7
  • repvez
    #7
    akkor legyen üuleti és magán felhasználsu verzio, és akkor aki akar elöfizet az uzletire, hogy reklámozhasson és aki ezt látni akarja az ingyenes részen meg meg maradjon a magán verziora .
    Egyébként meg a messengerben nekem még egyszer sem kellett reklámot nézni az uzenetek elölvasása elött se után.

    A GDPR és ez az egész balhé pedig pont azért volt, mert a végfelhasználo nem tudta , hogy az adatok milyen céghez és mik kerülnek rola begyujtésre.
    Erre lett ez a állandoan felugrálo cookies dolog, igy már ugyan ugy begyujtik az adataid csak már a cégek ezzel levédik magukat, hogy ö beleirta ,hogy mit gyujt és te meg leokéztad, csak azt már nem nézi senki, hogy életszerütlen az, hogy ez mukodik, mert senki se olvassa el minden egyes oldal megnyitásakor a 3-4 cég 10 vagy több engedélykérését. DE ha meg is teszi nem derül ki belöle hogy pontosan mit is és meddig kinek adja tovább.
    Mert az, hogy 3. félnek az nem mond semmit se . és anonim modon se jo, ha ezeket az adatokat tovább küldi, mert attól ,hogy nem kiss pista névvel azonositanak, hanem user 2-nek, attöl még ugyan ugy tudják, hogy mikor nézed meddig és mit .
  • end3
    #6
    Van (boldogabb!) világ a META-n túl is. - Számtalan online ingyenes kommunikációs lehetőség azokkal, akik el akarnak érni. Akikkel meg csak a Face-n lehetne, az nekem sem ér annyit.

    Üzlet is létezik META nélkül, csak döntés kérdése. Ha az ügyfél a kútba ugrik, nem feltétlenül kell utána ugrani. Maradnak a felszínen még épp elegen.

    Adatokat meg mind eladná, - (fizetősen is,) - rajtunk áll, hogy online mit indítunk, mennyit teszünk fel a netre magunkról.
  • kvp
    #5
    "Attól, hogy fizetek érte és nem lesz reklám még ugyan ugy begyujti az adatokat rolam mint az ingyenes verzionál, akkor nekem ebben mi az uzlet?"

    Nem kapsz reklamokat. Pl. nem kell megnezned egy par perces reklamvideot mielott megnezheted a messenger-es uzeneteid. Sok embernek az ideje er annyit. Persze az adatokat ugyanugy gyujtik, de csak eladjak es nem hasznaljak fel celzott hirdetesek kepunkbe tolasara.
  • Tetsuo
    #4
    Mit jössz ezzel a baromsággal? Az emberek legalább 90%-át nem érdekli, látható a felelőtlen megosztásokból. A reklám viszont zavarhatja őket, ezt használja ki a "fejlesztés". Money, money, money...
  • MerlinW
    #3
    Neked nem üzlet. Viszont a nyugati kisvállalkozások 70%-a facebook-on van jelen és ha azok kapnak bármilyen pluszt, akkor elő fognak fizetni.
  • manson222
    #2
    Pedig a Fb-n fog megjelenni először az Isten, a fizetett felhasználóknak!

    Bazinga
  • repvez
    #1
    Attól, hogy fizetek érte és nem lesz reklám még ugyan ugy begyujti az adatokat rolam mint az ingyenes verzionál, akkor nekem ebben mi az uzlet?
    Ebben mi a személyes adatvédelem számomra? hol van az ha én kifizetem a 10 euromat akkor onnantol kezdve nem profiloz a meta , hogy mikor mit néztem és mire kerestem rá?
    Ezzel az unio nem tudom mit akart elérni, de csak azt sikerült neki, hogy a kisemberrül még egy bört lehuzzanak , miközben a nagy cégek még extra bevételre tesznek szert ezáltal.
    A GDPR ota csak szarabb lett az internet használata a sok felugro cookie val meg fogadjam el az adatmegosztásos dogokat.
    DE annél is van valami lehetöségem megnézni, hogy valoban nem gyujtik e be az adatot rolam amire nem adtam engedélyt?
    nem hiszem