3
  • inkvisitor
    #3
    Nagy különbség van a között, hogy meglévő rendszert fejlesztesz, vagy nulláról építesz egy újat.
    Tesla és a kínaiak nulláról építrették az új rendszert és a beszállítóik ehhez épültek ki.
    A régi gyártók és meglévő beszállítóiknak kukázniuk kellene a meglévő infra nagy részét és nulááról építeni újra hogy ugyanoda jussanak.
  • Supra-III
    #2
    Aha... Azért majd amikor jön a sirás, hogy jaaaaj, a kínaiak, miért kínai, miértnemvesznekFordot, akkor remélem ez eszükbe jut ez.
    Addig, amíg egy ilyen projekt bármely dolgozójának béréből Kínában egy egész falu vagy város dolgozik, addig esélyük sem lesz a hosszú távú versenyben.

  • RJoco
    #1
    Ja, nem kéne sz@rt kiadni és akkor nem kellene hibajavítást csinálni. Meg rendesen meg kellene csinálni és akkor nem kellene funkciót hozzáadni. Mert, ha olyan hardvert építenek a kocsiba, ami nem működik, mert még nincs kész a szoftver, akkor nincs kész a kocsi sem.

    Tavaly a kocsimon szoftveresen orvosolták, hogy ne menjen tönkre az olajteknő, meg a motor.
    Most azt akarják szoftveresen orvosolni, hogy ne legyen rövidzárlatos a nagyfesz. akku. Addig meg elvárják, hogy ne töltsem.