2
  • Borg18754
    #2
    "Ha egy gyártó nem közli, hogy mennyi ideig fogja támogatni a terméket, a fogyasztók nem tudhatják, hogy a termék meddig használható"

    Már hogyne tudnánk. Addig amíg a hardwer el nem romlik. A termék használatának semmi köze a szoftverfrissítésekhez. Sőt sokszor a frissítés miatt romlik el valami ami addig jól működött.
  • RJoco
    #1
    Nem akarok szoftverfrissítéseket! Csinálják meg normálisan, hogy ne kelljen frissíteni!
    Ez alól esetlegesen kivétel, ha az adott eszköz új funkciót kap. De miért is kapna új funkciót, ha a hardver adott. Akkor valamit elcsesztek!?
    Nem ártana lassacskán arra ösztönözni ezeket, hogy a felhőszolgáltatásik átköltöztetők lehessenek helyi hálózatokra. De nem úgy tűnik, hogy errefelé haladnánk.
    A politikusok egyre jobban csak az életünket bonyolítják. A cégek meg csak a pénzünket akarják, így jó koncepció, ha szoftveresen "elavul" az amúgy tökéletesen működő hardver és emiatt vehetünk újat.
    Szégyen.