6
  • FICEK9
    #6
    "Isten szeme..."
  • kvp
    #5
    Az automata autok gyors elterjedesehez es hatekony mukodesehez az egyik legfontosabb technologia a szenzor megosztas lenne. Tehat az a rendszer, amikor minden auto, minden kozteri kamera feltolti a sajat maga generalta voxel map-jet a felhobe,amit utanna minden a kozelben tartozkodo auto elerhet. Igy a kocsik be tudnak latni a parkolo jarmuvek es a belathatatlan sarkok moge. Igy nem kellene setatempora lassitaniuk a varosi utcakban, ami egy par szem (kamera) alkalmazasa eseten az egyetlen biztonsagos sebesseg. (igen, az emberek sokkal vakmerobben vezetnek varosban mint kellene)

    A fenti megoldas mellekhatasa, hogy a varosrol folyamatosan keszul es friss voxel map (3D-s volumetrikus terkep), amin minden rajta van. Marmint minden allo es mozgo targy, szemely es barmi ami az autok mukodeset befolyasolhatja. Mivel ez a felhoben allna elo, ezert az osszes utcan az osszes kamera kepe elmentesre kerulne. Legyen az a kamera auton, oszlopon, hazfalon, rolleren, mobil roboton vagy az emberek kezeben.

    ps: A teslak jelenleg is rogzitenek minden adatot es automatikusan feltoltik a felhobe, igy tanitjak be az onvezeto rendszereket. (az emberi soforok mennek vegig az utvonalakon es ezeknek az atlagat masolja le az onvezeto szoftver) Igy ahol tobb tesla jar, ott gyorsabban tanul az onvezetes es jobban is vezet. (a baleseteket es a szabalytalan viselkedest kiveszik a mintakbol)

    ps2: A galambos vicc jo, de aki mar latott matricazodott vagy macskaja galambot az utcan, az tudja, hogy mi van bennuk. Komolyan ez olyan mint a laposfoldesek, hogy vagy soha nem voltak meg magas helyen vagy csak szorakoznak vagy tenyleg ennyire hulyek. Es sajnos nem lehet kizarni azt, hogy az utobbi...
  • ENVE
    #4
    Dehogyis, azokban nanocsipsz van, ami az agyad irányítja a zögtén keresztül. A lehallgatásokat a galambok végzik, lásd -> https://pigeonsarentreal.co.uk/
  • ENVE
    #2
    A galambok sem igaziak