inkvisitor#3
Nagy különbség van a között, hogy meglévő rendszert fejlesztesz, vagy nulláról építesz egy újat.
Tesla és a kínaiak nulláról építrették az új rendszert és a beszállítóik ehhez épültek ki.
A régi gyártók és meglévő beszállítóiknak kukázniuk kellene a meglévő infra nagy részét és nulááról építeni újra hogy ugyanoda jussanak.
Supra-III#2
Aha... Azért majd amikor jön a sirás, hogy jaaaaj, a kínaiak, miért kínai, miértnemvesznekFordot, akkor remélem ez eszükbe jut ez.
Addig, amíg egy ilyen projekt bármely dolgozójának béréből Kínában egy egész falu vagy város dolgozik, addig esélyük sem lesz a hosszú távú versenyben.
#1
Ja, nem kéne sz@rt kiadni és akkor nem kellene hibajavítást csinálni. Meg rendesen meg kellene csinálni és akkor nem kellene funkciót hozzáadni. Mert, ha olyan hardvert építenek a kocsiba, ami nem működik, mert még nincs kész a szoftver, akkor nincs kész a kocsi sem.
Tavaly a kocsimon szoftveresen orvosolták, hogy ne menjen tönkre az olajteknő, meg a motor.
Most azt akarják szoftveresen orvosolni, hogy ne legyen rövidzárlatos a nagyfesz. akku. Addig meg elvárják, hogy ne töltsem.