5
-
kvp #5 Igen, de hany nem hibrid (vagy teljesen elektromos) jarmu tud a sajat aksijarol kilometereket megtenni egy szal motorhang nelkul. Azert az utcasarkon hang nelkul a masik tank moge lopozo abrams vicces lehet. A valodi indok persze a hatekonysag, pl. amikor lapul es var a celpontokra akkor nem kell jaratni a gazturbinat, hanem aksirol elmegy. Loni es mozogni tud tisztan elektromos modban is es csak akkor inditjak a turbogeneratort, ha mar nagyon merul a toltottsege. Jaro motorral ket faluval odebb is halljak hol van, egyebkent meg latni kell az alcahalo alatt. -
#4 Hybrid... Ezen az alapon a létező összes gázos, benzines,és dízel belefér.A saját akkumulátorokat feltöltik. -
kvp #3 "és az elektromos harckocsikat várom"
https://www.twz.com/next-generation-abramsx-tank-will-have-hybrid-powerplant
Alakul... :-D :-D :-D
Viszont vonatok eseten tenyleg van ertelme atallni aramra, marmint az altalam korabban irt feltetelekkel. -
#2 Én az elektromos vadászgépeket,és az elektromos harckocsikat várom! Az lesz az áttörés,addig csak lufi borotválás az egész bohóckodás. -
kvp #1 A google translate nagyon elhasalt a cikk forditasakor. Nem dizelmozdonyokat hanem dizel motorvonatokat kell lecserelni es a Hitachi nem uj mozdonyokat, hanem harom uzemmodu (dizel-felsovezetek-aksi) motorvonatokat tesztel, kesobb pedig felsovezetek-aksis uzemmodra szeretnenek atallni. (a dizelgeneratorok beepiteskor konnyen kiszerelhetore keszultek)
"Szerinte ahhoz, hogy kigyulladjanak, „magukat a cellákat kellene látványosan lángra lobbantani, ami azt jelentené, hogy egy nagyon erős külső szerkezeten kellene áthatolni”."
Pl. amikor egy nagyon eros es tomor torott sin atszurja oket. Ez vasuton persze nem fordulhat elo, mint ahogy az sem, hogy siklas miatt "raesik" a vonat az aksikra, mikozben azok alja alul a sineken csuszik. De tenyleg ez a jovo, csak a technologia nem a biztonsagosabb uj kinai kemiat hasznalja, mert az aksik szallitoja a Nissan, ami egy japan ceg.
Meglatjuk mire lesz penz, ugyanis ahogy a villamositas legnagyobb akadalya a penz, ugy bizonyos kapacitas folott mar jobban megeri kihuzni a drotot. Viszont ez tobbnyire ugyanaz a bizonyos kapacitas, ami felett mar megeri penzt kolteni egy vonalra. A felsovezetek akis motorvonatok akkor erhetik meg, ha a meglevo infrastruktura bovitese nelkul egy toltessel le tudjak fedni a tavolsagot es az adott vonalon az atlagos utasmennyiseg tobb mint amennyit 1-2 busz el tud vinni. Ehhez az 50-70 km hatotav keves lesz...