felemelő#1
Én már a "kényelmi díj" fogalomtól is hányok.
Értem én hogy az IT nincs ingyen.
De ha drágább mint jegyeket nyomtatni, pénztáros néniket és pénztár helyiségeket fenntartani... na akkor régen valami más gond van.
Vagyis a régi költségeket megtakarítják új díjakat vetnek ki... tisztán a fogyasztó szándékos megkárosítása.
Én már csak ilyen "vén komcsi" vagyok, hogyha egy területen nincs teljes és totális szabadverseny lehetősége, akkor védje meg pontos költségelemzésekkel és könyvelési adatokkal az árait, különben repül a bírság, ami egészséges esetben a teljes többlet nyereség elvonásával kezdődik, erre rakódik a pénzbírság meg a tevékenység felfüggesztése [aka boltbezárás], végletes esetben a vezető tisztségviselők bezárása.
Ez utóbbi sajnos nagyon elhanyagolt gyakorlat, pedig a csalás definíciója "Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart, és ezzel kárt okoz, csalást követ el. (Btk. 373. § (1) bek)"
Ugye extra-kiemelt fizetés, megvan a jogtalan haszonszerzés, ha monopolisztikus módon emelt árat és abból jövedelem származott.
Tévedésbe ejti, mert azt hazudja ez a költség természetes... pedig nem.