2
-
zetortraktor #2 Igen, mindig szokott lenni egy-két ember, aki delíriumos és így gondolkodik. Meg azt hiszi, hogy a siker a reklámokon múlik, és ezt a stúdiók nem tudják. És lusta utánanézni, hogy mekkora reklámköltések voltak, és hogy azok mennyire nem értek semmit. Ej, ha csak ezen múlna. Még szerencse, hogy sokszor, ha egy cím mögé oda firkantanak egy számot, akkor még reklám sem kell szinte, máris mindenki rohan.
" Az eredeti filmek 99.9%-áról pedig az életben nem halottam,"
Ez azért aranyos. "Tudatlan vagyok, elvárom a sült galambot, tessék dolgozni azért, hogy jól szórakozzak, mert én egy szalmaszálat nem teszik érte keresztbe!" -
#1 "Azért, mert a nézőket igazából ezek érdeklik"
NEM!
A nézők jó filmeket szeretnének látni, de csak folytatást kapunk. Az eredeti filmek 99.9%-áról pedig az életben nem halottam, mert ezeknek nulla a marketingje. Ha bedobnak egy jó marketinget, hogy egyáltalán tudjak a létezéséről és utána megnézem a jól összerakott trailert ami alapján bejön a film akkor beülök a moziba. De vakon nem fog egy forintot sem kifizetni semmilyen filmre. A többség nem film és mozi függő/szakértő, hogy minden percét filmek felkutatásával töltse, így csak azok izgatják amikbe valahol belefut és valamiért az megfogja.
Persze sajnos ez fordítva is elsülhet mint pl. a "Birdman avagy (A mellőzés meglepő ereje)" aminek a trailerje egy totál átverés volt(valszeg kizárólag a trailer miatt került a filmbe az a 10 másodperces jelenet, amire a trailer épült, mert semmi köze a filmhez) és legszívesebben kifizettetném a gyártóval azt a másfél órát amit elpazaroltam rá.