8
-
Caro #8 A TV már ott hátrányból indul, hogy nem akkor és nem az megy benne, amit szeretnél nézni.
DE ettől függetlenül lehetne értelme, ha:
- visszatérne a régi jó magyar szinkron, nem az a hulladék ami ma van,
- kevesebb reklám,
- *ellenőrzött*, hiteles tartalom, hírek, nem fakenews,
Persze ez mind pénzbe kerül, jó magyar szokás szerint pedig nem a minőséget növeljük, ami pénzbe kerül, de hozhatna be nézőket, hanem a kiadásokat csökkentjük, majd csak elpártol az utolsó néző is :) -
Zsombor99 #7 Ezzel a tévék nem fognak tudni versenyezni, szóval lehet, hogy hamarosan a klasszikus tévé adásoknak befellegzett.
Mint rendszeres tévé használó, kijelenthetem, hogy kissé meg lennék lőve, ha a hagyományos értelemben vett tévé szolgáltatás leállna, mi nem vagyunk "streaming" pártiak, mindösszesen a nevelőapámnak van egyetlen Netflix előfizetése [off](pedig jó lenne egy Disney+ is), hogy időnként tudjunk filmeket nézni, de annyi. Már a szüleim se néznek tévét, jóformán szinte csak én használom az előfizetésünket, jó, ha szilveszterkor bekapcsoljuk a "visszaszámláláshoz"... -
Zsombor99 #6 Az igaz, hogy vannak csatornák, mint pl. TV2 vagy RTL, amiken majd' duplájára nő emiatt a filmek "hossza", mert pofátlanul annyi reklámblokkot tesznek be... -
Zsombor99 #5 Nekem mindig szokott menni a háttérben a tévé, amire rá-ránézek, vannak dolgok, amiket szoktam követni. Viszont én sem "tájékozódásra" használom, hanem különféle rajzfilmes csatornák szoktak menni, pedig már én is növök fel. -
#4 A reklámokat időnként rövid filmrészletekkel szakítják meg.Ez kit érdekel? Tőlem is lehúzhatják a rolót.Az internet korában már alig van létjogosultsága,a távirathoz tudnám hasonlítani...
Utoljára szerkesztette: barret, 2022.08.19. 12:03:15 -
Macropus Rufus #3 ezen mit kell csodálkozni? Az emberek nem azért néznek tévét, hogy pl. reklámokat nézzenek. Itt már nem arról van szó, hogy a műsor folyamot itt-ott megszakítja a reklám, hanem a vég nélküli reklámfolyamot itt-ott megszakítja a műsor. És azok is milyenek?
A mai fiatalokat nem nagyon köti le az, hogy egy filmbe 15 percenként 10 perc reklámot nyomnak, meg előtte és utána is 10 percet. A 80-as években mikor megjelent nálunk is a parabola és vele együtt a műholdas adás, eléggé furcsa volt, hogy egy filmben 1 reklám van. Igen egy. Kb. félidőbe. Ebből lett a filmenként alsó hangon 4-5 reklám. Én is lemondtam a tévé előfizetésemet. Nem nézek évek óta tévé adást. Vannak előfizetéseim film csatornákra és ott azt nézek amit éppen akarok, és nem azt amit a tévé társaság a pofámba nyom(na). Ezzel a tévék nem fognak tudni versenyezni, szóval lehet, hogy hamarosan a klasszikus tévé adásoknak befellegzett.
-
dyra #2 Ez már inkább úgy van, hogy egyre kevesebb reklámot néznek a TV-ben. Mert a TV műsorok kb reklám adatfolyammá váltak az utóbbi években. -
Ender Wiggin #1 ja, nem nézik meg a szar filmeket, sorozatokat, ellenben ezek a szar termékeket kritizáló youtube videókat meg többmillióan követik...