3
  • zetortraktor
    #3
    mondjuk aki képes olyat leírni, hogy megfelelő marketinggel alig van kockázat, az eleve elég sötét. ha csak marketingen múlna a siker (mennyiségen és/vagy frappánsságon) akkor sokkal kevesebb folytatás lenne hatalmas bukás. de pontosan tudjuk, hogy a marketing mit sem ér, ha nincs igény valamire.
  • zetortraktor
    #2
    jé, egy netes komment nem kompetens és lusta? ilyen sem volt még.

    " Csak egy eredeti sztori mindig kockázattal jár, ellenben egy sikert meglovagolva, és megfelelő marketinggel alig van kockázat. "

    és pontosan ezért annak ellenére, hogy évente 3-4-szer annyi eredeti film kerül moziba, mégis szinte csak nem eredetik vannak a legnézettebbek között. 1. topgun 2, 2. marvel 25, 3. batman 8, 4. pókember 8, 5. jurassic park 6, 6. sonic 2, 7. uncharted 8. LOST CITY!!! 9. harry potter 11, 10. animáció, de eredeti, 11. énekelj 2, 12. sikoly 5, 13. random marvel, 14 EREDETI
  • KoLaMan
    #1
    "...a nézőket szinte csak és kizárólag az ismert, illetve korábbi anyagon alapuló alkotások érdeklik."
    A jó fenéket... Csak egy eredeti sztori mindig kockázattal jár, ellenben egy sikert meglovagolva, és megfelelő marketinggel alig van kockázat.