Milyen zenét hallgatsz?
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
broke the rubber/ busted a nut up in ya mother/ so how you feelin\' about havin\' another little brother? nasty motha uffer
Harry Nilsson - Coconut
kutyaszoritoban soundtrack! 😛
\"haj de odaver az öreg neki, csitt csatt bimm bamm, ahogy kell. Szeretem ahogy pakolgatja ezeket az alattomos, menetelős, láposmocsaras, plazmikus fossal beoltott darabkákat.\"
The sky is falling, I don\'t care, I just wan\'t to feel good! *** Fordított szmájlik (:™
curse the stars with vertigo!
RATM ~ Sleep now in the fire
The sky is falling, I don\'t care, I just wan\'t to feel good! *** Fordított szmájlik (:™
Első a biztonság! - Avira Premium Security Suite megfelelő beállítással - más semmi.
facebook.com/dolgap - ambient, downtempo, trip-hop
X360 powaa... Nokia forewa Taste me you will see / More is all you need / Dedicated to / How I\'m FUCKING YOUUUU - on 14th May
<#eljen>#eljen>
Első a biztonság! - Avira Premium Security Suite megfelelő beállítással - más semmi.
Első a biztonság! - Avira Premium Security Suite megfelelő beállítással - más semmi.
The sky is falling, I don\'t care, I just wan\'t to feel good! *** Fordított szmájlik (:™