6
  • YaniMan
    #6
    Én üdvözölnék egy ilyet, de arra tényleg nekem is szükségem van, hogy kilépés (fizetés) előtt lássam, mit tud a rendszer a vásárlásomról.
    A hitelkártya-debit kártya kérdés lehet, hogy csak valahol a cikkírás / fordítás során veszett el, és hitelkártyának van hívva a debit kártya is, és valójában arról van szó, hogy a hollandok nem a standard bankkártyákat használják, hanem valami helyi saját megoldást. Persze az is lehet, hogy azért csak hitelkártya, hogy ha nincs fedezet, akkor se legyen (a boltnak) baj abból, hogy a nép csak kisétál a cuccal. Mondjuk ezt egy kiléptető kapuval lehetne orvosolni, ha már egyszer beléptető is van (ha jól sejtem, ez jön abból, hogy telepített appal lehet belépni), bár ez nyilván lassítana valamit. Azért még mindig sokkal gyorsabb, mint a pakold a kasszára, pakold el folyamat, ráadásul egy POS terminált is oda lehet pakolni azoknak, akik nem akarják a kártyájuk adatait megadni.
    A magyar fail nem lep meg. Jómagam szívesen választom az önkiszolgáló pénztárat, és szívesen látnék belőle annyit, hogy a forgalmasabb időkben is simán legyen legalább egy szabadon, de nem belőlem van több a lidldichan helyeken, hanem a régenmindenjobbvót mamából, aki fél az újtól, és a 72-es betűt is nehezen látja a képernyőn, nem hogy még tapogassa is, ráadásul a gép hangja is olyan nyomasztóan fura, mint az onokáé, amikor abból a fura pipából szipkáz.
  • dyra
    #5
    nem értem minek erőltetik ezt a szolgáltatást. A Tescoban az egy tök jó módszer, hogy vásárlás közben becsipogod a cuccokat majd az önkiszolgáló pénztárnál fizetsz. A kütyün egyből látod minek mennyi az ára plusz az akciókat is ráadásnak nem kell applikáció a telefonodra ami már amúgy is egy full applikáció tárház mert már lassan minden cég applikációt fejleszt. Hosszú távon mi lesz? Több 100 applikáció a telefonodon? A fizetés része sincs kitalálva. használjon mindenki Google Pay-t vagy valami hasonlót? Akkor meg minden vásárlás pár cégen keresztül fog történni. Az miért is jobb mint a kp? Ja mert gyorsabb, de gondlom mindenki leszedi a maga kis százalékát a használat után. Mindezt azért, hogy javítsuk a vásárlói élményt. Vicc az egész.
  • Gabbbbbbbbbbbb
    #4
    "meg Kinaban is"

    Ebben pedig szerintem ők a legjobbak a világon. Wechat, Alipay stb, csak beszkenneled a QR kódot és kész.
  • Tetsuo
    #3
    Hogy-hogy csak hitelkártyával? :-O Hülyék ezek?
  • kvp
    #2
    Az automata bolt problemajat meg tudtak ugrani meg Kinaban is. Sot ott meg a fizetes kerdeskoret is, ugyanis a tavozaskor fizet a vevo es ezt megteheti mind credit, mind debit kartyaval, mind online modon, de van ahol meg keszpenzzel is. A mindenhol mashol hasznalt automata kassza elvet kellene csak kiegesziteniuk egy automata termekfelismero rendszerrel. Ehhez kepest az egesz koncepcio a hitelkartyas fizetesi modellen es az alkalmatlan regisztracios eljarason verzik el. Raadasul a kilepeskor nincs mod ellenorizni a blokk helyesseget, mivel nincs rendes ellenorzesi pont, ahol a rendszer szamara jelezni lehetne, hogy a vevo eppen tavozik. Ezt nagyon nem gondoltak vegig...
  • RJoco
    #1
    Mily meglepő. Ja nem.
    Bár nem gondoltam volna, hogy ez ennyire bonyolult és megbízhatatlan lesz a vásárlók számára.
    Egy ilyentől elvárnám, hogy azonnal listázza az aktuális bevásárlásnál, hogy mi és mennyi van a "kosárban" és mennyibe kerül.
    Majd távozás előtt én nyomhassak rá a fizetésre.