a szobából. Ha esetleg már előbb rád tör, ugyanígy menj ki, aztán gyere vissza a széffel vacakolni. Futás le a lépcsőn, a lépcső mögötti ajtóhoz. Rick hív, és meginvitál egy helyre, amit a térkép mutat. Az ajtó melletti kódolóban ismét meg kell fejteni valamit. Ne izzadj, NEWCOMER. Bent vannak érdekességek, a falon egy piros cuccos doboz, amelyhez hasonlóval már találkoztál a játék elején a folyosón. Ezekhez kellenek a dugók. Gyakorlatilag ugyanolyanok, mint a Residentben a ládák, itt bepakolsz, máshol kipakolsz. Elég jó dolgok vannak bennük. Innen a kis ajtón menj ki. A folyosón kapcsold ki a lézert. Van a lézer mellett egy ajtó, de a mögötte lévő szoba most még nem fontos, de ha bemész, és kinyitod a másik oldalon a dupla ajtót, később nem kell már körbemenned. Mindenesetre most a lézeres folyosón menj tovább. A végén egy fél hulla van, nála egy dugó. Menj be a dupla ajtón, ami melletted van. Az egyik padon lapul a B1 kulcs. Vedd fel, jó kis sztori kerekedik. Megint jön a felesleges futkosás a számítógépszobába. Old meg valahogy az utat. A srácok már várnak. Csak azért kellett idejönnöd, hogy megmondják, csinálj áramot a többi részlegben is. Nem tudták volna ezt rádión közölni? Ki kell menned a kezdőhelyhez, ott van egy zárt ajtó, bent egy láda cucc fogad. Menj be, majd le a létrán. Újabb generátor. A falon van egy zöld lámpa, ott találsz egy biztosítékot. Ezt a menüből kiválasztva tedd be az üveg mögé, majd forgasd be őket az ismert módón. Végül kapcsold be az áramot a karokkal. Rick hív, már megint menned kell. Megint mehetünk vissza a számítógépszobába. A helyzet a következő: ha az első lehetőséget választod, mész Gail-lel a doki nyomában, ha a másodikat Rick-kel távozol a rádión segítséget kérő illető után. Én Gail követését javaslom, de gyakorlatilag kipróbálhatod majd mindkettőt. Úgyis ugyanoda jutsz. Szóval Gail. Menj ki a szobából, a folyosó végén láthatod, hogy eltünt a rács. Menj le a lépcsőn a B1 részre. A folyosón látsz egy csomó lakmározó kis dinot, adj nekik, majd tovább a folyosón. Kis mozi következik, te meg szépen beszorulsz. Illetve kiszorulsz. A lift csak újlenyomatos kártyával működik, ilyened még nincs. Menj tovább, be az ajtón, amely fölött a lámpa van. Oh, egy dino, nyomkodd a gombokat, így be tudod rugdosni a vezetékek közé. Menj tovább, lézer kikapcsol. Bent látsz egy rozsdás és egy normál ajtót, a normál kell neked. Na, most már itt is van egy rövidebb út. Vissza a rozsdás ajtóhoz, ami zárva van, így menj ki, itt egy dupla rozsdás ajtót találsz. Bent van egy test, vizsgáld meg. Innen már ki tudod nyitni az egyszárnyú rozsdás ajtót. Most vissza kell menned oda, ahol a kis dinokat kinyírtad, mert ott van a rád váró ajtó. Egy újabb mentőhely. Találsz itt egy ID kártyát, a dobozban meg egy dugót. Innen menj fel a lépcsőn, át a mentős szobán. Ne a dupla ajtó felé indulj, hanem a másik irányba. Kapcsold ki a lézert. Itt két ajtó van. A kicsi jobbra a klotyóba vezet, itt csak egy szellőzőjárat van. A másik ajtón menj be. Van itt egy kézi szkenner, egy kulcs a dobozban és egy DDK dugó. Most el kell menned a nagyterembe, keresztül azon az ajtón, ami a lépcső mögött van. A szobában használd a szkennert a hullán, így leveszed az újlenyomatát. Menj ki az egyes ajtón, majd be a folyosón következő első helyiségébe. Irány a számítógép, amelybe a 46907 kódot üsd be, miután használtad az ID kártyát. Kétszer Yes, most már van egy jó belépőkártyád. Menj vissza a megszkennerezett halotthoz, és használd a filmet. Végre eljutottál ide, de ne örülj. Vissza kell menned egészen a kezdőponthoz. Onnan tovább át a kerítés kapuján. Itt Rick felhív, és maga után invitál. Most át tudsz menni az eddig zárt kerítés - ajtón, amelyik feléd esik. Menj tovább, két dino rendel. Miután bemész az ajtón, fura dolog történik. Jön egy repülő dino és felkap, majd felhoz vág. Rohanj vissza a fegyveredért, majd menj be az egyes ajtón ( ne a zöldön!). ment van egy DDK kulcs, a halottnál még egy. A szobából az automata ajtón menj ki. Vigyázz a repülő micsodákra. Menj be az újabb ajtón, le a létrán. Logikai feladat jön. Van három csővezeték, össze kell színek szerint kötni őket. Van itt hat gép, kapcsolókkal. Ha beállsz középre úgy, hogy a létra neked jobbra essen, szemben van valami maszat a falon. Bal kéz felől elölről az első gép az A, alatta a B, alatta a C, jobb kéz felől a falhoz legközelebbi a D, aztán az E, végül az F. tedd a következőt: első a C piros kapcsoló, második a D piros, harmadik a B zöld, negyedik az E zöld, ötödik az A kék, hatodik az F kék. Itt még eltolhatod a polcot, mellette lapul egy kártya is, aztán menj fel a létrán, ki az ajtón. Ekkor elkap a dino. Nyomkodd a gombokat, mire beleesik a ventillátorba. Mehetsz tovább. Rövidesen visszajutsz a lifthez, ahol nemrég elveszett a fegyvered. A panelen a zöld gombnál aktiválni tudod a liftet. Próbálj meg elmenni arra, amerről jöttél. Amikor leszakad a föld, nyomkodd a gombokat, majd menj megint vissza a lifthez. Végre le is tudsz menni vele. Logikai feladat. El kell pakolni a ládákat az útból. Menj fel a létrán, told el a polcot, majd használd a B1 kártyát a panelen. Ekkor a képernyőn látható programkártyák segítségével össze kell állítanod egy olyan utasítássort, hogy szabad legyen az út. Ne vesződj, tedd a következőt: fel-2, bal-1, le-1, hook. Utána start. Most bal-1, release. Végül fel-2, hook. Utána exit. Menj át a rozsdás ajtón, majd vissza egészen a kis dinokig, fel a lépcsőn. Dupla ajtó, mentőszoba, nagyterem, exit ajtó, tovább a liftig, majd le. Szép kis séta. Itt megint van egy kódos masina, a kód: Laboratory. A dinokat a következő folyosón könnyű leölni a lézerkapu miatt. Itt egy új dupla ajtó, irány befelé. Menj át ezen a szobán is, de ne hagyd itt az újabb tuningot. Az ajtó a sarokban van. A folyosón megint társaságod akad. Kapcsold ki a lézert, menj be az ajtón balra. Van itt egy DDK kulcs, és a polcon is van egy dugó, amit ne hagyj itt. Vissza a folyosóra, tovább lefelé. Újabb lézer, kapcsold ki, a folyosó végén egy ajtó, itt be. Az ajtó mellett lapul egy doboz, benne egy dugó. A piros dobozban egy fúró van. Menj a számítógéphez, felelj Yes-t, majd add be az 5037 kódot. Menj ki a szoba másik oldalán, majd a folyosón kapcsold ki a lézert. Megint ott vagy a dupla ajtónál, menj be, el a kis „balos „ kis szobába, ahol a szoba végében az ajtó immáron nyitva áll. A szobába néz be az üvegen át - meg kell menteni az illetőt. Három jel adott / sorban egyes, kettes, hármas, / ezeket a következő sorrendben kell megnyomogatni: 3,2,1,3,1,2,1,3,2. Lépj be beszélj a doktorral, majd halála után megkapod a kártyát, amin a 3695 szám olvasható. Ekkor jön egy dínócska. Nyomkodd a gombokat, így beszorul a rohadék. Adj neki egy ki gázt az egyes opcióval! Menj be megint azon a bizonyos dupla ajtón, ahol a tuningot találtad nemrég. Az ajtó mellett van egy kék képernyős masina. Használd a B1 kártyát a menüből. Újabb logikai feladat jön. Össze kell rakni a mintákat. Alulról - felfelé számolva a sejteket / az oszlop tagjait / mozgasd a következőket: 4-5, aztán 1-2, utána 2-3, aztán 1-2. Király! Most keresd meg a zöld lámpás fiókot, és használd rajta a B1 kártyát. Így tied az R kártya. Most menj oda, ahol a fúrót találtad / mentőszoba /. Állj a kék monitoros géphez, és használd az L kártyát a bal oldalán. Ekkor Regina odahívja Gail-t, hogy segítsen neki az R kártyával a jobb oldalon. Kinyílik egy kódos ajtó, de kínlódj vele, a kód: energy. A szobában van előtted egy pult, amelyben a béta- gamma-alfa kombinációt kell beütnöd a polcokat eltolva shotgun tuningot találsz. Amikor visszamész Gail-hez a második szobába, beindul a riasztó. Ahol a fúró volt, a szekrényen van egy fehér poszter. Használd ezen a fúrót, újabb logikai istenverése következik.

    Balról - jobbra az első négyzet az A, a második a B, a harmadik a C. Az A-t hagyd úgy , a B-t forgasd egyszer jobbra, a C-t egyszer balra. A következő sorrendben tedd le őket: C, A, B. most ugyan elhallgat a riasztó, de kitör a pánik Rick hívása után. Két választásod van: az első, hogy Gail-lel mész a dinok szájába, vagy, hogy Rick-kel menekülsz. Válaszd a második opciót, Rick-ket. Menj be az LR kártyás ajtón. A számítógépnél a sarokban Rick felhív, és elmondja, hogyan nyílik a vészkijárat. Írd le egy papírra sorba a megjelenő betűket, aztán nyomkodd be sorban őket. Ezt háromszor kell megcsinálni, egyre nehezebb. Ha kész mássz le a járatba. Végre megvan Dr. Kirk. Most jön az övön aluli ütés, vissza kell menned a számítógépszobába. Rick ugyan nincs itt, de végre le tudsz menni a lifttel, ahol a zöld lámpa ég. A szobában az ajtó mellett van egy doboz a falon, benne egy kártya, vedd fel. Menj ki az ajtón, majd fuss végig a korlát mellett, be a balra eső szobába. Itt az emergency dobozon használd az előbb talált kártyát. Menj ki az ajtón, el kell futni a párkány végére. A T-Rex folyamatosan kapkod utánad. Amikor elérsz az ajtóhoz, fel- le kell mocorogni, hogy a dög ne tudjon elkapni. Addig kell kibírni, amíg Rick kinyitja az ajtót. Bent Regina hívja a helikopterpilótát. Most el kell menned arra a külső udvarra, amelyik a nagyteremből nyílik. Vigyázz a repülő dinokkal és fuss el az út végére az ajtóhoz. Újabb folyosó két döggel, irány a végéhez az ajtóhoz. Ne a kék ajtóhoz, hanem a szürkéhez. Bent a létrán csak akkor menj fel, ha töltény kell. Most jön egy kis ládatologatás. Ha középen állsz, jobbra- szemben veled ott van a falon az exit felírat. Balra van két világosbarna láda, a felső az A, az alsó a B. jobbra is van három, a jobb- felső az E, alatta D, alatta C. told el az A-t jobbra, B-t le, C-t jobbra, D-t fel. Ugye nem volt nehéz?! Jön a helikopter de elkapja a T-Rex. Amikor megkapod az irányítást, fuss szorosan körbe a roncs mellett, a nyitott dupla ajtóhoz a sarokban. Rick megkér, hogy még egy cseppet tartsd szóval a T-Rex-et. Ha a roncsokhoz nagyon közel futsz körbe- körbe, akkor nem lesz semmi bajod. Egy idő után ismét megjelenik a brazil gyerek, na akkor már tényleg odafuthatsz az előbbi ajtóhoz. A lift leáll. Menj ki, majd be az első ajtón a beugróba. Találsz néhány kártyát EV jelekkel, meg egy hullát cuccokkal, meg egy iratot is, amit olvass el. A 01-es ajtó mögött Rick már megjavította a liftet. Továbbmentek, megint leállt a lift. Közben Gail is jelentkezik. Rick elküld egy biztosítékért. Ahol Rick áll, onnan balra a sarokban van egy kis ajtó, menj be. Itt megtalálod a cuccot, vidd el Rick-nek. Amikor kész, menj be a másik egyes ajtón, pirosas lámpa ég fölötte. Van itt egy B3 kártya, majd told el a polcot, ott van egy dugó. Rick mellett van egy B1 kulcs, vedd fel, majd beszélj a csávóval. Végül menj ki az új ajtón. Itt meglátsz egy hullát, nála van egy fontos kulcs. Sajnos történik egy kis baleset, így nem tudod egyből felvenni. Viszont megjelenik két nagy dino. A fekete harmonikaajtón a létra mellett be tudsz menni. Ez a fegyverszoba, jegyezd meg. Vedd fel a B3 kártyát és a kulcsot. Menj ki, majd fel a létrán. Használd a B1 kártyát a panelen, majd a már ismert módszerrel tedd szabaddá az utat a hullához. Így körbe be tudsz menni a DDK kulcsért. Most menj vissza a B3 szintre, a dupla ajtóhoz a biztosítékszekrény mellett. Öld meg a dinokat, a szobában kutasd át a testet a dugóért. Menj be a dupla ajtón a lift mellett, fordulj jobbra , menj fel a lépcsőn. Lesz itt egy szellőző, ne menj bele, inkább az ajtón. A szobában beindul a riasztó, de a számítógépnél ki tudod kapcsolni. Van még itt egy DDK kulcs is. A sarokban a hullánál van egy kártya, a dobozokban egy dugó. Most már bemehetsz abba az előző szellőzőbe, le, majd balra. Az első ajtó zárva, a másodika tied. Itt találod Gail-t. miután elmegy vedd fel a cuccokat és menj ki. Most menj a folyosón vissza és lefelé, majd vedd fel a C kártyát. Vigyázz, lesz itt egy eléggé vad dino. Menj be a C ajtón, ahol természetesen újabb DDK kulcsot találsz. Irány vissza a szellőzőbe, majd még mindig vissza, le a kis lépcsőn a zöld terembe. Rick közben fel fog hívni. Itt éppenséggel már ki tudod nyitni a lézert, egy dugó van a ládában az A ajtó előtt. Menj el a szép tiszta terembe, ahol a lift is van, meg a hulla, meg a fekete jel a padlón. Itt a falon van egy port felírat, azt az ajtót válaszd. Ne görcsölj vele, a kódja Waterway. Van itt bent egy hulla, nála egy dugó, ami neked kell. Menetrend szerint megérkezik Rick. Néhány szerencsétlen flótás segítséget kér, és persze ki menjen, ha nem a nő. Vedd fel a kártyát ami az asztalon van, aztán rohanj mint az állat a B3 föhangárjába a nagy lift felé. Megjön T-Rex koma is, de falsot harap, pontosabban megeszi a birkózógépet. Vedd ki a biztosítékot az üveg mögül, és vidd vissza oda, ahonnan hoztad. Tedd be a biztit, majd állítsd be a piros- kék- zöld- fehér sorrendet. Aztán jönnek a karok a falon. Most fuss vissza a lifthez, és kutasd át a hullákat - mindenkinél van valami kulcsféle. Most már végre elmehetsz a Portos ajtóhoz, Rick-hez. Itt az idő távozni. Dr. Krik megint alkotott, zsákutca. Van viszont itt egy kulcs, azt vedd fel. Irány akis lépcsőn fel az emeletre, a „ Totál Recall”-os szobába. Itt használnod kell a B1 kártyákat, a nagy kék monitor mindkét oldalán, aztán benyomni a 0392 kódot. Megint „sejtrakosgatás” jön. A baloldalon rakd alulra a fehéreket egymásra, a jobb oldalon a pirosakat alulra egymásra, aztán a „csere” ikonnal a pirosak felett levő üreseket cseréld ki a fehérekkel. Így jön ki a fehér - piros kombináció a jobb oldalon. Menj ki, aztán fel a szellőzőbe. Mássz le, itt már voltál, de most végre jobbra is tudsz menni, ha kikapcsolod a lézert. Menj be az ajtón, aztán vedd fel a DDK D kulcsot, az asztalról. Kínáld meg a dinokat is ha már itt vagy. A sarokban a dolgozóban dugó lapul. A másik sarokban van egy üvegszéf, a kódja 1281. Tuning cucc van benne. Menj ki a ”a C ajtón „, aztán irány vissza a „ rögtön „ szobába. A folyosó végén van egy DDK ajtó, melynek kódja STEBILIZER, de szenvedhetsz is vele, ha akarsz. Menj tovább, lesz egy kis történés, de lényegtelen. Rövidesen újabb kódos ajtó, a DOCTORKIRK. A következő nagy ajtó zárva. A zöld masinán - mellette - használd az egyik B2 kártyát, a következő masinán a másikat. Megint film következik, egy bazi nagy gépet látsz. Nem messze van egy világító gomb /?/ a falon, ami a hidat nyitja. Ne menj át a hídon, még ne. Menj tovább be a szobába, fel a lépcsőn, vedd fel a cuccot a dobozból. Irány tovább jobbra, be az ajtón, ahol - végre - megint logikai játék vár rád. Az A-t egyszer balra, B-t egyszer balra, C-vel semmit. Sorrend: B,C,A. Vissza az előző szobába, de most irány le a lépcsőn. Van itt egy Level B kártya, ezt vedd magadhoz. Ennyi volt, menj fel a lépcsőn. Kapd el a liftet, menj fel vele a B3-ra. Irány a fegyverszoba - mondtam, hogy jegyezd meg, hogy hol van / a mentőszoba után /! Kikapcsolhatod a lézert, a helységben a dobozokban egy dugót, a polcon egy másikat ,és töltényt találsz. El kell menned vissza abba a szobába, ahol a fel/le vezető lépcső, meg a híd van. Az egyik sarokban van egy kék számítógép monitor. Ha bekapcsolod, ugyan történik valami, de leáll a rendszer. Ekkor Regina ráver egyet a masinára! Most futás be a zöld lámpás ajtón / a hátad mögött /, ahol a sarokban a manus fekszik, immár széttrancsírozva. Menj a falon lévő nyitott kék egységhez és használd rajta a szkennert, így tiéd a doki újlenyomata. Menj tovább a rácsok felé… Tovább… Gail hála istennek megint jókor jön. Mesélés következik. Most meg kell találni két gépezetet / kapsz egy Level A kártyát /. Megjön Rick. Az első választási lehetőség a B3 rész, te inkább a másodikat kérd, a B2-t. kapsz egy diszket is, ajándékként. Ebben a szobában találsz még egy dugót a dobozban. A térkép pirosan mutatja az úti célt. De előbb menj ki a sarokban levő ajtón, ne azon, amelyik a kis folyosó végén van és a sötétzöld részbe vezet. Rögtön melletted van egy ugyanolyan ajtó, azon menj be. Visszafelé a fehér részben találsz egy eddig zárt piros - fekete A betűs ajtót. Menj be és vedd fel a tuningot a hátsó kis folyosórészből. Told el a nagy szekrényt, itt lapul egy dugó és egy gomb a falon - persze nyomd meg. A szoba közepén lévő gépen használd a diszket, majd add be a „ csipogós „ kódot: 3-6-7-2-0-4. Máris a tied a két áhított felszerelés. Ismét vissza a röntgen szobába. A sarokban a hulla melletti gépbe a 78814 kódot írd be, - persze előbb használd a menüből az egyik ID kártyát! Most el kell menned a hídhoz, be a központi részbe, a sok számítógép, és monitor közé, ahol a kék monitor előtt babráld a pultot. Persze ismét semmi sem történik. Most menj el ahhoz a T alaku elágazáshoz a térkép tetejére, ahol a szellőző bejárata is van. Menj be a C ajtón, ami a lézerhez közel esik. A szobának van egy belső része, ahol az egyik kanyarba egy képernyő van a falon, - a hátad mögött pár billentyűzet van. Használd a diszket a képernyőnél, így kapsz egy kék szerkezetet. Ismét vissza a T elágazáshoz, ezúttal, balra az utolsó ajtóhoz. A falon ott a kék gép, ahol megint csak betűket kell megjegyezned. Csináld meg kinyílik egy ajtó. Ahol Dr Kirk meghalt, ha most visszamész, találsz találsz mellette egy papírt - szerintem nem fontos, mert anélkül is boldogulsz. Inkább irány a T elágazás, ahol a harmadik - lefelé - irányt válaszd. Be a C ajtón. Számítógép kék monitorral déli falon, megint a CD, a kód 0204. Két berendezést kapsz ezzel a módszerrel. Keleti fel, nagy képernyő és billentyűzet a sarokban - itt a kód: 0367. Meg van a következő szerkezet. Menj vissza a T elágazás azon szobájába ahol az első kék masinát felvetted. Menj a következő számítógéphez, és használd fel az összes alkatrészt, amit eddig gyűjtöttél. Mind a hatot. Ezekből egy kis ügyességi játék során két nagyobb szerkezetet kell eszkábálni. Nem nehéz, csak fárasztó ennyi szenvedés után. Tehát ezután irány a szoba, ahol a le/ fel vezető kis lépcső van - ahol korábban hibát jelzett a számítógép. Ha most bekapcsolod, már jó lesz. Ezután viszont bemehetsz a szomszédos szobába a hídon a központi géphez, ahol a sarokban nyomd meg a zöld gombot, aztán használd a két cucc közül a Szürkét, majd menj le a négyzet alapú lifttel / kicsit arrébb találod, körbe az úton / és ott pedig a Kéket. Végül menj el jobbra és kapcsold be a dupla monitoros számítógépet. Van itt egy dugó is, ezt vedd fel. Újra fel a lifttel. Át a hídon, itt is egy számítógép, ezt is kapcsold be. Végre egy kis mozi. Megint te jössz. / Ha nem akarod a játékot háromszor lenyomni a megnyerések miatt, most ments állást, valahol a közelben /. Futás vissza abba szobába, ahol Gail fekszik / a két ikerajtó közül az alsó, aztán lefelé ebből a szobából „ Don’t bother me” ajtón át /. Gail papa ad egy nyomkövetőt. Előkerül közben Rick is. Végül választanod kell, de ez a választás befolyásolja azt, hogy melyik megnyerést fogod majd látni.


    Első lehetőség


    Kirk megfogva, Gail halott. Egyetértesz Gai-lel, hogy ő kapja el a dokit. Menj a T elágazás végébe, a térkép bal - felső szobájába. Mozi. Innen a Port szobába, majd tovább az adódó úton, a légpárnás - hangárba. Vedd fel a lövedékeket, szállj ki a csónakból, és küzdj meg a T-Rex-szel. Vége, de nem az igazi!

    Második lehetőség

    Gail él, Kirk elmenekült. Egyetértesz Rick-kel, és hagyjátok a dokit a fenébe. Menj a fegyverszobába, majd a hangár következik, végül a Port. Itt használnod kell azt a tárolót, amit Eick-től kaptál a szoba délkeleti sarkában lévő hordón. És újra a hangár jön. És persze a csata T-Rex-el. Vége de nem az igazi!

    Harmadik lehetőség

    Kirk megfogva, Gail él. Bármelyik fenti egyszerűbb módot is választod, nem az lesz az igazi megnyerés! Ehhez a következőket kell tenned: mindegy kivel értesz egyet, ne menj a térképen pirossal jelzett szobába, hanem kapcsold be a keresőt, amely megmutatja a doki helyét. Keresd meg ezt a szobát, itt láthatod, hogy a doki el akar lógni a helikopterrel. Jól le is csapod ezért. Vedd fel a töltényeket, menj ki a szobából, majd győzd le a T-Rex-et. Ez az igazi megnyerés!

    Normál mód

    Ha a játék elején a Normál módot választod, ugyanez a leírás használandó, csak nehezebb az egész.

    Operation: Wipe out

    Végigjátszás után egy új mód áll rendelkezésedre, amelyben nem menthetsz, és nem használhatod a térképet.
  • marud
    #5
    kéne a dino crisis végigjátszása mert fizikai képtelenség rájönni a
    japán verzióba hogy mit kell csinálni.