1
  • felemelő
    #1
    Ezt nem értem.
    Nem tud árinformációkat adni?
    Miért ne tudna.

    Persze ha a célja, hogy lerabolja a felhasználót, ne valami egységes, gazdaságilag korrekten meghatározott árat adjon, ami mindenkire egységesen él, hanem lehetőséget keres hogy kényszerhelyzetet vagy egyéb infót kihasználva mindenféle "kedvezményes" árakat adjon?

    Láttunk ilyet a reptársaságoknál... ha megszorul a felhasználó, mert rájön a reptársaság, hogy nagyon menni akar és nincs más választása akkor teljesen indokolhatatlanul magas árakkal kezd operálni.
    Én nem vagyok híve annak, hogy az eladó sokat tudjon a vevőről.
    Adjon korrekt árat és majd a vevő döntsön! Az eladónak ne legyen túl sok döntési lehetősége: ad egy árat és vár, hogy megáll-e az a piacon. Tudom ez a modern marketing szempontjából őskor, de utálom a marketingeseket, idegesítenek, nehezítik az életem.