4
-
Pityu83 #4 Mert szerinted kína nem a tervezett elavulást követi? -
Supra-III #3 Azért ezt gondoljuk át kicsit. Mesélj, te hány milliót költöttél eddig arra, hogy német autót vegyél, csak mert az "hazai" valamennyire?
Nyilván, én is veszek hazait, ahol lehet: De az biztos, hogy nem fogok se német, se olasz, se semmilyen EU-s sz@rt venni, ha harmad áron vehetek MINŐSÉGI kinait. Támogatják? Jó. Letojom.
Piacgazdaság, bocs.
Annó pont ezt hangoztatták a nyugatiak.
Csak aztán elfogytak az ötletek, elmúlt a tudás, az innováció - és maradt a tervezett elavulás, ami manapság már inkább a garancia előtti szétesések javítására alapul, mintsem a garancia idő alatti működésre.
5 autóm van, én szerelem őket. Pontosan látom, hogy a német precizitás már 2000 környékén is csak legenda volt. Tudnának tartós autókat építeni? Persze. Csak nem akarnak.
Amúgy az EU-s autóiparral (is) a legjobb ami történhet, az egy ilyen mértékű pofon. Pont ideje összekapniuk magukat, aki meg nem képes rá, azt pont jó lesz egy érdekes fejezetnek a történelem könyvekben.
Utoljára szerkesztette: Supra-III, 2025.05.05. 06:53:43 -
#2
egyelőre azért a kínán kívüli eladásokkal óvatos lennék. egyrészt nem hülyék az emebrek nem fogják kínát támogatni saját hazájuk helyett, másrészt szokásos toltott állami támogatás nélkül nem tudnák ilyen olcsó nadni a szarjaikat .
Majd kipukkad ez a kínai lufi is ... sokadik kína mindenkit lesöpör forgatókönyv amiből nem lesz semmi ... -
kvp #1 A nagy nyelvi modelleknek nincs sok kozuk az onvezeteshez, de a CNND neuralis matrixoknak van es ez mar egy lassan 30 eves kutatasi terulet. A kinaiak harom fo okbol tudnak gyorsan fejlodni, az egyik a szabadalmak es szerzoi jogok figyelmen kivul hagyasa, a masodik a kooperacio minden allami kutatointezet es maganceg kozott az allami celok elerese erdekeben, a harmadik pedig az a tokemennyiseg ami a vilagpiac megszerzese erdekeben allami szinten erkezik a szektorba. Egy szetszabdalt szabadpiacnak nagyon nehez gazdasagilag versenyezni egy allamkapitalista rendszerrel.