5
-
kvp #5 Erdekes, hogy minel tobb onvezeto rendszer kezd el napi rendszeresseggel mukodni, annal tobb ember hallgat el akik eddig allitottak, hogy nem elerheto ez a technologiai szint. Mint latszik elerheto. Nem tokeletes, de folymatosan fejlodik.
A masik oldal meg aki a fejlett vezetestamogato rendszerekrol hiszi azt, hogy onvezetok es biz olyat az autojara, amire nem kepes. Igazabol egyszeru a helyzet, ha egy auto nem kepes teljes mertekben sofor nelkul kozlekedni (tehat ugy, hogy nem ul senki a jarmuben), akkor nem onvezeto, tehat bekapcsolt rendszer mellett is jo beta tesztelokent az utat (es a szoftvert) kell figyelni (a kormanykereket es a fekpedalt szoritva), ha kepes az onvezetesre, akkor pedig nem szukseges a kormanykerek a jarmube es csak utasok vannak. Atmenet igazabol nincs, meg akkor se ha sok gyarto el akarja hitetni az emberekkel az ellenkezojet, mert a felkesz szoftveruket szeretnek tesztelni.
ps: Amint lesz a nemet autogyaraknak valodi onvezeto szoftveruk meg fog szunni az EU-s onvezeto renszerekre vonatkozo torvenyi korlatozasa, mivel ezeket csak az amerikai es azsiai konkurencia blokkolasara hoztak letre. -
Bruce_Willis #4 Majd visszamennek rendes munkát végezni.
Sokan - saját bevallásuk szerint - a kényelem reményében választják a sofőr állást.
Autószerelő, asztalos, kőműves stb. Ezekből kellene több. -
Gabbbbbbbbbbbb #3 Ez nagyon rossz hozzáállás. -
Cat #2 Most sincs elég futár, se taxis, se kamionos. Hiába a magas fizetés, nem jó melók ezek. -
#1 Azért arra kíváncsi leszek, hogy az emberek ezt mennyire fogják hagyni.
Az államnak sem szabadna. Csak a munkanélküliek számát növelnék.
Ezeknek a cégeknek kapásból ki kellene találniuk, hogy mi legyen a sofőrökkel, akik majd elvesztik az állásukat az ilyen járművek miatt.
A fejlesztés szép, az irány rossz.