kvp#4
Ezt a ket problemat mar egy bizonyos Charles Fox brit mernok idejeben megoldottak es tobb mint ket evszazada teljesen automatikusan zajlik. Igazabol a vasutautomatizalas egy igazi egydimenzios problema.
duke#3
Eleg kezdetleges a rendszeruk, majd ha a kanyarodast, es a savvaltast is megtudja oldani akkor lesz jo.
kvp#2
Egy villamos normal esetben egydimenzios utvonalon elore halad es csak a sebesseget kell szabalyozni. Egyertelmuen ez a legegyszerubb feladat. Egyebkent egy hasonlo, de nemet fejlesztesu rendszert (igaz csak automatikus veszfekezeshez vezeto melle) mar itthon is teszteltek.
ps: A fenti ket kepen az MI-nek hibasan jeloltek ki az urszelvenyt, csak a ket sin kozotti teruletet nezi, pedig a jarmu ennel szelesebb.
#1
Egy kötöttpályás rendszert (vagy egy óceánjárót) jóval könnyebb önvezetővé tenni, mint egy szabad/szárazföldi járművet.
Szóval ez a normális sorrend, először a villamos meg a hajó, csak azután a gépkocsi.