5
-
FICEK9 #5 Csak egy ötlet egyszerű felhasználóként. Mi lenne ha a számítási kapacitások egy részét a felhasználó saját gépéből vennék ki? Így valamelyest megoszlanának a költségek a sebesség kárára, de megfizethetőbb lehetne. -
Sequoyah #4 "adatok keresesere nem hasznalhato"
Valaki jogi szerzodes-tervezetet iratott vele, es az AI teljesen realisztikusnak hangzo, de nem letezo torveny-cikkelyeket tett bele.
Igen, ezek az AI-k siman kitalalnak valosagosnak tuno, de teljesen legbolkapott adatokat. Azert is nem iratnam meg vele az iskolai hazimat, vagy barmilyen komoly iromanyt.
Pl kepzeld el a fenti peldat, hogy jogaszkent AI-val iratod a szerzodeseket. Teljesen realisztikus lesz, olyan szinten hogy ala is irja mindenki. Aztan amikor perre kerul a sor, akkor derul ki, hogy nem 100%osan felel meg a torvenyeknek,es nem fed le minden eshetoseget. -
kvp #3 A mostani fejlesztesek nem a hasznos, hanem a latvanyos szoftverekre mentek ra, tehat a szoftverek nem helyes (igaz) hanem az olvaso altal legnagyobb valoszinuseggel kedvelt valaszt adjak. Ez gyakorlati celra pl. adatok keresesere nem hasznalhato. Igazabol jelenleg csak szorakoztatoipari celja lehet az osszes modern MI-nek, mert joreszt folyamatosan hazudnak. Ehhez passzol a reklamok hozzaadasa, de a hazugsagok melle odafuzni meg egy reklamot is nem igazan fogja novelni az emberek bizalmat. Vagy hazudik nekik valamirol a szoftver, vagy ajanl valami termeket vagy szolgaltatast, ami ugyanugy hazugsagra alapul. Az emberek ha ezeket a rendszereket elkezdik hasznalni, akkor nagyon gyorsan el fogjak veszteni az osszes maradek bizalmukat es onnantol mar azt sem hiszik el ha az MI kerdez. Vagy ha kelloen hiszekeny a felhasznaloi bazis, akkor nagyon sok baleset es anyagi kar lesz a hibas tanacsokbol, ami egy ido utan jogilag lehet problemas. -
Cat #2 bazihosszú, de jó cikk! -
monk00 #1 Az említett pénzügyi kihívások, a számítási költségek és a chipek elérhetősége valóban befolyásolhatják az MI-cégek üzleti modelljét és a chatbotok piaci részesedését. Ezen túlmenően az is igaz, hogy a reklámok önmagukban valószínűleg nem elegendőek ahhoz, hogy a legmodernebb MI-eszközök gyorsan nyereségessé váljanak. A vállalatoknak egyensúlyt kell teremteniük