5
-
end3 #5 "Az oktatás nem üzlet és nem is egyszerűen tartalomszolgáltatás. A kapcsolatról szól, a társadalomról. Alapjában véve emberi." - (És ezzel mindent elmondtak.) -
#4 A technika önmagában áldás vagy átok (mondja a közhely), attól függ mire használjuk. Sajnos az utóbbi időkben egyre inkább rosszra használjuk. Elviekben lehetne sokkal jobb és alapvetően jó dolgokra használni a rossz helyett, ez mégsem valósul meg általánosságban.
-
#3 A legtöbben amiatt haltak meg, mert nem kaptak rendes ellátást a COVID-ra hivatkozva. Minden osztály kongott az ürességtől, kivéve a fertőzésit. -
Akva #2 A koronavírussal kapcsolatos ÖSSZES intézkedés 90%-a állatság volt. A legtöbb haláleset nagyon nagy eséllyel a kórházi lélegeztetés közben fellépő bakteriális felülfertőzésből adódott, a maradék jelentős része is kórházi felülfertőződésből. Amikor egészen nyilvánvaló, hogy nem képesek hatékonyan közbeavatkozni, akkor nem kéne közbeavatkozni. Tudomásul kéne venni, hogy mindent nem lehet kivédeni, de ha ész nélkül megpróbálunk akármit is, de bármit tenni, akkor igen valószínű, hogy a kár több lesz, mint a haszon. -
kjhun #1 Magam is tapasztaltam, hogy mekkora katasztrófa volt, ez az egész, a Kréta rendszerrel együtt! Az ált. iskolások hazazavarása, óriási hiba volt, látván azt, hogy még a felsőbb osztályok nebulóinak is gondot okozott ez, kivéve ha nem zseni, hardcore kocka, az ember fia/lánya, a különféle rendszerek haszálata, mert annyira sok évnyi tapasztalat, alapkészségek hiányát lehetett tapasztalni... 30 éves korukra, nyilván menne, aki sokat lóg onlány, beletanul a gép és a Win/Net lelkivilágába, de egy 4-5.-ik osztályos nebulótól már ne várjuk ezt oly könnyen el. A mobilok tapogatása, mint készség, a FB és hasonszörű 'jóságok' használatával együtt, az nem egyenlő ezzel. Azt könnyű csinálni.