6
  • LamborghiniSG
    #6
    "Amennyire en latom a fejlodest szandekosan akadalyozzak torvenyileg, hogy tobb ideje legyen a nagy autogyartoknak utolerni a fejleszteseikkel a Tesla es a tobbi tech ceg szintjet."

    Ez csak összeesküvés elmélet a részedről, nem több. Bizonyítsd be a bíróságon, hogy így van. Azért ez elég súlyos vád az állam ellen. Meg mégis mely államok játszanak össze mely gyártókkal? Ezt te sem gondolhatod komolyan, ez az évszázad autóipari botránya lenne. A jogalkotás mindig is késve követte le az IT-t, utólag alkalmazkodik.
  • Macropus Rufus
    #5
    "Foleg amikor a kozvelekedes olyan, hogy ha egy ember okoz balesetet arra csak legyintunk, de ha egy Tesla okoz egy ugyanolyat, akkor az vezeto hir... "
    mert az van szajkózva sok helyen, hogy milyen marha jó ez a rendszer. (tetted ezt te is... ;) )Közben kiderült, hogy király meztelen és olyan baleseteket követ el amit pl. ember eléggé ritkán. Viszont a precedens ítélet talán egy kicsit visszább veszi a Tesla arcát ui. ha az auto pilot hibázik akkor a sofőr kerül szarba. Ezek után nem lennék meglepve, ha sok-sok Tesla tulaj be sem kapcsolná ezt a funkciót.
  • Sequoyah
    #4
    Az a baj, hogy az orankent 1-2 az meg akar rosszabb is mint a percenkent 1. Utobbi esetben a sofor szamit ra es odafigyel, de ha ritkan kell kozbeavatkozni, akkor tenyleg elalszik a sofor.
    Orankent 1-2 potencialis baleset pedig rengeteg.

    Ez nem torvenyhozasi hiba, vagy a Tesla hibaja, hanem technologiai adottsag. Az autopilot lehet elkepesztoen jo (sokkal jobb mint amilyennek sokan hiszik), de egy tovabbi nagy ugras onnan hogy elfogadhato legyen.
    Foleg amikor a kozvelekedes olyan, hogy ha egy ember okoz balesetet arra csak legyintunk, de ha egy Tesla okoz egy ugyanolyat, akkor az vezeto hir...
  • Cat #3
    A Teslánál bebizonyították, hogy a baleseteknél ugyan valóban nem volt már bekapcsolva az önvezetés funkció, de szinte mindig csak néhány másodperccel az ütközés előtt kapcsolt ki, és ezzel tolta át a felelősséget a gyártóról a sofőrre. Tehát ez jogilag lehet, hogy megáll, és szépen hangzik a médiában, hogy "már nem volt aktív az önvezetés", de azt ne tekintsük már átadásnak, ha néhány milliszekundumod van elkerülni egy balesetet.
    Utoljára szerkesztette: Cat, 2022.06.15. 13:00:05
  • kvp
    #2
    A Tesla betas szoftvere tudja a tenyleges onvezetest es meg mellekutcakban is csak orankent 1-2 alkalommal kell a tesztmernoknek beavatkoznia. Viszont torvenyi okokbol ezt nem aktivalhattak az osszes jarmuvon, sot az EU-ban sehol. A balesetek joreszt a torvenyileg lebutitott rendszerrel tortennek, ami tul sokszor kapcsol ki ha elbizonytalanodik. Tehat a baleset bekovetkezese pillanataban altalaban mar nem aktiv az onvezeto rendszer, de a sofor sem vette at az iranyitast. Pont erre epitettek be a veszfekezo rendszert, hogy ha mar nem veszi at a sofor az iranyitast, akkor legalabb alljon meg a kocsi. Ez utobbira erkeznek a panaszok, pedig a legtobb hirtelen fekezes oka az, hogy a sofor nem vette at idoben az iranyitast amikor a rendszer atadta.

    Amennyire en latom a fejlodest szandekosan akadalyozzak torvenyileg, hogy tobb ideje legyen a nagy autogyartoknak utolerni a fejleszteseikkel a Tesla es a tobbi tech ceg szintjet.
  • Ender Wiggin #1
    zsákutca