3
Aliens: Dark Descent
-
#3 Késöbb lesz értelme a fejlesztéseknek de nem sok. Kb megveszed a dolgokat. Küldetésenként vihetsz magaddal bónuszokat amivel kicsit könnyítheted a játékot. Érdemes ha nagyon paráznak a katonák a küldi alattegy szobába bezárkozni és pihenni mert akkor megint 0 ról indul a rinyafaktor kivétel ha van valami xtra taraitje a katonának.. mondjuk pihenés alatt baxtatja a társait. :) -
Kancsalborz #2 Sajnos az nem lesz jobb sokkal. :)
Maga a történet miatt is ilyen "fapados" a fejlesztés része, ugye itt nem egy "szupertitkos" világkormányok által anyagilag meg embertömeggel támogatott szervezetet irányítasz mint az Xcom-okban, hanem egy a bolygóra lezuhant félig ócskavassá vált cirkálót mindössze, azt ember meg cucc annyi van ami benne maradt, meg amit találsz a bolygón, itt a menekülés meg a túlélés a cél, nem a végső győzelem...
De valójában igen, valószínűleg a kis fejlesztőcsapat anyagi meg emberi korlátai miatt ilyen "fapad" ez a része.
Ezen, meg a kicsit túltolt "baltával faragott" ezért inkább vicces mint hagulat fokozó kicsit béna átvezető animációkon jön elő a kis költségvetés sajnos.
Ezek a leggyakrabban felmerülő negatívumok a játékkal szemben mindenhol egyébként.
De a játék szerintem ezeket símán feledteti az eszméletlen "A bolygó neve : halál" hangulatával, az enemi fasza AI-jával, meg a rohadt jó harcrendszerével.
Régen paráztam már ennyire, pillanatok alatt képes egy "nyugodt" bevetés kib@szott vesszőfutássá változni, és az idő, meg a katonák mentál egézség mechanikái miatt nem is rinyálhatsz hogy "csal" a game, magad dugod a fejed a hurokba a :"de csak még ezt az egy szobát megnézem" mentalitás miatt...XD
Az igazi management része tulajdonképpen ez a játéknak. Hogy kiket (milyen negatívumaikkal együtt) viszel magaddal, és hogy mikor hozod ki őket...
Ez egy nagyon jó játék. Hosszú idő utám fizettem ki teljes árat game-ért, de ezeknek igen, mert remélem sikeres lesz, és ezért a következő részben már lesz kapacitásuk arra is, hogy egy normális management részt is kalapáljanak hozzá.
-
lonvard #1 Nocsak, még nincs topikja.
Jelenleg a Dead Hills komplexum végénél járok, küzdök a bányában. Amit hiányolok, hogy a bázist nem igazán lehet fejleszteni. Valahogy abban reménykedem, hogy a Dead Hills pálya után nyílnak meg még lehetőslégek az Otago-n. Pl. az alienekből származó anyagokkal semmit nem tudok kezdeni, a labor fődoktora szóba se áll velem. Ugyanúgy a workshopba sem, bár ott megfelelő nyersanyagnál nyílnak az új fegyverek. Nem tudom lesznek-e azon felül még lehetőségek a fejlesztésre. Ugye az X-Com dolgozik bennem ilyenkkor, aminél azért sokkal jobban ki volt dolgozva a bázisos rész.
Nagyon tetszik a terepen való játék, viszont az Otago-s rész meg nagyon nagyon fapados. Infót szeretnék kérni, hogy ugye ez némiképpen színesedni fog. Ugye? :D
Utoljára szerkesztette: lonvard, 2023.07.08. 20:03:28