5
  • kalapos01
    #5
    Tudom, hogy sok ember így gondolkodik és inkább a reklámokra hagyja a döntést maga helyett, a többséget is a reklámok és a hype mozgatja. Csak arra céloztam, hogy akinek van esze, az nem ilyen tipikus fogyasztóként zabálja fel, amit elé tesznek azzal a szándékkal, hogy felzabálja.

    " amiket masok lehuztak vagy untattak olyanok, amiket dicsoitettek, "

    Ezt nem tudom értelmezni. Minden filmet húznak le és dicsőítenek nagyon sokan. Erről is találhatsz kismillió pozitív és negatív, de még középutas kritikát is. Dönteni nem úgy kell, hogy éppen milyen előjelűt olvasol el. A döntés nem arról szól, hogy más mint mond. Hanem arról, hogy tudd, hogy te jó eséllyel miképpen ítélnéd meg. Nyilván az okos ember, ha van 2 órája, egy olyan új filmet fog megnézni, ami valószínűleg tetszeni fog neki. Aki nem annyira okos, az sokszor a rossz filmet fogja választani a jó helyett.

    Aki "okos", az szinte csak jó filmeket fog látni. Aki "buta", az sok szar filmet fog nézni. Ahogy az ember idősebb lesz és okosodik, egyre kevesebb szart fog nézni, mert rájön, hogy kell jó filmet nézni.
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2023.08.15. 09:48:54
  • BrockSamson
    #4
    Csak akkor sporolnek idot ilyenekkel, ha adnek a kritikakra es a kommentekre, de mivel szamos esetben szorakoztattak olyan filmek, amiket masok lehuztak vagy untattak olyanok, amiket dicsoitettek, igy siman megnezem es eldontom tetszett-e.
  • kalapos01
    #3
    Már a kommentekből is látszik, hogy valóban siker volt, hogy sok ember megnézte. Szerintem nagyon érdekes ez az "azonnal látni akarom!!" hozzáállás a reklámozott filmekkel kapcsolatban, ahelyett, hogy okos emberként megspórolnák egyesek az időt, vagy megnéznék jövőre.
  • BrockSamson
    #2
    Hemzsegett az ordas logikai hibaktol, de hetkoznap esti TV filmnek rendben volt szerintem.
  • Kelta
    #1
    Pedig bárgyú és gyenge koppintás...