59
Enshrouded
  • Ironman2
    #59
    Egyébként az utolsó mondatot a roadmap-ra értették,hamarosan megosztják. A szerón most leállítottam a restartot,kiváncsi vagyok,ha védett területen kivül tevékenykedünk,vagy terraformálunk,akkor meg fog-e maradni a munkánk.
    Továbbra is megy a szeró,várunk embereket:

    Ironman Enshrouded Server
    5.9.143.126:28000
    jelszó:szilva

    elsőre nehéz megtalálni,nem mindenkinek listázza ki,de próbáljátok a steam szervereken belül indítani,akkor talán sikerül,másodjára már listázza,és be lehet csillagozni a kedvencek közé is.

  • Voltan
    #58
    Ez a fordítás :D:D:D:D
  • Ironman2
    #57
    2 millió játékos!!!!



    975 / 5 000
    Fordítási találatok
    Fordítási találat
    Üdvözlet, Flameborn!

    Az indulás óta kevesebb mint egy hónap alatt az Enshrouded átlépte a kétmillió játékos határt! A játék első hete óta folyamatosan nagyon pozitív értékelést kapott a Steamen, és a fogadtatás mindenhol hihetetlen és megalázó volt. Akár egyike vagy a hírességeknek, sportolóknak vagy egyike annak a kétmillió névtelen Flamebornnak, akik felvették a harcot Embervale visszaszerzéséért, könyvünkben mindannyian abszolút hősök vagytok. Ilyen válaszra nem is számítottunk.

    Már több gyorsjavítást és egy javítást adtunk ki aggályai és problémái megoldására. Keményen dolgozunk egy újabb javításon, amelyet remélünk, hogy hamarosan kiadunk, és megkezdődött a munka az első tartalomfrissítésen, amellyel kapcsolatban reméljük, hamarosan megosztjuk a terveket! Addig is egy emlékeztető, hogy visszajelzési platformunkon szavazhatsz a több mint 2600 játékosjavaslat egyikére.

    Bízott bennünk, hogy az Enshrouded a lehető legjobb játékot hozzuk létre. Alig kezdődik az utazás, alig várjuk, hogy megosszuk veletek!
  • Ironman2
    #56
    Pont pár napja adtak ki erről infót a készítők:

    Bocs a google forditóért,de talán sokaknak igy érthető:

    Sziasztok,

    Visszajelzést kaptunk a játékosoktól az Enshrouded küldetés előrehaladásával kapcsolatban. Sokan csalódott vagy amiatt, hogy jelenleg főleg szerveroldali, nem játékosoldali. Van egy jó hírünk, amit megoszthatunk.
    A rendszer megtervezésekor úgy gondoltuk, hogy az Enshrouded élvezetének legjobb módja egy baráti társasággal való együttműködés, akik mindannyian együttműködnek. Mindazonáltal tudjuk, hogy ha egy játékos offline állapotban teljesíti a küldetéseket, az rossz érzés lehet azok számára, akik úgy érzik, hiányoznak a játékélményből.
    Az Enshroudedet kooperatív játéknak terveztük. Miközben dolgoztunk rajta, azt képzeltük el, hogy egy baráti társaság együtt tapasztalja meg a világot – bázisokat, forrásokat, recepteket készítsen és zsákmányoljon.

    Továbbá azt akartuk, hogy a játékosok értelmesen játszhassanak együtt különböző baráti társaságokkal és különböző szervereken. Kifejlesztettünk egy játékkörnyezetet, ahol egy új játékos csatlakozhat egy régóta működő szerverhez, és ugyanabba az akcióba ugorhat bele, mint a barátai. Az „oktatóanyag” szerver küldetések kihagyásával inkább beszélgetésen és együttműködésen keresztül tanulhat, egyesítve a csoportot.

    Az volt az érvelésünk, hogy a játékosok ne érezzék magukat kényszernek a küldetésekben való részvételre. A játékosbázisunk végül is változatos. Nem mindenki élvezi annyira a harcunkat vagy a rejtvényeinket, mint a bázisépítést vagy a felfedezést. Ha a csoport egyes játékosai az építkezésre vagy a gazdálkodásra szeretnének összpontosítani, míg mások kalandokra indulnak, és mindkettő jelentős előrelépést tesz a csoport számára, akkor ez rendben van.

    Most azonban azt kutatjuk, hogy miként valósíthatjuk meg a következő lehetőségeket a játékos-alapú küldetések továbbhaladásához. Íme egy gyors áttekintés:
    - Lehetőséget szeretnénk kínálni arra, hogy minden küldetést személyesen teljesíthessünk.
    - Szeretnénk fejleszteni a küldetésnaplót, hogy jobban kommunikálhassuk az egyes küldetések állapotát a szerver és a személyes fejlődés szempontjából.
    - A respawn időzítőket már lecsökkentettük 30 percre, így lehet ismét legyőzni egy bosst, vagy elpusztítani egy Shroud gyökeret stb.

    Jelenleg nincs pontos ütemezésünk ezeknek a fejlesztéseknek a megvalósítására, de a munka ezeken a funkciókon már megkezdődött.

    Még egy utolsó dolog a továbbjutással kapcsolatban: szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a jelenlegi rendszert nem cserélik le, mivel sok játékosnak tetszik úgy, ahogy van. Ezekkel a változtatásokkal az a célunk, hogy további lehetőségeket kínáljunk a játékosoknak az Enshrouded és küldetései élvezetéhez.

    A csoportos játék tágabb témájával kapcsolatban néhány már meglévő rendszert szerettünk volna meghatározni, amelyek a csoportos élményre irányulnak. Először is, a csoportban való játék növeli annak esélyét, hogy a ládák és a bossok bónusz zsákmányt tartalmaznak. Ezt a funkciót egy hiba érintette, amelyet most javítottak.
    Az ellenség ereje a csoport méretéhez is igazodik. Ez azt jelenti, hogy az ellenségek nagyobb kihívást jelentenek, amikor csoportokkal néznek szembe, anélkül, hogy bokszzsákokká válnának.

    Végezetül folyamatosan keressük a további fejlesztéseket, például a szerverjogok kezelését vagy az NPC-k használatát az egyes bázisokon.

    Izgatottan várjuk, hogy hamarosan egy kicsit többet is beszámoljunk jövőbeli terveinkről!

    Mindenkinek nagyon köszönjük részletes visszajelzését és támogatását játékunk első kiadásához. Az Enshrouded máris sokkal nagyobbra nőtt, mint amennyiről a csapatunk álmodni tudott, és túl izgatottak vagyunk, hogy továbbra is formáljuk és a lehető legjobb játékká fejlesztjük az Embervale világát. Szívünk mélyéről köszönjük, és kérjük, jöjjön visszajelzése!

    A Keen Team

    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.02.12. 19:28:34
  • fluency
    #55
    Indíthatsz privát játékot, ha egyedül akarsz kalandozni: My World 1-2-3-4... Azt mondjuk nem tudom, hogy ha a saját "világodat", amit privát módban indítottál, megosztod másokkal, akkor az hogy befolyásolja privátba indítottat (felülírja vagy külön kezeli).
    Ha nem olvastad, akkor ez neked fontos lehet:
    "However, we are now exploring ways to implement the following options for player-based quest progression. Here’s a quick overview:
    - We want to offer an option to be able to personally complete every quest.
    - We want to improve the Quest Log to better communicate the state of each quest in terms of server vs personal progression."
    Az még egy jó kérdés, hogy mennyire érintik a játékmódok a feloldható dolgokat. Gyanítom, hogy az Online és a Host játékban ez szerver (mint eredetileg tervezték) és nem játékos alapú marad.
  • MerlinW
    #54
    De ez nem többi játék. Ahogy előttem is írták ez elsősorban egy single player játék, coop lehetőséggel. Pont, mint a Valheim.
    Mindenki játszik a játékkal egyedül, mikor összejön a csapat akkor meg felugranak egy szerverre és játszanak együtt. Egyszerű recept, felesleges Forest-hez meg társaihoz hasonlítgatni. Ez nem az a stílus.
  • Ironman2
    #53
    Igy még azért túl egyszerű a játék,benézek egy hét után,aztán háromnegyed cucc már feloldva,mindenkinél megjelennek a feloldott cuccok.Mondjuk party modban elmehet,de ha valaki külön akar kalandozni egy szerón,akkor hadd tehesse már meg mint a többi játék esetében.
  • fluency
    #52
    "Szerintem ez a játék alapvetően arra a mechanikára épült, hogy mindenki saját világában, egyedül játszik". A készítők saját bevallásuk szerint csapatos játékot csináltak: "We designed Enshrouded as a co-op game. While working on it, we envisioned one group of friends experiencing the world together—sharing bases, resources, crafting recipes, and loot.".
    Egyébként már dolgoznak azon, hogy a küldetéseket minden játékos teljesíthesse. Info: link
  • Normen76
    #51
    Szerintem ez a játék alapvetően arra a mechanikára épült, hogy mindenki saját világában, egyedül játszik. Aztán ha nehezebb ellenfélre megy, akkor összeszedheti a haverokat, akik átjönnek másik szerverről segíteni. Igazából a coop része csak úgy működik ha 2-3 ember együtt játszik folyamatosan egy adott világban. Egy helyen laknak, együtt küldiznek stb. Így elsőre én nem sok értelmét látom 0/24 szervernek 16 játékossal. Sokkal inkább hostolsz egy szerót kettőtöknek, hármótoknak és mentek együtt, vagy játszol egyedül és néha meglátogatod a haverokat az ő szerverükön/világukban és bossoltok egyet, vagy csak megmutatod mien szép erődöt húztál fel :)

    FElhúztam a játék egyik legmagasabb hegyére egy erődöt a sivatagos szavannás és zöld terület határán. Órákig tartott feljutni, de megérte. Bárhova elreppenek 6-800 méterre akár a térképen. Megkönnyítette a küldizést, nyersanyag gyűjtést :) HA valaki nem használja még a trükköt, ha igazán magas helyekre akar feljutni: Én azt csináltam, hogy vittem magammal két altart. Letettemn az egyiket a hegy lábánál, szikla tövében. Felpakoltam annyi építő állványt amennyit engedett, felmentem magasra, ott leraktam a másik altart. Felszedtem az alatta lévőt és kerestem hol lehet építeni ismét feljebb. Nagyon sok ásást, ugrálást meg lehet így takarítani. Ahol magasra kellett nagyon menni, felugradeltem 2-es szintre ha kellet az altart és akkor ,ég több állványt lehet egymásra pakolni. Így jutottam fel egy gigászi magas hegyre viszonylag gyorsan.
  • MerlinW
    #50
    Vicces olvasni, hogy a kazuár nép mit sír a water aura nerf miatt :) Szerintük így már lehetetlen mage karakterrel túlélni bármit is :)
  • MerlinW
    #49
    Nem "senki nem játszik", hanem 30 percenként térkép reset van kivéve abban a régióban, ahol éppen játékos tartózkodik. Eddig 2 óra volt, ezt csökkentették. De ha szólóban játszik valaki, akkor elég kilépni a főmenübe és vissza, resethez. így lehet gyorsan bányászni, vagy akár kifarmolni az endgame cuccokat a sun temple-kből.
  • Ironman2
    #48
    Újdonság mostmár az is,hogyha 30 percig senki nem játszik,akkor automatikusan resetteli a világot.Hmm érdekes.
  • Ironman2
    #47
    Megjött az első nagy peccs a játékhoz,gondolom a szerver is peccselt már,mindjárt belesek,hogy változott-e valami:

    Version number: 491572

    Greetings Flameborn!

    Here is our first big patch for Enshrouded. Thanks to all of you who reported issues, your support is as helpful as it is motivating for us!

    For those of you playing with dedicated servers, you will need to ensure the server is running the same version as the game.


    Known issue
    "Not enough system memory available" error message on game start
    This error message triggers when your machine has under 16GB of RAM. It is there to warn you that your experience will probably be pretty bad.
    You can bypass by adding "--disable-ram-check" to the game's launch options via Steam to ignore the warning. Keep in mind that if your computer is below specs, it might not be able to run the game in the long run, once we've added all the features we have in mind for Enshrouded!


    Changelog
    Stability and performance
    • Fixed several rare crashes.
    • Fixed a crash that could appear on AMD GPUs while compiling shaders.
    • Improved performance in various systems of the game.
    • Added more messages in the log file to improve stability monitoring.
    • Error messages can now be correctly dismissed with mouse clicks.

    Multiplayer and Servers
    • Fixed an issue that sometimes prevented successfully logging into a dedicated server.
    • Improved error message handling when trying to join a host with a mismatching version.
    • The Steam community content preferences are now supported for the server list in the Join menu.

    Rendering
    • Improved instances where a too low resolution of texture was used on objects in the world.

    Game world
    • The timer of the reset of content in the game world has been lowered to 30 minutes. The reset still only occurs while no player is in the direct vicinity of the part of the world that needs resetting.
    • An issue that sometimes led to a blocked door at the entrance of the “Cinder Vault” starting location has been fixed.
    • Added a few more terrain material deposits in key locations.
    • Improved the visibility of amber nodes and added a few locations in the game world where amber can be found.
    • Improved scattering of tumbleweeds in the Nomad Heights.
    • Several points of interest have been polished concerning visuals, chest locations, and gameplay.
    • Fixed several areas in the world where the path was blocked by dirt.
    • Improved visuals for the ground fog and added more ground fog to the Revelwoods.

    Gameplay
    • The recipe for the rake is now correctly unlocked.
    • The first magical storage chest is now available earlier in the crafting progression. For further information visit your local Blacksmith.
    • The crafting quest from the Blacksmith now includes armor pieces in its completion requirement. It also auto-completes after clearing the first Elixir Well.
    • The second-tier glider “Advanced Glider” can now be crafted earlier in the crafting progression.
    • Fixed an issue with a quest about upgrading equipment that allowed completion without having all the required runes.
    • When upgrading equipment, the necessary runes are now also taken from magical storage chests.
    • Lowered the cost for Tin Bars to align them better with similar recipes.
    • Fixed a few incorrect ingredients in tier 4 recipes.
    • Fixed a bug where stamina for jumping wasn't deducted correctly with certain items selected in the action bar. Now a normal jump always costs nothing, while a sprint jump and a double jump always use up their intended stamina cost.
    • Fixed a bug where players could seamlessly chain long sprint jumps and therefore traverse the map faster than intended. Now it is required to take a short run-up for every long sprint jump.
    • Fixed a bug where players could interact with hook anchors behind the player camera.
    • Fixed a bug where using a glider could allow the player to use hook anchors from a longer distance than intended.
    • Fixed a bug where interacting with a bed could lead to the player character floating upwards continuously. Dreams should not be this powerful.
    • Fixed the warrior skill “Absorb”.
    • Nerfed the skill “Water Aura”. It was just too good.
    • Buffed the tier 3 ice bolt spell by adding area damage.
    • Fixed several incorrect item levels for weapons.
    • Reduced the damage from some poison attacks. Especially the poison attack from the Scavenger Matron that caused too much damage.
    • Fixed collision issues with the Fell spitting plant.
    • Bats should now spawn more reliably.
    • Fixed several instances of enemy sounds that were played too loudly in multiplayer.
    • Several skill VFX have been fixed or improved.
    • Fixed two incorrect weapon models.
    • Fixed a few visual issues with armors.

    Building and Terraforming
    • Fixed a bug where single terrain voxel placement with the build hammer could add a larger terrain volume than intended.
    • Removed the “undo” button hint when the building menu is closed and the undo function is no longer available.
    • Improved the detection of ambient sounds in player bases during terraforming.
    • The ambiance in player base cellars sounds less like natural caves now. The improvements of ambient sounds in the base will continue.
    • Fixed visual detail glitches on roofs.
    • Increased durability of several dungeon materials against Powder Bombs.
    • Fixed a way to bypass the maximum of bases that the current flame level would normally support.
    • Fixed a bug where the actionbar couldn't be cycled with the mouse wheel while the [CTRL] key was pressed.

    UI
    • Fixed several areas with overflowing text in various languages.
    • Improved several smaller layout issues.
    • Fixed several text issues for weapon and armor stats.
    • Added fixes to Japanese, Simplified- and Traditional Chinese localization.
    • Fixed several smaller text issues.
  • Ironman2
    #46
    Igen,azt észrevettem tegnap,és a térképemen is megjelentek új helyek,meg ki is lettek pipálva,mintha már jártam volna ottan.Elmentem ugye az első szaki szentélyébe,ahol a kovács van,de ugye már kovács nem volt,hanem a 2 ellenfél akiket le kellett gyilkolni.Engem amugy nem zavar,játszatok csak nyugodtan,attól még élvezni fogom majd.
  • Norbertboy
    #45
    Már meg van mind az öt szaki. Viszont egyszerre csak egy bázison lehet lerakni őket. Nekem így még erősebb a gyanúm hogy egy játékosnak tervezték a játékot és a vége felé lett belőle coop. Így előled vesszük el a játék élveztet. Sajnos a meg van egy küldetés akkor mindenkinek meg van. Nem is értem miért így adták ki...
  • Ironman2
    #44
    Ja,én is most voltam a nagy házatokban ahol 2-es tüz ég,de nem nyúltam semmihez,viszont kicsit sajnálom hogy nem én voltam az első aki a blacksmithet megszerzi,tegnap már nem volt rá időm,pedig ott voltam a romoknál.Látom az 5-ből már 3 szaki megvan,a szerver meg 2-es flamet jelez ugye,mivel biztos az első bossotok megvolt.Haláli ahogy meglátnak,és üdvözölnek a szakik.

    szerk:Csinálj már belőle live-ot,tökre meg akarom nézni mikor megjövök igy este.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.02.06. 01:05:48
  • Ironman2
    #43
    Kell a mani,mani,mani.Erről szól sajnos az early acces.Most azért ezek jól megszedték magukat 1 hét alatt 1 milka példány,de szerintem hamarosan meglesz a 2 milka is. Ha beszorozzuk 29 ájróval,akkor egy egész vagyont termeltek ki.Ebből már nem lesz nehéz fejleszteni,hamar meglesz az 1.0.Csak nehogy ezek is elköltsék piára,meg nőkre. :))

    Szerintem most tuti részegség van a Keen games háza táján
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.02.06. 00:19:28
  • Normen76
    #42
    Igen ez egy másik "félelmem". Ezért nem kedvelem annyire az Early Acess stádiumú játékokat. Sajnos túl jól játszhatóak, annak ellenére, hogy sokszor tényleg nagyon messze vannak a kész verziótól, végleges elképzelésektől. Sokszor hosszú évek fejlesztése van még hátra, és lássuk be a többség nem fog éveket várni egy játékra ha most is játszhat. Sok esetben kijátsszák a játékot, és a teljes verzió megjelenéskor töredék már az érdeklődés. Sok példa van erre sajnos. Magamon is tapasztaltam már többször. Valheim is pl. nagyon tetszett, beszippantott. Napokig képes voltam csak a bázist egyengetni, építeni. Kijátszottuk az aktuális verziót, s bármennyire is tetszett, nincs az az isten, hogy újra elkezdjem/folytassam ha kész lesz ha nem valaha. HA ez a játék 30% ban van meg jelenleg, kizárt hogy ki fog tartani az a jelenleg esténként 120-150 000 online játékos az 1.0-ig. HA megjelenik (így elsőre legalább 2-3 év még) jó ha lesz 2-3000 online érdeklődő majd, No de hátha tévedek... az fix, hogy ebben a játékban kb minden benne van, ami a stílust naggyá teszi.
    Utoljára szerkesztette: Normen76, 2024.02.05. 20:26:55
  • MerlinW
    #41
    És a fejlesztők azt nyilatkozták, hogy amivel játszunk még csak a játék 30%-a :)
  • Normen76
    #40
    Szegasztok! Én már beletoltam kb. 50 órát a játékba. Nagyon sok időt toltam az építkezésbe. kertészkedésbe is. Mindenkinek ajánlom, minél előbb szedje össze a szakikat (Kovács, Asztalos és társai) mert nagyon sok új lehetőséget, tárgyat, küldetést, bútort, anyagtípust feloldanak. Építettem egy hatalmas erődöt, azt gondoltam mindenhez túl nagy lesz, de végül szépen belaktuk (ketten játszunk). Mostanra már 14 féle anyagból lehet építeni falakat, nagyon szép, dizájnos épületeket lehet felhúzni az anyagok keverésével. Tényleg csak a fantáziánk szab határt. Eleinte nagyon könnyűnek tűnt a játék, de 15+-os mobok felett izzadunk rendesen. Van kihívás a játékban. Ahogy fejlődsz egyre több oltárt letehetsz ezekkel szaporíthatod a gyorsutazások lehetőségeit. A magas utazó tornyokról ugorva szinte bárhova eljuthat az ember percek alatt, de azéért jó ha van gyorsutazó pont közvetlenül mondjuk egy réz és agyag bányánál és hasonlók. Ahol egyből van barkácsasztal és ha elkopott a csákány nem kell hazaugrálni javítani stb. Eszméletlen hangulatos játék lett, le a kalappal a készítők előtt.
    Utoljára szerkesztette: Normen76, 2024.02.05. 14:50:48
  • Ironman2
    #39
    Kösz a tippet! Erre kiváncsi leszek.Az elején amúgy meg is mutatja a hordórobbantásnál
  • Ironman2
    #38
    Nem nagyon jönnek,pedig igérték páran,mondjuk most nekem is meló van egész héten,csak este 11 után jövök meg.
  • MerlinW
    #37
    Az flintstone (kovakő). Nekem eddig talán egy (flint arrow) kraftoláshoz kellett egy pár, lehet kell majd még valamihez (építőanyagon kívül).

    A kincsek többnyire fehér kőhalom alatt/mögött szoktak rejtőzni.
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2024.02.05. 11:35:00
  • Norbertboy
    #36
    Oké meg van :) Láttam a kis házad, nem nyúltam semmihez. Lezárni nem lehet semmit. Csapatjáték ez nagyon.
  • Ironman2
    #35
    Merlin! Ezek a színes kövek rejtenek valamit amúgy,vagy csak sima material,ami az építkezéshez kell.Látok néha földön is ilyet,kiütöttem,de semmi alatta.

  • Ironman2
    #33
    Pedig fut hibátlanul,most voltam rajta,csak a szerverszürőknél egy-két pipára figyelni kell,mert nem minden esetben dobja ki a szervert.Igy van nálam belőlve: (egyébként az Ironman nevet használd a gyors megtaláláshoz)



    jelszó:szilva
  • Norbertboy
    #33
    Hali

    Kerestem a szervered nem találtam.
    Ma 6 órát bele raktam. Tényleg jó játék.
  • Ironman2
    #32
    Elcsesztem azért.Nem gyártottam le páncélt,csak natúr futkostam :)
  • MerlinW
    #31
    Normal fokozaton csak pár kraft material-t dob el halál esetén. Hard-on mindent. Hogy halsz meg az elején azt nem tudom, én mikor kezdtem a játékot egy ültő helyemben lvl 7-8-ig jutottam halál nélkül.
  • MerlinW
    #30
    Ahogy Marsszonda írta, tudsz "mobil" teleportálni. Másik, Ennek a stílusnak ez a lényege. Gyalogolj, fedezz fel, gyűjtögess, fejlődj. Főleg hogy olyan helyeken vannak eldugva, elásva kincsek, egyebek, amire nem is gondolnál. Nem Dark Souls, de a lényeg majdnem ugyanaz. Továbbá a map layout is egy kisebb puzzle az elején. Szóval nem lesz mount, a játékmechanika része a kirándulás:)

    Egyébként a készítő említette, hogy a játéktartalom csupán 60%-a van jelenleg a játékban (térkép jó része is le van még zárva), jön még sokminden.
  • Marsszonda
    #29
    Használd a Flame Altar-t teleportra,ahogy fejleszted egyre többet tehetsz le.
  • Ironman2
    #28
    Nincs ezeknek még semmi tervük előre,legalábbis a steam oldal szerint,vagy még nem nyilatkoztak,de az már tuti hogy most az egyik leggyorsabban fogyó játék lett,egy hét alatt egymillió példány,azért nem semmi.Valheim is igy kezdte anno.

    NEkem most 3 sirkövem van szanaszét,még nem tudtam elérni az első küldetés helyszinét se,eléggé leamortizálnak ezek a mannával feltöltött akármik.Viszont találok most egész szép fegyvereket,csak sokat kell menni a ködös részben.Találtam villámszóró staffot is..Már nem messze voltam az első küldetés befejezéséhez,mikor meg is haltam.Nincs annyi életelixirem,hogy mindig tudjam bedobálni,pedig jó lenne,2-es szintü vagyok,aztán a max életem,már majdnem a képernyő felénél van.Megdobja a gyürü is ami rajtam van.
    Viszont kraftolni nem lehet itt összevissza,de nem ám!!! Csak az otthoni védett helyszinen lehet a bonyolultabb dolgokat.Vannak alapok is,de az nagyon kevés,a minimális túléléshez kell,azt a kraftot lehet vinni mindenhova ami az alaphoz való.
    Csak azt nem értem,ha meghalunk,akkor miért marad meg minden cuccunk,és miért lehet felvenni ugyanazt mégegyszer a sirkövekből? Vagy talán csak egy részét dobálja el?
  • shaba23 #27
    Nem tudjátok, van tervben valami mount, vagy jármű? A glider elég korlátozott lehetőség (persze attól még hasznos), a fast travel sem biztosít sok mozgási lehetőséget, és viszonylag nagy területeket kell bejárni gyalogosan. Valamint elég bosszantó, hogy nem jelzi, hogy melyik flame-nél jártam már és szedtem össze a sparkot :(
  • Ironman2
    #26
    De nem ám! Különleges ,és nagyon jó! Jól van optimalizálva,csak a legelső betöltésnél kell itt is sokat várni,amig lementi a shadereket a gép,attól függ mekkora a videókártya,meg a memória.Én már kipucoltam egy helyet nem messze az alapterülettől,de nem találtam a gömböt,vagy mi a francot az oltár upradgeléséhez.
    Különböző dolgokat fog majd kérni az oltár növeléséhez,mint a Conan-ban,vagy a Valheimben a fő bossoktól megszerzett tárgyak,gondolom itt lesz az első főboss nem messze az alapbázistól.MEgyek is megnézni.Azért jelzi a szerverlistában hogy kinek mekkora az oltárja,tudjuk hogy merre tart a játékban.Sajna csak 8 emberke lehet,de gondolom jönnek majd a hivatalos szerverek.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.02.01. 20:06:18
  • Norbertboy
    #25
    Nem lehet rossz játék.
  • Ironman2
    #24
  • Ironman2
    #23
    Én már bele is estem a gaméba,igen érdekes,és roppant jó.Egyértelműen Valheim,és Conan Exiles keverék lett,rohadt jó grafikával,nekem már beállított mindent,gyorsan is indul,és nagyon szép.
    Ennek örömére indítottam egy szervert 8 slotosat,aki akar jöjjön,legyünk többen.Ha lesz rá igény,akkor megnövelem a slot számát

    Játékban evvel a néven keressétek,mivel még nincsennek hivatalos szerverek,csak g-portalosak.

    Ironman Enshrouded Server
    5.9.143.126:28000
    jelszó:szilva
  • Ironman2
    #22
    Jó hír,hogy gondtalanul elfut egy 4gb-s videókártyán is,igaz elég sokat kell várnunk a betöltésre az elején kétszer is! Időbe készüljetek neki a játéknak.Amúgy brutál jó,és szép is! Ja meg tiszta Valheim,és Conan Exiles összegyúrva! Lehet saját szeró,dedicated,meg offline,minden van itt kérem!
  • Ironman2
    #21
    Megjelent a játék!
  • Nomad90Hun
    #20
    Nekem egy 8 gigás 2070 sueperem van azzal gond nélkül elindult annó a demo next fest alatt fagyás stb nem is nagyon volt.

    De hogy konkrétumot mondjak itt van a store-ból kimásolva a gépigény:
    MINIMUM:
    64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
    Op. rendszer: Windows 10
    Processzor: Intel Core i5-6400 (2.7 GHz 4 Core) / AMD Ryzen 5 1500X (3.5 GHz 4 Core) or equivalent
    Memória: 16 GB RAM
    Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1060 (req. 6GB VRAM) / AMD Radeon RX 580 (req. 6GB VRAM)
    Hálózat: Széles sávú internetkapcsolat
    Tárhely: 60 GB szabad hely
    Hangkártya: on board
    AJÁNLOTT:
    64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
    Op. rendszer: Windows 10
    Processzor: Intel i7-8700 (3.7 GHz 6 Core) / AMD Ryzen 7 2700X (3.7 GHz 8 Core) or equivalent
    Memória: 16 GB RAM
    Grafika: NVIDIA RTX 2070 Super (req. 6GB VRAM) / AMD Radeon RX 6700 XT (req. 6GB VRAM)
    Hálózat: Széles sávú internetkapcsolat
    Tárhely: 60 GB szabad hely
    Hangkártya: on board


    edit: Azért ma már az én 8 Gb-os videokarimra is húzzák páran a szájukat, hogy illene már 12-16 Gb-osra váltani, a 4 gb-ra ami neked az aláírásban szerepel már én is azt mondom, hogy gyengus.
    Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2024.01.20. 13:29:38