4
-
kvp #4 Olyan ez mint a gozmozdony. Mukodik, de ha eromuben egetjuk el a szenet, akkor sokkal hatekonyabb es ezzel az arammal hajtjuk a villanymozdonyt. Egy elektromos autonal az a jo, ha a napelem statikusan all valahol, gyujti az aramot egy aksiba es onnan attoltjuk a jarmube amikor ott all.
Tehat az idealis napelemes auto olyan mint az idealis gozmozdony, egy statikus eromu valahol egy energiatarolo aksival es a jarmu kabelen kapja az aramot. Napelemet pedig otthon a haztetokre, a munkahelyeken pedig a parkolok fole erdemes rakni. A napelemek melle pedig helyi tarolo aksikat, amikrol tud menni a gyorstoltes amikor eppen ott van egy auto. -
#3
"Minden kocsinak van menetszele." Ezért "jó" kamion mögött menni! ;-)
Én nemigen vízionálom azt a tömeget aki 500 lovas kisteherautóval képzeli el a munkába járást. Pláne, hogyha 40.000 dodót kell érte kifizetnie. A feléből megvan egy sandero a másik feléből az élettartama alatti üzemanyag és szervíz. Egy feltöltéssal elmegy 800 KM-t (télen akár fűtéssel is!!!) és 180 a végsebessége... -
tom_pika #2 "Minden kocsinak van menetszele. Adott az energiaforrás ;)"
Ez olyan vicc, amiről az emberben felmerül, hogy aki írta nem is viccel, hanem csak tájékozatlan. Szóval én csínján bánnék az ilyen viccekkel. -
#1
Azért 40 ezerért egy 3 kerekű bicikli elég drága. Az a pickup meg bűn ronda.
Ha az a cél, hogy ezeket a jó ötleteket elkapálják, akkor jó úton haladnak.
A kihajtható cucc az EU-ban kapásból meg sem jelenhet. Valaki beveri a fejét az egyik ilyen sarkába, az nagyon szép kártérítésre számíthat.
De az ötlet itt is jó.
A melóba 2,7 km-t kell kocsikáznom. Ha ezt visszahozná az, hogy a szabadban áll a kocsi, míg dolgozom, jó lenne. Bár éjszakásban ez sem ér semmit. Ki kellene egészíteni szélenergiával. Minden kocsinak van menetszele. Adott az energiaforrás ;)
Emellett a melóhelyi parkoló is elég szeles helyen van.