9
-
militavia #9 Mitől lenne olcsóbb...? Ennek is szép baszott nagy hajtóműve van. Szép nagy hely kéne neki, hogy leszálljon. Hova? Nézd már meg a nagyvárosokat. Hol a francba szállna le? A zajlimit nem vonatkozik hirtelen egy taxira.
Ezt a retrofuturista baromságot, hogy repülve jár az átlagember vagy felső középosztály el kéne engedni, mert a fizika erősebb. -
#8 Szerintem ebben van fantázia: gyorsan el lehet jutni A-ból B-be, és olcsóbb is mint helikopterrel, plusz nem kell hozzá pilóta sem. Az első utas persze nem én leszek. -
militavia #7 Ezeket a repülő taxi ötlet faszásgokat mikorra sikerül már elengedni végre? A tömegek utazásának ehhez SEMMI köze. -
militavia #6 És a helyigénye? -
#5 A baleset előny,főleg ha sok van :) Csupa pozitív hatásai vannak. Üdv a mában! -
duke #4 Majd a mesterseges inteligencia elvezeti. Ami ettol majd szuper okos lesz es vegul elpusztitja az emberiseget. Ez persze okoz majd egy kis fennakadast, de hat semmi sem hibatlan. -
Bruce_Willis #3 Kurva sok baleset lesz emiatt. Potyognak majd a fejükre.
Nem is bánom, hogy a britek tesztelik hamarabb.
Utoljára szerkesztette: Bruce_Willis, 2024.03.19. 21:00:49 -
Csaba161 #2
Nos ez nem igaz, egy léghajó energiaigénye még egy autóénál is kisebb...
-
felemelő #1 A kulcs az energia.
A repülés sokkal több energiát igényel, mint a kerekeken gurulás.
Másrészt nem kell út és (jelenleg) nincs dugó az égen.
Vagyis optimalizálási feladat, mikor éri meg repülni.