11
-
#11 Az 18+ -os :)
Allods-on meglepődtem azt hittem már rég kampec neki. -
CrazyAchmed #10 A "Lick King" az más lesz... :D -
#9 Érdekes, nekem jó emlékeim maradtak fent a játékkal kapcsolatban.
Egy baráti társaság hívott meg játszani, egy magyar tört szerverre vagy hogyan hívták ezeket.
Alulról kezdtük, de a szerveren volt xp szorzó, így haladni is lehetett.
Egy hosszú orrú nemtom mivel voltam, aki állatokat szelídített, akkoriban a sivatagtól a jégvilágig változatos tájakon voltak a küldik, valami Lick king verzió rémlik.
Reménykedtem, hogy nyugis kari lessz és majd hátulról segítek a csapatnak, erre néha nekem kellet az instában behúznom az enemit és tetszhalál skillel átadnom az agrót a tanknak:)
Akkoriban még ment az Archlord, SUN online, DCUO, DDO, Allods,LotR,Aion, . .
Utoljára szerkesztette: ximix, 2024.09.25. 21:45:27 -
CrazyAchmed #8 Nem gondolnám, hogy ez lenne az indok. A raid finder pont ezt a célt szolgálja, hogy ne kelljen neked hirdetni meg keresni a csetben. Ha ez sem lenne elég egy raidhez, akkor nem érné meg a fejlesztés annyira kevés a player. Azt gondolom, hogy a következő lépés az lenne, amikor már tényleg vészesen fogy az előfizetői szám, hogy a free modellre állnak rá, a kiegeket nem fejlesztik már, és akkor a mikrotranzakciókból még kilapátolnak annyit, amennyit még lehet. Egyszerűen szerintem csak nincs akkora igény a masszív multiplayerre, mint anno, és ezért lesz solo friendly a dolog. Változott a felhasználói igény és erre lépnek. Egyébként hozzáteszem, hogy én a vanillában kezdtem annak idején, akkor még raid finder se volt, és én már akkorse csíptem a raideket. Én pont a repetitív questeket szerettem, az kapcsolt ki, hogy rohangálok és csinálom a csip-csup feladatokat a hangulatos környezetben. Azt, hogy a munka után még leüljek még egy ugyanolyan kötelező raid-re, ahol fix időbeosztással kell megjelenni, az nem volt pálya nekem már akkor se. Most ennek a solo raid-nek örülnék én is, és ha nem lenne havi előfizus a cucc, akkor ki is próbálnám. -
CrazyAchmed #7 Egyetértek, én örülnék egy havidíj helyetti időarányos cuccnak, óránként x összeg, vagy ilyesmi. -
t_robert #6 Amúgy én is maradtam egyedül egy klánban vagy mi a neve. nem játszottam jó ideig és közben mindenki elment vagy halott karakter lett. Úgy léphettem volna ki ha átadom a vezetést másnak, de nem volt már kinek átadni. :) Így nem tudtam kilépni a halott szövetségből. :) Mondjuk mára sajnálok érte 8-10 ezret, hogy játszak két hónapot. amúgy se köt le két hónapig a játék. nem ártana valami olcsóbb mondjuk 3 napos játék mód. Nekem is fent van a gépemen máig. Ha volna 3 napos játék előfizetés talán néha beugranék mondjuk 2-3 euróért. játszani, ha kedvet kapok hozzá. 20-25 eurót nem adok azért, hogy játsszak 1-2 alkalommal. . -
t_robert #5 Mondjuk évek óta nem játszom. Pedig azt játék módot szerettem, amikor két 40 fős csapt esett egymásnak. Az pörgös és szines dolog volt, ahogy hullott a jég és tűzeső csapkodtak a villámok üvöltöttek az állatok dörögtek a fegyverek pengtek az íjak és csapkodtak a kardok és buzogányok. Ki miyen módon harcolt éppen a karakterének megfelelően. 2009 körül annyira igénybe vette a grafikámat a játékmód, hogy beesett 35 FPS-ről akár 15-20 FPS-re is a grafikám. :) Így kénytelen voltam venni egy új videokártyát a játék miatt. Király volt már a 45-50 FPS. :) Ma ugyan olyan játék beállitással, felbontással lenne már vagy 1000 FPS... :) -
t_robert #4 egy személyes raid? hát az meg mi a csuda. ha egyedül megy bármerre az ember az is az lényegét tekintve. Hogy kevés a játékos.. ja már a 20 év is szenzációs egy videójáték életében..... úgy 2008-2009 környékén kezdtem játszani. Amikor megszületett a karakterem pezsgett az egész játék. A zárt apátági völgyben tették első botladozó lépéseit a friss karakterek. (a szövetségi oldalon) Ott rohangált vagy 50-100 játékos és teljesítette első küldiket és szinteket. Pár éve elmentem a völgybe és senki nem volt ott. Ott ácsorogtak bánatosan a farkasok és minden féle lények akiket meg kell ölni az első pár küldiben. Olyan könyörögve nézegettek rám, hogy foglalkozzam velük, hogy pár tucatot lemészároltam majd távoztam a siri nyugis kihalt völgyből.... -
kvp #3 "Itt az a cel, hogy a legmakacsabb solo playerek is megkapjak az osszes raid lore-t."
A nepszeru idoszakhoz kepest nagyon keves user maradt es sokan tenyleg csak solo-ban tudnak menni raid-elni. Sok regi nagy cehbol mar csak 1-1 aktiv felhasznalo maradt. A raid-eket es a pvp-t leszamitva a szintezes es a kuldetesek jelentik a jatekot, solo-ban jatszva a teljes jatekot. Az ugynevezett lore pedig nem elerheto a gind alapu szintezes es az unalmas/repetitiv kuldetesek teljesitese nelkul. Az ugyancsak osoreg FF14-el osszehasonlitva nagyon erzodik mennyivel kevesebb eroforrast fektettek a jatek osszallitasaba. -
Gabbbbbbbbbbbb #2 Olyan dologrol irsz, amirol nyilvanvaloan nem tudsz semmit. Szintezes es kuldetesek csak egy kis %-a a jateknak.
Mondjuk a cikk is egy vicc, mert senki sem fog felhagyni a raidelessel story mod miatt. Itt az a cel, hogy a legmakacsabb solo playerek is megkapjak az osszes raid lore-t. -
kvp #1 Van egy olyan erzesem, hogy szepen megfogalmaztak azt, hogy sokan mar nem talalnak eleg embert egy raid-hez, ezert kenytelenek egyedul jatszani. Annyira elavult jatekrol van szo, hogy meg az is csoda, hogy barki jatszik vele.
ps: En kb. akkor untam meg, amikor rajottem, hogy ugyanaz az 5 kuldetes sablon ismetlodik mindig es kb. a 20-as szinttol jottek az atfestett szornyek ugyanazokkal a modellekkel amikkel 20 szinttel korabban talalkoztam. Sajnos nagyon nagyon monoton volt, pedig anno szerettem az eredeti warcraft rts-eket.