3
  • kvp
    #3
    "Itt az a cel, hogy a legmakacsabb solo playerek is megkapjak az osszes raid lore-t."

    A nepszeru idoszakhoz kepest nagyon keves user maradt es sokan tenyleg csak solo-ban tudnak menni raid-elni. Sok regi nagy cehbol mar csak 1-1 aktiv felhasznalo maradt. A raid-eket es a pvp-t leszamitva a szintezes es a kuldetesek jelentik a jatekot, solo-ban jatszva a teljes jatekot. Az ugynevezett lore pedig nem elerheto a gind alapu szintezes es az unalmas/repetitiv kuldetesek teljesitese nelkul. Az ugyancsak osoreg FF14-el osszehasonlitva nagyon erzodik mennyivel kevesebb eroforrast fektettek a jatek osszallitasaba.
  • Gabbbbbbbbbbbb
    #2
    Olyan dologrol irsz, amirol nyilvanvaloan nem tudsz semmit. Szintezes es kuldetesek csak egy kis %-a a jateknak.

    Mondjuk a cikk is egy vicc, mert senki sem fog felhagyni a raidelessel story mod miatt. Itt az a cel, hogy a legmakacsabb solo playerek is megkapjak az osszes raid lore-t.
  • kvp
    #1
    Van egy olyan erzesem, hogy szepen megfogalmaztak azt, hogy sokan mar nem talalnak eleg embert egy raid-hez, ezert kenytelenek egyedul jatszani. Annyira elavult jatekrol van szo, hogy meg az is csoda, hogy barki jatszik vele.

    ps: En kb. akkor untam meg, amikor rajottem, hogy ugyanaz az 5 kuldetes sablon ismetlodik mindig es kb. a 20-as szinttol jottek az atfestett szornyek ugyanazokkal a modellekkel amikkel 20 szinttel korabban talalkoztam. Sajnos nagyon nagyon monoton volt, pedig anno szerettem az eredeti warcraft rts-eket.