9
  • militavia
    #9
    Mitől lenne olcsóbb...? Ennek is szép baszott nagy hajtóműve van. Szép nagy hely kéne neki, hogy leszálljon. Hova? Nézd már meg a nagyvárosokat. Hol a francba szállna le? A zajlimit nem vonatkozik hirtelen egy taxira.

    Ezt a retrofuturista baromságot, hogy repülve jár az átlagember vagy felső középosztály el kéne engedni, mert a fizika erősebb.
  • Omega
    #8
    Szerintem ebben van fantázia: gyorsan el lehet jutni A-ból B-be, és olcsóbb is mint helikopterrel, plusz nem kell hozzá pilóta sem. Az első utas persze nem én leszek.
  • militavia
    #7
    Ezeket a repülő taxi ötlet faszásgokat mikorra sikerül már elengedni végre? A tömegek utazásának ehhez SEMMI köze.
  • militavia
    #6
    És a helyigénye?
  • barret
    #5
    A baleset előny,főleg ha sok van :) Csupa pozitív hatásai vannak. Üdv a mában!
  • duke
    #4
    Majd a mesterseges inteligencia elvezeti. Ami ettol majd szuper okos lesz es vegul elpusztitja az emberiseget. Ez persze okoz majd egy kis fennakadast, de hat semmi sem hibatlan.
  • Bruce_Willis
    #3
    Kurva sok baleset lesz emiatt. Potyognak majd a fejükre.
    Nem is bánom, hogy a britek tesztelik hamarabb.

    Utoljára szerkesztette: Bruce_Willis, 2024.03.19. 21:00:49
  • Csaba161
    #2

    Nos ez nem igaz, egy léghajó energiaigénye még egy autóénál is kisebb...
  • felemelő
    #1
    A kulcs az energia.
    A repülés sokkal több energiát igényel, mint a kerekeken gurulás.
    Másrészt nem kell út és (jelenleg) nincs dugó az égen.
    Vagyis optimalizálási feladat, mikor éri meg repülni.