kvp#2
Tovabba kerulni kell a hirtelen gyorsitasokat es lassitasokat, mert meg elektromos jarmuvek eseten is van konverzios veszteseg. Hagyomanyos belso egesu jarmuvek eseten meg minden fekezesnel hove alakul a teljes mozgasi energia. A takarekos vezetes azt jelenti, hogy minimalis gazadassal gyorsitunk es minden megallasnal a leheto legnagyobb kigurulassal allunk meg es ha lehetoseg van ra, akkor a zoldhullam szerinti tempoban kell haladni, hogy a leheto legkevesebbszer kelljen megallni.
Persze agressziv kornyezetben a lassu elindulas, a hosszu kigurulas egy lampa elott es a nagyobb kovetesi tavolsag azt eredmenyezi, hogy egyszeruen bevagnak az ember ele mind varosban, mind az autopalyan. Tehat a cikkben emlitett takarekos vezetesi stilus Magyarorszagon nem eletkepes.
Viszont a veszelyhelyzetek special tanpalya helyetti olcsobb gyakorlasara tenyleg jo a VR es a cegek szamara nem csak az a fontos, hogy minimalizaljak az uzemanyagkoltsegeket, hanem az is, hogy se a jarmuvek, se a szallitott aru ne seruljon.
Akva#1
Baromság! Úgy kell üzemanyag-takarékosan vezetni, hogy üzemanyag-takarékos járműveket kell venni.