t_robert#1
Nyilván mérséklődik a növekedés ütem. Ahogy a fák se nőnek az égig úgy a játék piac sem és a játékok iránti igény sem. Azért ez nem egy korlátlan növekedési potenciállal rendelkező szektor. pár éve olvastam, hogy a világban használt PC-k nagyjából 10%-n játszanak. és ez magába foglalta azt is, mikor valaki havonta elindított legalább a gépen mondjuk egy passziánsz vagy egy aknakeresőt. És nyilván konzolt se vesz mindenki a világon. Van akit egyáltalán nem érdekel a videó játék. vagy lehetősége sincsen rá. Tehát a potenciális piac se korlátlan és végtelen. Olyan ez, mint a mobil előfizetés vagy hozzáférés. Nagyjából MO-n tetőzött a 11 millió környékén. Van akinek egy sincsen van, akinek három is van. de akit érdekelt annak már régen van, akit meg eddig se érdekelt márt nem igen fog előfizetni. Vagyis elfogyott a nővekedési potenciál. eleinte dinamikusan emelkedett majd egyre lassult a növekedés már nagyjából stagnál az aktiv sim kártyák száma.