6
  • Ender Wiggin #6
    ja, csak egy dolgot nem tud a tesla, hogy hogy kell autót építeni...
  • paragic
    #5
    "a gazdaság felelőtlen lerombolásán kívül máshoz egyre látványosabban nem értő EU"

    Mi ez a baromság? Megártott a propaganda az agyadnak?
  • kvp
    #4
    Az egyetlen meglepo, hogy a Tesla ezt pl. mar az elso naptol tudja. Hany evnyi lemaradasban lehet az autoipar tobbi reszvevoje?

    A frissitesekbol tobbfele valtozat letezik:
    - uzemszeru, tehat pl. terkep frissitesek
    - jogi, tehat a torvenyi szabalyozas valtozasa miatt kotelezo
    - hibajavitasok
    - uj feature-ok

    Az elso a hetkoznapi hasznalathoz kell. A masodik az onvezeto es egyeb seged rendszerek miatt kell, tehat ha valtozik a kresz, akkor vagy kivonjak a kocsit a forgalombol vagy frissitk a szoftveret. Az uj kepessegek a tobbseget nem zavarjak, tehat maradnak a hibajavitasok, amik letre problemas, de alapvetoen szukseges.

    Az alternativa az, hogy minden utepitesnel, terelesnel vagy jogszabaly valtozasnal letilt a rendszer es treleren kell bevinni a szervizbe szoftverfrissitesre. Manapsag ez mar nem igazan jarhato ut.
  • Dodo55
    #3
    Ez így van, de ami manapság jellemző nagyon sok termék piacán - már sajnos rengeteg ipari céleszköz piacán is - az tényleg minden határon túlmenően botrányos és tűrhetetlen szintig fajult mára. Ha a manapság a gazdaság felelőtlen lerombolásán kívül máshoz egyre látványosabban nem értő EU-n múlik, akkor sajnos addig fogják ezt hagyni, amíg valami katasztrófához nem vezet végül, mert hiába volt 1-2 előremutató fogyasztóvédelmi megmozdulásuk korábban, ezen a téren évek óta nem látni, hogy akár csak a fülük botját is mozdítanak, ellenben még eszetlen szabályozásokat is hoznak pl. pont az autók terén amikkel további vészesen elkapkodott fejlesztéseket kényszerítenek ki...

    Jobb híján a felelős cégeknek kéne talán fellépnie, felvállalniuk a hosszabb fejlesztési ciklusokat, cserébe hogy kíméletlenül ráolvasnak a felelőletlen konkurenciára, és jó esetben be is döntik aki annyira hajmeresztő gyakorlatot folytat. Nyilván ehhez nagy eséllyel bele kellhet menniük kemény bírkózásokba és nyilván ezért látok még mindig sajnos nagyobb esélyt egy kijózanító katasztrófára, mint sem hogy ez egészséges módon megvalósulhasson előtte
    Utoljára szerkesztette: Dodo55, 2022.08.16. 00:58:04
  • Gabbbbbbbbbbbb
    #2
    Hibátlan szoftver nincs egy bizonyos komplexitás felett, ezen kár rágódni.
  • RJoco
    #1
    Én olyan autókat szeretnék, amiket nem kell frissíteni, mert elk**ták a programot.
    Csinálják meg jól és hagyják békén a kocsimat! Ez nem egy telefon vagy számítógép, amire jönnek ki az újabb és újabb felhasználói programok.
    A hardver sem változik. Mondjuk ez igaz a telefonra is. Ott sem szeretem.
    Ha új funkcióval bővül a program, akkor nincs gond. A hibajavításokkal annál inkább. Ez azt jelenti, hogy hibás terméket adtak el.
    A lábasra sem jön ki folyamat a hibajavítás, de nem is lyukasan adják el.

    Valahogy le kéne szoktatni a fejlesztőket, hogy sz@r munkát adjanak ki a kezük közül.
    Ennek érdekében léphetne fel az EU keményen.