72
  • NEXUS6
    #72
    Ezt akkor gyak a hülyeséged beismerésének kell érteni!?
    Illetve nem vitatod azt, amit az #1-ben kijelentettem.
    Köszike!
    Csá!
  • defiant9
    #71
    Nexus6 kilépett a racionális vita keretéből mivel nem hajlandó állításának alátámasztására. Ezzel a vitát bukta, lezártnak tekintem.
    (további hsz-re nem reagálok amennyiben az nem tartalmazza a hivatkozott 'önvezetés fogalmának deklarációját' forrásmegjelöléssel)
  • NEXUS6
    #70
    De megijedtem! :O
    Miért kéne beidéznem, te magad mondod, hogy ott van! Mondjad mit nem értesz benne!?
    Ember, ha a SAJÁT MAGAD által linkelt SAE táblázatból nem tudod definiálni/megérteni a LVL3-at, akkor sajnos, ismétlem, nem kéne ide irogatnod!!! De látom lassan magad is belátod, és feladod az önmagaddal való értelmetlen hadakozást.
    Hát ebben csak támogatni tudlak! XD

    Ja és akkor ha lelépsz akkor azt vegyem úgy, hogy a kijelentéeimet akkor gyak elfogadod? Lásd pl #1 Mert akkor köszi!

    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.07.06. 13:04:27
  • defiant9
    #69
    "LVL3 szintnél kezdődő önvezetőként deklarált kategóriára "
    Kérem a 'deklaráció' forrását. Idézd be a megadott SAE vagy Wiki oldaladról amikre már 50hsz óta mutogatsz hogy ott van.
    Last warning: amennyiben nem adod meg a linket és a beidézett "önveztést deklaráló" szöveget úgy a vitát buktad konkrétum nélküli irreleváns referenciára hivatkozás miatt. (ez szokásos Nexus6 menekülő taktika amikor a földbe döngölik)


  • NEXUS6
    #68
    Kérlek ne fárassz!
    Vannak itt bajok! Akkor szerinted az ÁLTALAD BELINKELT táblázatban szereplő SAE LVL0 is önvezető, amin talán van egy automata fék!? LOL
    Édeske, had idézzek klasszikustól (már nem tudom hányadszor, de ezexerint még mindíg nem tudtad feldolgozni):
    " #30 "Az általad linkelt SAE kategóriákat tartalmazó táblázat szerint határozom meg és valszeg a bíróság is így teszi, az önvezető jármű fogalmát (segítek a zöldek azok! ;)"
    Talán nem világos, ezért gyengébbek kedvéért (csak NEKED): a kékek LVL0-LVL2 értelem szerűen, (ismétlem ÉRTELEM SZERŰEN) nem érik el az önvezetés kritériumát, nem tartoznak ebbe a kategóriába!
    Ember!

    Ha az ÁLTALAD BELINKELT SAE táblázatból és a segítségként megadott (nem mintha félperces gúglizással ne tudtad volna megtalálni) wiki cikk alapján sem világos pl. a LVL3 fogalma/kritériumai számodra, akkor csak újfent azt tudom javasolni, hogy NE IROGASS véleményt ilyen témájú fórumokba. Köszönöm!

    Ha a földbedöngölés nálad azt jelenti, hogy bebizonyítod a saját hülyeségedet, tudatlanságodat, a rendelkezésre álló infók értelmezésére gyak tanulásra vonatkozó inkompetenciádat, a rövid eszedet (mindíg megkérdezed ezerszer azt, amire már kaptál választ), nos akkor én a "földbedöngölést" teljes mértékben vállalom. XD

    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.07.06. 09:07:33
  • defiant9
    #67
    "hogy az önvezető (magyar)/self-drive (angol) és az autonom(latin -jelentése önálló) illetve driving automation (gyak önvezetés, vezetés automatizáltság) szakkifejezések szinoním jellegével"
    Tehát ezen új állításod akkor a címben szereplő önvezető autó kifejezés végülis ekvivlanes azzal hogy automatizált vezetésű autó. Akkor hol a hiba hisz a SAE Levels of Driving Automation-nak része az L2 is.

    "LVL3 szintnél kezdődő önvezetőként deklarált kategóriára "
    Kérem a 'deklaráció' forrását. Idézd be a megadott SAE vagy Wiki oldaladról amikre már 50hsz óta mutogatsz hogy ott van.

    Vagy a wiki-s szócikked mögül akkor végleg kihátráltál? És már csak a szokásos Nexus6 féle sunyítás megy ha szóba kerül? Lol.

    Borzasztó csúnyán lettél megint a földbe döngölve, nagyon gyengusz vagy, egyre inkább.
  • NEXUS6
    #66
    LOL
    Ismételten köszönöm, hogy újfent bebizonyítottad, hogy az önvezető (magyar)/self-drive (angol) és az autonom(latin -jelentése önálló) illetve driving automation (gyak önvezetés, vezetés automatizáltság) szakkifejezések szinoním jellegével, gyak azonosságával SEM és a korábbiak alapján a SAE LVL kategóriákkal SEM vagy tisztában.

    Továbbá továbbra sem esett le az, hogy az #1-ben miért írtam hogy téves önvenzető jelzővel illetni a Teslát (aminek LVL2 szintű vezetéstámogató rendszer és nem LVL3 szintnél kezdődő önvezetőként deklarált kategóriára vonatkozó jogosultsága van).
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.07.05. 10:10:08
  • defiant9
    #65
    "Ennyike!"
    Annyika hogy ismételgeted az érvelési hibádat? Lol.
    Belekötöttél az önvezetés fogalomba úgyhogy te magad sem tudtad definiálni, egy ideig a SAE-re mutogattál, aztán rájöttél hogy ott nincs szó az önvezetésről, akkor elkezdtél a wiki szócikkre, csak azzal meg felsültél mert egy relatíve egyszerű képességű autót is önvezetőnek hívtak.
    A vitát zárhatjuk hogy a cikkíró szóhasználata nem volt helytelen, csak a tudatlan Nexus6 volt aki belekötött, majd be is égett ezzel is.
  • NEXUS6
    #64
    Pláne!
    Amivel kapcsolatban a te kb első ezzel kapcsolatos hsz-edben az #5 -ben ezt írtad.

    Jó látni hogy érdemben már nem tudod vitatni az autonóm/ön/automatizált vezetést jóságát, már csak az elnevezésen lovaglás maradt, amit minden ilyen topicban elő is adsz. Lol.
    Aki megvesz egy ilyen járművet az legalább olyan szinten tisztában van vele hogy mit kapott, minthogy a visszapillantó tükörben lévő tárgyak nagysága eltérhet a valóságostól. Idióták persze mindig lesznek, ők - veled egyetemben - elmehetnek a bíróságra, ahogy ez Amerikában szokás. Aztán majd pislogtok ha ott kimondanák hogyha hülye vagy akkor ez van, erre nem fizetnek, hiába sikerült bizonyítanod.


    Amire én megkérdeztem:

    Megkérdezehetem, hogy hol látsz te itt önvezető rendszert? Tisztában vagy a gépjárműautomatizálás szintjeivel (SAE szintek) és azzal, hogy honnan számít valami önvezetőnek és meddig vezetéstámogató rendszer? Kérlek tedd világossá, hogy a gyanum alaptalan.
    Köszönöm!


    És mint azt az #59-es hsz-ed is egyértelműen jelzi, 50 hsz után sem vagy marhára meggyőző, hogy tisztában lennél a SAE LVL-ekkel.
    Megejgyezm, ezekszerint akkor még nem azon trollkodtál, hogy az autonom és az önvezető az nem ugyan az a kategória. Hát érdekes pálfordulat ez az te esetedben. XD

    Ennyike!
  • defiant9
    #63
    "ami a #18 -ban a vitát indító alapkijelentéseme"
    Nexus6 hazugság++
    Nexus6 elterlődési kísérlet++
    A vitainditó hsz.- od az #1
    "Vagyis a cím helytelen. Nem az önvezető autó okozott balesetet, hanem a vezető felelőtlenül használta a vezetéstámogató rendszert! ;)
    Ehhez próbáld tartani magad. Tudom nehéz, mert önellentmondásra jutottál az önvezetés szó kötözködésed kapcsán. Ez van, logikai képességeid túl gyengék.
  • NEXUS6
    #62
    Félreértesz! Nincs itt semmi személyeskedés, csupán egy kérdés (amire választ nem kaptam, tehát végül is magad is egyetértesz vele) valamint egy puszta ténymegállapítás, ami a #18-ban a vitát indító alapkijelentésemet is alátámasztja:

    Ahogy ND, úgy te is rosszul használod az önvezető kifejezést, tehát a felvetésem nagyon is helyénvaló. Mellesleg a cikk egy jogi esettel foglalkozik, ha nem tűnt volna fel.

    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.07.04. 10:27:03
  • defiant9
    #61
    Nexus6 tisztán személyeskedő hsz. tudott már csak tenni, ezzel kilépett a racionális vita keretében és elbukta azt.
    (ez egyébként nyilvánvaló volt, már régesrég a földbe lettél döngölve az önellentmondásoddal, hiába kapálództál)
  • NEXUS6
    #60
    XD
    Te tényleg ennyire gyenge elméjű vagy?
    "Én spec. nem látom hogy a SAE level definíció használná egyáltalán az önvezetés kifejezést."
    Azt hiszem ez a felvetés mindent elmond a képességeidről.
    Tisztelt bíróság a tanúhoz nincs több kérdésem! LOL


    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.07.03. 15:47:01
  • defiant9
    #59
    "Én megmondtam, hogy melyik példa minek felel meg, de te ezet sem vagy képes értelmezni a SAE LVL tábázattal, az abban leírtaknak megfelelően összvetni"
    Tőled várom az értelemzést mivel te kötöttél bele az önvezetés szóba:
    "Vagyis a cím helytelen. Nem az önvezető autó okozott balesetet, hanem a vezető felelőtlenül használta a vezetéstámogató rendszert! ;)"
    Én spec. nem látom hogy a SAE level definíció használná egyáltalán az önvezetés kifejezést. A Wiki-s linked már igen (ugye nem akarsz kihátrálni mögüle). Úgyhogy itt tartunk még mindig:
    Kérdés: Aham. Akkor a linked szerint a 2016-os BME-s teszt autót miért is önvezető?
    Nexus6 válasza: ?????
  • NEXUS6
    #58
    Kijelentésem az volt, hogy TE nem vagy képes értelmezni a SAE LVL szinteket. Pont.
    Erre miért is az a válaszod, hogy tőlem kérded, hogy tudom-e?
    Én megmondtam, hogy melyik példa minek felel meg, de te ezet sem vagy képes értelmezni a SAE LVL tábázattal, az abban leírtaknak megfelelően összvetni. Amikor leírom pl. hogy a tanuló vezető NEM vezető (mert nincs jogsija), akkor te pl. nem hozol egy jogszabályt, amivel bizonyíthatnád, hogy de igen, hanem mint Áronka visszakérdezel, hogy demért???
    Áronka, azért, mert EZ van a jogszabályban!
    És ne kérdezd meg, hogy melyikben, mert akkor részemről itt fejeztem be!

    Ennyi.
  • defiant9
    #57
    "Figyelj, ha nem tudod a táblázatot értelmezni"
    Várom a te értelmezésed ennek kapcsán, főleg hogy a táblázatban nem is szerepel az önvezetés szó.

    Kérdés: Aham. Akkor a linked szerint a 2016-os BME-s teszt autót miért is önvezető?
    Nexus6 válasza: ?????


    Nexus6 önellentmondásra jutott(a Tesla-ról azt szeretné állítani hogy nem önvezető, de az önvezetés definícójául felhozott linkjében egy gyengébb képességű autót is önevezőnek minősítenek), egy szép nagy öngól után ismét nem marad más mentsvára minthogy érvelési hibába meneküljön. Lol. Egyre könnyebb téged a földbe döngölni a logikátlan ostobaságaiddal.
  • NEXUS6
    #56
    Figyelj, ha nem tudod a táblázatot értelmezni, akkor én bármennyit idézhetek az rajtad kiba nem segít. Ezt magyarázom! XD
    Márpedig, hogy nem vagy képes értelmezni, beazonosítani SAE LVL szintek szerint a tanulóvezetős és a barát hazafurikázós példát ezt tökéletesen mutatja!

  • defiant9
    #55
    "Az én önvezető értelmezésem, ismétlem ezerszer, nem tér el akár az általad linkelt forrásokban meghatározott kategóriáktól."
    Kérem írd le. Akkor melyik SAE level-t tekinted önvezetőnek, mert a táblázatban sem szerepel az önvezetés kifejezés.
    Az önvezetés kapcsán itt ratunk:
    Kérdés:
    Mit nem tudok értelmezni, hogy folyamatosan belekötöttél az önvezetés szó használatába majd nem tudod megmutatni hogy mi is lenne definicója?
    Nexus6 válasza:Ajánlom figyelmedbe a Wikit.
    Kérdés: Aham. Akkor a linked szerint a 2016-os BME-s teszt autót miért is önvezető?
    Nexus6 válasza: ?????

    "NE kérdezz rá újra és újra arra, amire választ kaptál,"
    Nexus6 hazugága++. Nem kaptam választ a fenti kérdésekre. Idézd be hogy mi az önvezetés definíciója ami alapján a BME autóját annak minősítését elfogadtad, de a FSD-t nem.
  • NEXUS6
    #54
    Ez nem mellébeszélés. Az én önvezető értelmezésem, ismétlem ezerszer, nem tér el akár az általad linkelt forrásokban meghatározott kategóriáktól. LÁSD SAE táblázat! Te vagy adós a vezetés/önvezetés(technikai) és a felelősség(jogi értelemben vett vezetés) megértésével.

    Ha a táblázatban nem látod nem érted, akkor sajnos nem tudok rajtad segíteni.
    #30 "Az általad linkelt SAE kategóriákat tartalmazó táblázat szerint határozom meg és valszeg a bíróság is így teszi, az önvezető jármű fogalmát (segítek a zöldek azok! ;)"
    Mit nem értesz ezen???? MI van oda írva? Ember!!!!!! :O
    Lúzer!

    És kérlek, újra kérlek, NE kérdezz rá újra és újra arra, amire választ kaptál, mert csak magadat égeted, hogy nem érted.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.06.16. 11:02:30
  • defiant9
    #53
    "A tanuló vezető NEM vezető"
    Akkor ki vezet? Még mindig adós vagy az önvezető kifejezés official definícójával.

    "Ahogy a LVL2 szintű Autopilot-ot is vezetéstámogató rendszernek."
    Aham. Akkor a linked szerint a 2006-os BME-s teszt autót miért is önvezető?
    Ezt is írtad:
    "Az általad linkelt SAE kategóriákat tartalmazó táblázat szerint határozom meg és valszeg a bíróság is így teszi, az önvezető jármű fogalmát"
    Próbálj már nem me mellébeszélni hanem írd már le végre hogy mi az önvezetés és a Tesla autója (including FSD) mi alapján tartozik/nem tartozik bele.

    "hogy az önvezető attól önvezető, hogy a vezető funkció jogilag és technikailag is a gépnél van"
    Ezt honnan veszed? Állításod szerint a SAE táblázat alapján definiáltad az önvezetés. Én ott ilyet nem látok. Próbálj meg ne önkényesen kategóriákat kialakítani a szokásos Nexus6 hasraütős módszerekkel.
  • NEXUS6
    #52
    Reménytelen! XD
    A tanuló vezető NEM vezető, amíg ninbcs jogsija, tudod ezért is hívják TANULÓ vezetőnek.
    Ahogy a LVL2 szintű Autopilot-ot is vezetéstámogató rendszernek.

    Nem érted? Pont az a lényeg, hogy az önvezető attól önvezető, hogy a vezető funkció jogilag és technikailag is a gépnél van, ahogy a példám esetében ez a barátom. Ahogy mondod egy identitásban, és pont ezért nevezik önvezetőnek, mert nem csak egy másik jogilag feljogosított vezetőt támogat.
    Jééézus!
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.06.14. 13:34:54
  • defiant9
    #51
    "de nem az önvezetővel kapcsolatban."
    Indoklás nélküli kijelentés. A tanuló vezető is önvezető, a mellette ülő ember pedig jogi felelőséggel tartozik hogy adott keretek közt átvegye az irányítást. Aki önvezeteő módba kapcsolja a Tesla-ját hasonló jogi felelőséget vállal fel.

    "akkor a hátsó ülésen teljesen öntudatlan/vezetésre jogilag és gyakorlatilag is vezetésre alkalmatlan állapotban bóbiskolsz és ő hazaszállít"
    A példád irreleváns. Ugyanis itt az osztott felelőségről beszélünk, amikor 2 entitás van. A te példádban gyakorlatilag 1 csak entitás van aki vezet a másik helyén egy zsák is lehetne.
    Ezzel is bebizonyítottad hogy logikai képességed egy ovisét sem érik el. Lol.
  • NEXUS6
    #50
    Na kérem pont erről beszélek.
    Az oktató-tanulóvezető példád tökéletes, méghozzá a (SAE) LVL2 fejlett vezetéstámogató rendszerrel kapcsolatban, amilyen a Tesla is, de nem az önvezetővel kapcsolatban.
    Azzal kapcsolatban az lehet egy jó hasonlat, hogy kölcsönadod a haverodnak a kocsidat/megkéred, hogy a hétvégi bulizáson, koncerten ő legyen a söfőr. Végig ő vezet, nálad még jogsi sincs, a forgalmit is a kezébe nyomod, sőt aztán amikor hajnalban már totál offon vagy, akkor a hátsó ülésen teljesen öntudatlan/vezetésre jogilag és gyakorlatilag is vezetésre alkalmatlan állapotban bóbiskolsz és ő hazaszállít. Na ez az önvezetésre a megfelelő hasonlat.

    Köszönöm, hogy a vita lezárásaként gyak bebizonyítzottad, azt a kijelentésemet, hogy nem vagy tisztában az önvezetéshez kapcsolódó kategóriákkal, nem vagy képes, még az általad belinkelt segédanyag használatával sem azokat beazonosítani. Erre való tekintetel én is javasoltam korábban, hogy ilyen témájú cikkekhez ne nagyon írogass, a saját, amúgy is romokban levő tekintélyed és önbecsülésed megőrzése érdekében. Köszönöm, hogy végül ezt most belátod.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.06.09. 08:54:59
  • defiant9
    #49
    "Kérem add meg hogy mit alapján definiálod az önvezető kifejezést."
    Nem én kötöttem bele a cikkíró szóhasználatába hanem te, de leírtam már hogy amikor a SW vezeti az autót az önvezetés, akkor is ha jogilag az ember is felelős. Olyan ez mint amikor a tanuló sofőr vezeti az autót, nyilván ő vezet ameddig az anyósülésről oktató át nem veszi tőle, jogi felelősége van az oktatónak, persze csak addig a szintig ami elvárható tőle, ha a tanuló direkt átrántja a szemközti sávba akkor semmiféle negatív jogi következménye nem lesz az oktatónak.
    Részemről zártam a vitát, többszörösen megsértetted a racionális vita szabályait, kiléptél annak keretéből így buktad azt.
  • NEXUS6
    #48
    LOL
    Erre a következtetésre hogy jutottál!? Érdekelne. Kérlek fejtsd ki részletesen. Vagy csak menekülésképp, gyorsan lezárandó, beböfögted ezt is?

    Én ugyan nem definiálom sehogy, az önvezető/vezetéstámogató rendszer kategóriákat, tekintve, hogy az általad is linkeklt forrás szerint a SAE már ezzel a táblázattal definiálta! (És asszerint a Tesla LVL2 - lefordítom, vezetés támogató rendszerrel ellátott jármű, ahol a vezetés MINDÍG a sofőr felelőssége, függetlenül, hogy mit ügyeskedik az Autopilot.)
    Nem tudod értelmezni!? Nem mondod! LOL
    Hát pont erről beszélek barátocskám, ha meghaladja az értelmi képességeidet, ez a feladat, akkor szerintem ne irogass ilyen cikkekhez! De ahogy érzed.
  • defiant9
    #47
    1. "Az, hogy milyen nevet adunk a táblázatnak, kategórizálásnak gyak irreleváns. Nevezhetjük az önvezetés, automatizálás szintjeinek, még ha a leírás tartalmaz is önvezetést, vagy teljesen automatizált szintet el nem érő kategóriákat is.
    Lol. Nexus6 ismét csak eljutottt oda hogy a kiinduló kötözködő hsz-e egy nettó ostobaság vol:
    #1 "Vagyis a cím helytelen. Nem az önvezető autó okozott balesetet, hanem a vezető felelőtlenül használta a vezetéstámogató rendszert! ;)"

    "semmilyen körülmények között sem SOHA önvezetőnek."
    Akkor vissza. Kérem add meg hogy mit alapján definiálod az önvezető kifejezést.
    1. Felsültél a SAE oldal kapcsán, mert az egy szóval sem említ self driving-et
    2. Felültél a Wiki oldallal, mert az a 2006-os BME autókat is annak nevezi. Ezt akkor felvállaltod hogy helyes elenevzés? (igen/nem) Próbálj ne ismét gerinctelenül elsunnyogni a kérdés elől.
  • NEXUS6
    #46
    Beszélsz hülyeségeket!

    Szerintem, mint azt többször is kifejeztem, marhára nem vagy tisztában a kategóriákkal.
    Az, hogy milyen nevet adunk a táblázatnak, kategórizálásnak gyak irreleváns. Nevezhetjük az önvezetés, automatizálás szintjeinek, még ha a leírás tartalmaz is önvezetést, vagy teljesen automatizált szintet el nem érő kategóriákat is. Ez neked nem jött át. De ha ez megzavart, akkor az idézett táblázat/leírás címével kapcsolatos pongyolaságomat vállalom, ez a lényeget tekintve ugyanis nem változtat.

    Mert a lényeg az, hogy a Tesla járművei továbbra is csak LVL2 szintűek, ami a bekapcsolt vezetéstámogató rendszer (Autopilot, ennek kiterjesztése pedig FSD) esetén sem minősül, semmilyen körülmények között sem SOHA önvezetőnek.
    .
    Szomorú, hogy ezt ennyi cikk több száz hasz után sem tudod felfogni.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.06.05. 11:26:14
  • defiant9
    #45
    1. "Amit amúgy többször és alaposabban nem tudok elmagyarázni!"
    Hibát én csak nálad látok. A téma az hogy belekötöttél az újságírók önvezetés szó használatába, és állításod szerint a:
    Önvezetési szintek meghatározása (SAE)
    definícióját használtad erre. A hivatkozott linken azonban egy szó sincs az önvezetésről. Kértem hogy idézd be hol írják hogy melyik szint az önvezetés, ezzel még mindig adós vagy.
    A wiki-s linkeden egyébként a 2006-os BME autó is önvezető autó címkével szerepel. Ezek szerint akkor te is ilyen alacsony a húzod meg az önveztés szó használhatóságát? Akkor viszont nem értem mi a gondod a Tesla-val? Vaskos önellentmondásban vagy ismét.

    A probléma megoldása egyébként egyszerű A Tesla L2 is nevezhető önvezetőnek(amikor ilyen módban van) az L3-is az. És az L5 is az lenne. Ezért nem hibás a cikk címe, és ezért volt butaság részedről ebbe belekötni.
  • NEXUS6
    #44
    Halló! Ember? Itt vagy velünk, vagy már teljesen elveszítettünk?
    Látod a hibádat, vagy nem? Amit amúgy többször és alaposabban nem tudok elmagyarázni!
  • defiant9
    #43
    1. Nexus6 kihátrált az #1 hsz-ben tett "önvezetés" kifejezés megyarázata mögül, ezzel a vitát bukta.
    (szokás szerint próbál másra terelődni)
  • NEXUS6
    #42
    Ajánlom figyelmedbe a Wikit.

    Amikor a Tesla Autopilot (SAE Lvl 2) esetében, amire szólnak az statisztikai adatok, simán mondasz olyat, hogy ez az ember vs. gép összehasonlítást jelent, az nem csak pontatlan, de hogy még mindíg nem vagy képes nemcsak belátni, de észrevenni sem a hibádat, az neharagudj, de már röhejes! XD
  • defiant9
    #41
    Mit nem tudok értelmezni, hogy folyamatosan belekötöttél az önvezetés szó használatába majd nem tudod megmutatni hogy mi is lenne definicója?
    De ezt tudom értelemzni: felsültél a saját trollkodásoddal, majd sunyi módon kihátráltál.
  • NEXUS6
    #40
    Beakadt a lemez?
    Ismétlem, ha nem tudod értelmezni, a helyükön ezeket a szövegkörnyezertből kiemelt mondatokat, akkor sajnálom, de a hiba nem az én készülékemben van.
    Ha meghaladja a képességeidet, továbbra sem javaslom, hogy ebben a témában írogass.
  • defiant9
    #39
    1-2 "Elárulom automated driving, self driving azok a szinoním fogalmak."
    A self driving pedig ugye önvezetés. csak nem mered kimondani magyrul?
    A kiinduló állításod #1 ez volt:
    "Nem az önvezető autó okozott balesetet, hanem a vezető felelőtlenül használta a vezetéstámogató rendszert! "
    Majd ezután ez:
    "Ahogy az Autopilot, úgy az "Teljes Önvezetés" is csak egy marketing elnevezés egy vezetéstámogató rendszerre, egyik sem önvezető
    valójában"
    Most oda jutottál hogy a SAE Levels of Driving Automation az tulajdonképp önvezetés szinonim. Ebből az következik hogy értelmes a 2-es szintű önvezetés fogalom is. Akkor min is rugóztál az eredeti önvezetés kifejezés kapcsán, mert egy így egy vaskos önellentmondás.

    3. "az ember és az FSD-t használó Tesla között NINCS szignifikáns különbség, az NEM biztonságosabb"
    Nexus6 volt aki megállapította hogy az FSD és az emberi sofőr azonos jóságfokkal vezet, de többszöri felszólításra sem tudott leírni egyetlen számot sem ami ezt alátámasztaná. A pontot így bukta.

    4. Nexus6 nem tudja megfogalmazni mit vitat ami kapcsán kérdése van. Így pont értelmét vesztette.
  • NEXUS6
    #38
    Aaaaz igen. Te most tényleg ilyen mentálisan leterhelt vagy, vagy csak xopatsz!?
    :O

    Teljesn rosszul érted, a szövegkörnyezetből kiemelve rakod össze. Olvasd el a teljes szövegeket, ahonnan kiollóztad nem kis munkával. Nyilvánvaló, sőt teljesen ellentmondás mentes, hogy mit értek a kérdéses fogalmakon, melyiket adott herlyen miért használom, és mi szerepel a táblázatban.

    Köszönöm, hogy ismételten megerősítetted, hogy továbbra sem vagy tisztában a SAE önvezetési szintek tartalmával, Azonban ha ez a megértési problémád valós, és nem csak szimpla kendőzetlen trollkodás, javaslom, hogy mielőbb keress fel szakembert, monjuk egy általános iskolai írás-olvasás szakos tanárt.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.05.24. 13:20:02
  • defiant9
    #37
    1-2 "Elárulom automated driving, self driving azok a szinoním fogalmak."
    A self driving pedig ugye önvezetés. csak nem mered kimondani magyrul?
    A kiinduló állításod #1 ez volt:
    "Nem az önvezető autó okozott balesetet, hanem a vezető felelőtlenül használta a vezetéstámogató rendszert! "
    Majd ezután ez:
    "Ahogy az Autopilot, úgy az "Teljes Önvezetés" is csak egy marketing elnevezés egy vezetéstámogató rendszerre, egyik sem önvezető
    valójában
    "
    Most oda jutottál hogy a SAE Levels of Driving Automation az tulajdonképp önvezetés szinonim. Ebből az következik hogy értelmes a 2-es szintű önvezetés fogalom is. Akkor min is rugóztál az eredeti önvezetés kifejezés kapcsán, mert egy így egy vaskos önellentmondás.

    3. "az ember és az FSD-t használó Tesla között NINCS szignifikáns különbség, az NEM biztonságosabb"
    Nexus6 volt aki megállapította hogy az FSD és az emberi sofőr azonos jóságfokkal vezet, de többszöri felszólításra sem tudott leírni egyetlen számot sem ami ezt alátámasztaná. A pontot így bukta.

    4. Nexus6 nem tudja megfogalmazni mit vitat ami kapcsán kérdése van. Így pont értelmét vesztette.
  • NEXUS6
    #36
    Nemár ember! Elárulom automated driving, self driving azok a szinoním fogalmak.
    LOL XD

    Megjegyzem, szerintem, én nem tettem be angol nyelvű LINKET ebbe a fórumba, ez a TE forrásod! Azt se tudod mit szúrogatsz be!? :O Jééézus!
  • defiant9
    #35
    1-2 "Szóval a saját magad által beszúrt táblázatot nem tudod értelmezni"
    De tudom, csak az nem 'önvezetési' szintekről beszél. Mégis honnan veszed az önvezetés szó jelentését(amin elkezdtél rugózni). Ha tényleg ennyire nem tudsz angolul akkor mindek teszel be angol nyelvű forrást?
    Nexus6 ismételten nem tudott forrást adni az önvezetés szó használata kapcsán.

    3. "az ember és az FSD-t használó Tesla között NINCS szignifikáns különbség, az NEM biztonságosabb"
    Nexus6 volt aki megállapította hogy az FSD és az emberi sofőr azonos jóságfokkal vezet, de többszöri felszólításra sem tudott leírni egyetlen számot sem ami ezt alátámasztaná. A pontot így bukta.

    4. Nexus6 nem tudja megfogalmazni mit vitat ami kapcsán kérdése van. Így pont értelmét vesztette. A 32 ben sincs ilyen, csupán kérdezel látszólag bele a levegőbe. Ilyenekre nem fogok válaszolni. Minden vitapontnak kell hogy legyen egy tiszta scope-ja.
  • NEXUS6
    #34
    Önvezetési szintek meghatározása (SAE)
    Aha, értem. Szóval a saját magad által beszúrt táblázatot nem tudod értelmezni, megtalálni az önvezetéssel kapcsolatban használt szinoním kifejezést. Az igen Barátom!
    Huh, szerintem pont erről beszélek, amikor azt mondom, hogy nem vagy azon a szinten, hogy ebbe a vitába bekapcsolódj. Köszönöm a bizonyítást.
    Asszem ezzel ezt is lezárom.

    Baleseti felelősség
    + megbízhatóságra vonatkozó kérdésem lásd #32
    Zéro válasz.
    Na én ezzel tényleg kiszálltam.
  • defiant9
    #33
    1. "Önvezetési szintek meghatározása (SAE)"
    Forrás erre?
    Nexus6 ismételten nem tudott forrást adni az önvezetés szó használata kapcsán. Ezzel a pontot bukta ezután ignorálta. Jó nagy pofáraesést produkált a kötözködésével.

    2. Kérdés: "Először is kérem hogy mit értesz önvezető rendszer alatt."
    Nexus6 válasza: "SAE kategóriákat tartalmazó táblázat szerint határozom meg"
    Nexus6 ismét csak mellébeszél. A SAE Levels of Driving Automation
    táblázat nem tartalmazza a self-driving kifejezés definícóját. Amikor sarokba szorul Nexus6 tipikusan az irreleváns referenciára mutogatásba menekül hogy leplezze a felsülését, csak hát ez soha nem jön össze. Pofára estél itt is.

    3. "az ember és az FSD-t használó Tesla között NINCS szignifikáns különbség, az NEM biztonságosabb"
    Nexus6 volt aki megállapította hogy az FSD és az emberi sofőr azonos jóságfokkal vezet, de többszöri felszólításra sem tudott leírni egyetlen számot sem ami ezt alátámasztaná. A pontot így bukta.

    4. Nexus6 nem tudja megfogalmazni mit vitat ami kapcsán kérdése van. Így pont értelmét vesztette.

    (amennyiben nem tudsz a fenti pontokban érdemi reakciót adni, úgy a vitát lezártnak tekintem, természetesen úgy hogy ismét elvesztetted azt)