10
  • Ender Wiggin
    #10
    Gyakorlatilag jelenetről jelenetre követi a játékot (kivéve, amikor hozzáadnak oda nem illő részeket). Csak olyan érezésem van, mint mikor a Ragnarokban Thor kalandjait az igazi karakterekre cseppet sem hasonlító imposztorok adják elő... Neil Cuckman a saját forrásmunkáját sem tiszteli.

    Más. Az igazi Tess a héten halt meg. RIP.
  • Macropus Rufus
    #9
    nem lett rossz, de nem is lett olyan jó. Számomra egy erős közepes (eddig) A látvány rendben van, a poszt apokaliptikus világ király lett. Ua. a gombával fertőzött emberek eléggé viccesen hatottak rám. Tudom a játékban is ilyen, de valahogy a filmen számomra viccesnek hatott. A kislányt a második percben rúgtam volna át a jövő hévbe. Rohadtul idegesített a stílusa. Bár innen szép pofára esni, tuti lesz, majd egy jelenet amiben maga alá fog [email protected] és vissza fog venni azt arcából. Ami nekem viszont nagyon nem jött be az a másfél órás első rész és a kb. 50 perces második. Ennyire nem kellene nyújtani szerintem egy sorozatot. A Stranger Things-el is ez volt a bajom. A 4. rész-ben ha minden rész csak 40-es, akkor sem változott volna a sztori, csak némileg pörgősebb lett volna.
  • uwu2020
    #8
    Szerintem tök jó lett, nyilván kell kompromisszum egy adaptációban, és ezt a lehető legkisebb áron oldották meg, ezt nem is nagyon lehet máshogy, ha jól akarják csinálni. Szerintem nincs miért rinyálni, pipa. Adaptációtól én ennél többet nem várok el, és példát se tudok, ami magasabbra tenné a lécet.
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2023.01.24. 11:24:38
  • Celeborn
    #7
    Hát nekem a Perzsia hercege és a Warcraft tetszett, az Uncharted és a Tomb Raider kevésbé. Szóval ízlések és pofonok... Igyekszem nem azt várni egy játék adaptációtól, hogy egy az egybe a játékot adja vissza. Főleg, hogy azt nem lehet visszaadni, hiszen egy játékban az a lényeg, hogy mi "irányítunk", mi vagyunk a főszereplők. Amíg mi elbajlódunk egy rejtvény megoldásával fél órát, vagy átlopakodunk és egyenként leszedegetünk mindenkit egy pályán, addig egy filmben ezt nem tehetik meg. Márpedig sok játék van aminek a sztorija igazából pár oldal, de mint játék jól működik. Úgyhogy én elismerem, hogy nehéz egy játék hangulatát filmben visszaadni. Ez pl. a Tomb Raiderben nagyon nem sikerült. Azt vártam, hogy sokkal parásabb, horrorosabb, és szívbe markolóbb lesz. Erre... már nem is emlékszem mi volt a filmben.
  • nlght
    #6
    Talán nem az Uwe Boll kategóriájú rendezőket/írókat kellene megbízni az adaptációk elkészítéséhez...
    A Warcraft adaptáció nekem pl. tetszett. A Dungeon Siege már nem.
  • Kotomicuki
    #5
    "Minőségi adaptáció lett a The Last of Us" - ...vagy nem.
    Amióta nd az ND főnöke, azóta kezdnek egyre kiábrándítóbbak lenni a karaktereik és a történetvezetésük.
  • Sequoyah
    #4
    "Minőségi adaptáció" az egesz jo megfogalmazas. Nem forradalmi, nem emelkedik ki kulonosebben a poszt apokaliptikus horror sorozatok tucatjaibol amik elarasztottak a kepernyot az elmult evtizedben, es eddig nem is mutat semmi ujat. De azert az elvonal kozeleben van, es aki szereti a mufajt, es keresi a kovetkezo showt amit nezhet, annak ez jo valasztas.
  • repvez
    #2
    szoval a minőségi adaptácio az ha copy paste filmet csinálunk a filmrol? az eddigi ilyen filmek itt buktak meg, mert probáltak valami ujat mutatni a játék alapján.
    Pedig csak le kellett volna forgatni a játékot élő szereplökkel .