2
  • RJoco
    #2
    "a 10,1 százalékos becslés „durva és túlzott” volt, és azóta a valós arányt a vállalat alacsonyabbnak ítélte"
    "A vállalat tervei között szerepel a csaló hirdetések arányának fokozatos csökkentése: 2024-ről 2025 végére 10,1 százalékról 7,3-ra"

  • kvp
    #1
    A youtube-ot es a facebook-ot latva en sokkal tobb mint 10%-ra tippelnek, de lehet, hogy ugyan a bevetelek 10%-a jon csalasbol, de a megmutatott reklamok tobb mint 50%-a csalas. (csak egyesevel keves bevetelt hoznak az alacsony atkattintasi rata miatt) Gyakorlatilag buntetni kellene oket, a megmutatott csalo hirdetesek szama alapjan, tehat nem a bevetel alapjan. Mindjart vesztesegesse tenne mind a meta (facebook), mind az alphabet (google) hirdetesi piacat. Ez egy nagyon jo motivacio lenne szamukra, hogy 0-ra csokkentsek a csalo hirdeteseket.