59
-
#59 -
Wizül #58 de te lovat szoptál, és ez jo h basznád meg!
-
peterx #57 nekem meg 7800 GTX-em van beszophatjátok :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddddd -
#54 Elég jó :) -
Gab #50 Leszögezés: én nem vagyok szakértő ezen a területen, de gyakorlott felhasználó.
Hardver: S3 Savage4 32 MB.
Driverek:
a, win2k: az S3 oldaláról letölthető az új driver, egészen jó ;-). Megjegyzem: sokat késtek vele. Bár ez általános a win2k driverekkel.
b, win98: van néhány driver hozzá, a "legprofibb" ez alól: Engineering BitFlip. Ezzel tényleg minden marhajó. pl: Imperium Galactika II.
Üzemmód (nálam, win2k, 17" ):
min: 640*480 + 256 = 60 Hz
max: 1600*1200 + 32 bit = 60 Hz és 640*480 + 256 szín = 160 Hz
Átlag: 60 Hz alsó határ és 75 vagy 85 Hz felső határ.
Nekem semmilyen problémám nem volt vele eddig, elég jól szerkesztettem és játszogattam vele.
Progi & Játék:
* Unreal Tournament: 800*600 -ban "kicsit" szaggatott ( progesz max. képernyőn ). Kissebb beállításban "profi" volt;
* 3D Home 5.0: okés volt;
BUG : a fent említett driverekkel nem tapasztaltam, de lásd alább.
7 Kingdoms: hát ez nemtom', hogy a játék vagy a vidókártya: 3* kellett elindítanom a játékot, mire már nem volt fekete a képernyő = betöltöm, menü fekete, egér mozgatására előtünik a menü, aztán kilép; 2.: betöltöm, még fekete, de nem lép ki: kilépek én; 3.: okés. Ez pasz. -
Szepi #44 Talán csak az, hogy ritkán lehet hozzá driver frissitést szerezni, 128MB RAM-al és 633-as procival akad az UT 5-nél több bottal (DirectX-ben, S3Metal-nál meg fagy, mert túlmelegszik=>kell rá venni külön ventillátort, OpenGL-lel gyakran vagy elkúrja a textúrákat, vagy nincsenek is (minden objektum tök fehér, árnyékolás nélkül nem látszódna), DirectX-nél kb. 2 percig nincs hang, OpenGL-el van, de úgy még jobban akad), lassabb 2D módban, mint egy 4 megás Virge...soroljam még ???