1026
Bethesda új open world játéka
  • uwu2020
    #1026
    Megoldható az egyik komoly hiba amit az "új" patch okozott:

    Ryujin - Managing Assets bug
    Managing assets deal with operative bug fix. Worked for me at the Well. Marker on floor, no Tommy, didn't kill Tommy at start of the Ryujin quest line.
    Enter console, type:
    prid 2c9bc2
    enable
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.04.14. 15:01:19
  • Hunor1
    #1025
    oks. Köszi! :)
  • PiszkosFred
    #1024
    Olj random fosztogatokat addig, amig az egyik zsebeben nem talalsz egy feljegyzest valamifele titkos bazisra vonatkozoan. Na ha ez megvan, akkor irany a helyszin es mehet a dara.
  • Hunor1
    #1023
    Köszi a segítséget!
    És van egy küldi, amit nem érdemes kigagyni, megkönnyíti az indulást: Mantis - ezt hol tudom felvenni ?
  • PiszkosFred
    #1022
    meg allampolgarsagot :)
  • lwb
    #1021
    UC küldetés vége ad egy lakást is
  • uwu2020
    #1020
    4 story line van a fő küldin kívül, mindegyik jó dolgokat ad.
    - a céges balhé 4. szintű skillt ad, ami néha még hasznos is lehet + a legjobb ruhát, mellesleg nagyon könnyű
    - a UC végén sok fegyvert, páncélt kapsz.
    - a kalózos nagyon sok pénzt ad.
    - a Freestar meg egy egész jó hajót
    És van egy küldi, amit nem érdemes kigagyni, megkönnyíti az indulást: Mantis
    Ha szórakozol kicsit azzal, hogy random tulajdonságokat ad a megszerezhető pánvélra, szerintem megér pár próbát, megnézni miket dobál.

    A Neonos dolgot szerintem nem jól fogalmaztam meg. Az a lényeg, ha magas szintű leszel a legyőzött ellenségektől felszedett cuccok szintje is nő. Ha eljutsz odáig, hogy advanced szintű fegyvereket tudsz felszedni, észre fogod venni, hogy nehéz eladni, mert a kereskedőknél nagyon kevés kénz van. A Neon azért jó hely, mert ott sok kereskedő van. Ha minegyiknél eladsz annyit amennyit tudsz, alszol egy napot egy széken, és mehetsz még 1-2 kört. Sajnos ennyire szarul van balanszolva ez is. Nem értem miért ne lehetne a kereskedőknél több pénz, miért kell a játékosokat ezzel szopatni, de ez van.
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.04.05. 19:06:58
  • Hunor1
    #1019
    nem baj, lényeg hogy segítesz nekem. Az outpostot mindenképp kipróbálom majd, csak azért hogy legyen az is :))) Szóval a Neon Cityben kereskedői küldetéseket csinálva van sok lóvé? Ok majd csekkolom. Egyelőre most jutottam el a western utánzat városba.(UC misszió) Ott is van okosság küldetés szál amit érdemes lesz majd felvenni gondolom.
  • uwu2020
    #1018
    Hát ez zseniális, eltűnő, feltűnő üzenetek, meg duplázás. MIASZAREZ?
  • uwu2020
    #1014
    Ez fura, van hogy látszik a hsz-em, meg van hogy nem. Most épp eltűnt, leírom újra.
    A lényeg, hogy felejtsd el a pénzt, mert nem így leszel gazdag. Ha szinteket lépsz lesz pénzed, mert egy idő után advanved (tier 4) fegyvereket fogsz lootolni. Ezek drágák, nehéz lesz őket eladni, mert a kereskedőknél kevés a pénz. A neonon pl sok kereskedő van, ott egy kör kb 50 ezer. A kalózoknál is van 5 üzlet, csak el kell kezdeni a storline-t, melelsleg a végén kapsz kb. 400 ezer kreditet ,de ehhez erős hajó kell, ha hardon játszol. Az erős hajóhoz is magas szint kell. A hajón csak participle beam fegyvereket érdemes használni, annyit ami a hajóra fér (meg egyébként kézi egyverbe is az a jó). Hajót venni felesleges, a frontiert is át lehet építeni a shipbuilderben fullosra. Szóval mindenhez xp kell. Ha gyorsan akarod, farmolni kell. A legjobb talán az androphonon keresni olyan helyet ahol van vas meg alumínium, és gyárthatod a kereteket unásig. Szerintem lv. 40 körül már kényelmes lesz a játék, az gyorsan meg is van. De ne éld bele magd, hogy végig tudod játszani!Az új peccs óta a főküldik és a storiline-ok is tele vannak bugokkal. Sokat át lehet ugrani konzolparanccsal, de vanank végzetesek. Ha mellékszálon akadsz el, érdemes kipörgetni a főküldit, és talán legközelebb NG+ indítva legközelebb megceinálod, csak mondjuk bukod a nehezen felépíített outpostodat. Az igazi szopás akkor van ha egy 5-6 NG+ körös karakterrel elakadsz a főküldivel, ilyenkor szokták dobni a játékot, még a legfanatikusabb rajongók is.
  • uwu2020
    #1016
    Sajnos megeshet, hogy a fő küldik, vagy valamelyik storiline bugos lesz. Ne nagyon éld bele magad, hogy végig tudod játszani. Sok bug konzolparanccsal átugorható, de vannak végzetesek. Előfordulhat, hogy 5-6 ng+ körös karakterrel nem tusz tovább menni, na az szopás.
  • uwu2020
    #1015
    Outposttal lehet bármit gyártani a semmiből, korlátlanul, így lehet belőle pénz is, de nem ez a lényege. A pénzt felejtsd el, nem kell! Ha lépsz sok szintet, egy idő után advanced (tier 4) fegyvereket tudsz venni, és a legyőzött ellenség is ilyeneket dob. Ezek drágák. Némelyikből egyet eladsz, és a kereskedő összes pénze rámegy. Az lesz a bajod, hogy egyesével kell majd eladogatni a lootot felkeresve az összes kereskedőt a térképen. A kalózos küldi vonal is ajánlott, elérhetővé válik náluk 5 üzlet, Egy kör kb. 35 ezer kredit, mellesleg a storline végen kapsz vagy 400 ezret. De elég jó hajó kell hozzá, a végén nagy csata van. Csak participle beam fegyvereket érdemes használni, amennyi a hajóra fér. Természetesen itt is a magas szint unlockolja az erőseket, ezért jó az xp farm. Felesleges hajót vásárolni, ha magas szintű vagy, a shipbulderrel a frottír is átépíthető, mindenből a legjobb kell, könnyű. Egyébként a Neonon is sok az üzlet közel, ott is jó eladói. Ha farmolni akarsz, ott az androidon, kell vas, meg alumínium, csinálhatod a kereteket lv 100-ig, ha van hozzá türelmed. De mindegy hogy csinálod, xp kell és kész. Ha nem farmolsz, tovább tart, ennyi.
  • uwu2020
    #1014
    Outposttal lehet bármit gyártani a semmiből, korlátlanul, így lehet belőle pénz is, de nem ez a lényege. A pénzt felejtsd el, nem kell! Ha lépsz sok szintet, egy idő után advanced (tier 4) fegyvereket tudsz venni, és a legyőzött ellenség is ilyeneket dob. Ezek drágák. Némelyikből egyet eladsz, és a kereskedő összes pénze rámegy. Az lesz a bajod, hogy egyesével kell majd eladogatni a lootot felkeresve az összes kereskedőt a térképen. A kalózos küldi vonal is ajánlott, elérhetővé válik náluk 5 üzlet, Egy kör kb. 35 ezer kredit, mellesleg a storline végen kapsz vagy 400 ezret. De elég jó hajó kell hozzá, a végén nagy csata van. Csak participle beam fegyvereket érdemes használni, amennyi a hajóra fér. Természetesen itt is a magas szint unlockolja az erőseket, ezért jó az xp farm. Felesleges hajót vásárolni, ha magas szintű vagy, a shipbulderrel a frottír is átépíthető, mindenből a legjobb kell, könnyű. Egyébként a Neonon is sok az üzlet közel, ott is jó eladói. Ha farmolni akarsz, ott az androidon, kell vas, meg alumínium, csinálhatod a kereteket lv 100-ig, ha van hozzá türelmed.
  • Hunor1
    #1013
    Köszi szépen. Egyelőre küldizek, de nem a fő szálat viszem, mert nem sietek . Leginkább az UC-t. Igen mindenk iezt ajánlja hogy outpost. Néztem is pár videót róla. Csak egyelőre nem teljesen világos hogy csupán a begyűjtött nyersanyagokat kell eladni osztán jó van? Vagy inkább kraftolni kell az anyagokból és aztán a terméket eladni inkább? ( a csóka valami tartószerkezetet kraftolt 2 anyagból. Bár azt már nem mutatta be hogy mennyit is tud beszedni ebből ? ) Tegnap sikerült végre kicsit tuningolnom a Frontier(kezdő) hajón. most már van 1000 raktér, erősebb hajtómű, reaktor, sield,üzemanyagtartály stb. Végül is jó móka volt. Szóval az outpostból mi a jó bevétel? tonnaszám gyűjteni a nyersit aztán csak eladni, vagy kraftolni belőlük? KÖszi
    Utoljára szerkesztette: Hunor1, 2024.04.04. 19:20:15
  • uwu2020
    #1012
    Ez sajnos randomizált, ahogy ezek a küldik is azok, ne verőlködj, ha nem sikerül, rá kell hagyni. A pénzzel, meg ne foglalkozz, az majd lesz, felesleges rá gyúrni. Az XP sokkal fontosabb, lv. 75 az utolsó unlock, az oldja fel az advanced infectort, a többi fogyó gagyi. A hajó lv. 60-nál lehet fullos. A legtöbb skill felesleges, de vannak amik unlockollnak, azokat kell gyűjteni. A fő küldik egész jó xp-t adnak, és a ng+ rendszer miatt érdemes is pörgetni. Ha lassúnak érzed, lehet farmolni. Ez amúgy erősen farmolós játék. Lehet tolni lájtosba, vadászhatsz 100 xp-s szörnyeket, de a leghatékonyabb az outpost építés, rohadtul unalmas, de pár óra szenvedéssel átugorhatod a döcögős részt.
  • Hunor1
    #1011
    rájöttem én is. többször is voltam a tengerparton, sőt úsztam is hátha látok vmi hal félét. szarintem az van hogy már mindegyik állatot felfedeztem csak még az egyikből nem sikerült csak 88%-ot szkennelnem. az is gáz hogy pl. nem lehet utánanézni hogy melyiknél kéne még egy szkennelés. mert akkor annál a fjnál meg tudnám nézni az élőhelyét. na mindegy, majd visszamegyek még. és köszi
  • PiszkosFred
    #1010
    Ilyenkor a viz korul lesz, ha van valami ocean vagy tenger, akkor a partjan szallj le es ott apro, par pixelnyi kis dogoket keress! (10-bol 8-szor mindig ezek maradtak a vegere, kis vackok)
  • Hunor1
    #1009
    Jól megszívtam.... missiont vettem fel egy bolygó 100%-os felderítésére. 98+-on éllok vele, 6/7 (1hiányzik) állat szkennelés az utolsó ami még hiányzik hozzá. de azt az 1 állatot (vagy a teljes beszkennelését)nem találom sehol! rengeteg helyen leszálltam ezen a bolygón, futkároztam/kerestem az állatot de nem volt szerencsém. Igaz sok minden történt persze.3 szintet sikerült ugranom, sőt egy hajót is sikerült ellopnom :) Mindenben kicsit jobb mint az induló Frontier hajóm, csak a raktere kisebb jóval, úgyhogy veszek majd rá egy árnyékolt nagyobb rakteret.
  • Hunor1
    #1008
    Köszi szépen!
  • lwb
    #1007
    A video, amit linkeltem választ ad erre is. Ezen a bolygón másképp telik az idő, ezért kell az ágyat is csinálni és pici pihenés után megint minden tele lesz és lehet eladni. Igazából a játék legelején meg lehet csinálni és szerintem 1 óra után már annyi pénzed lesz, hogy elkölteni se tudod.

    De a pénz csak egy dolog. A legf.szább hajókhoz skillek és szint kell. Fegyverekhez szintén szint, fel se ajánlja addig a játék. Ilyen trükkök nélkül, simán játszva a játékot, a questeket, faction questeket, bőven elég lesz a pénzed kb mindenre. Egy jótanács: ne nagyon költs lakásra, mert ingyen is szerezhető. Hajót is csak akkor vegyél, ha már nem tudod mire költeni a pénzed. Abból is találsz egész jókat elég korán. Még lopni is olcsóbb.
  • Hunor1
    #1006
    Köszi szépen, tényleg most jelenleg csak a játék ismerkedés szakaszában vagyok... :)))) de köszi a hasznos tippet! A csempészés mondjuk legalább akciósabb, izgalmasabb. Amúgy milyen hamar termel egy ilyen outpost érezhetően sok pénzt? gondolom nem elég odaugrani, elvinni/eladni, aztán visszaugrani és megint tele a raktáram ?
  • lwb
    #1005
    Nem ez a legjobb módja a pénzszerzésnek, hanem az outpost csinálás - kitermelés - eladás. Vannak ilyen videók is, az egyiken a csávó ajánl egy bolygót, ahol keresni kell egy olyan pontot, ahol pont a három fő elem találkozik, így az outpostod képes lesz mindhárom elem kitermelésére. Minimál befektetéssel végtelen pénz.
    A csempészéssel az a baj, hogy kb minden olyan bolygón, ahol van Trade Authority, ott van ellenőrzés is az űrben. Tehát kell shielded cargo, ami nem 100%-os védelem, ezért lesz egy rakás reloading is, amíg próbálkozol.

  • Hunor1
    #1004
    Sziasztok. nemrég kezdtem el, lev.10-es vagyok még csak. Láttam egy érdekes videót amiben a pénzszerzés egyik formáját mutatják be. Mégpedig a Kontraband/csempészáru beszerzést/eladást. A lényege hogy vannak ezek az eseti megbízások amit "konzolokon" lehet felvenni (kocsmák). Ott ki lehet választani olyat ahol kalózhajókat kell kilőni az űrben.De nem kell kilőni csak a hajtóművet, akkor dokkolni, behatolva lelőni a legénységet.a hajón összeszedni a cuccokat amik között mindig van kontrabandos kistáska is. ezt már jó pénzért el lehet adni olyan bolygón ahol nincs szkennelés. Azonban én hiába próbáltam ilyen küldetést felvenni sajnos nem volt a listán. csak gyilkolászás és sok árúszállítás. No most ezek az űrben kilövendő kalózs missziók csak randomok? Vagy esetleg a szintem nem elég még hozzá? Vagy ki kell valamilyen skillt is fejlesztenem hogy elérhetővé váljon? Vagy először kéne kapjak egy ilyen küldit valamely társaságtól, és onnantól lesznek a konzolon is vállalható egyszeri megbízások ?? Köszi a segítséget!
  • uwu2020
    #1003
    Navégre, nemrég jött új peccs! Most már nincs olyan fő-küldetés, ahol ne lehetne kifogni egy jó kis bugot, ami lehetetlenné teszi a folytatást; ezúttal tényleg teleszarták a ventillátort. Ez a játék exrém, utánozhatatlan, különleges szórakozást nyújt. Igazából imádom, iszonyat sok időt töltök benne, mert egyedi jelenség. Szerintem sokha többet nem látunk iylen "játékot", ami ennyire igénytelen, trehány munaka, ezért aztán jól meg is nézem magamnak:D
    Ez a játokok Mónika show-ja. Kissé fájdalams, de perverz módon szórakoztató. Már akinek ez kell. Én megértem a rajongókat, én is az vagyok a magam módján, de szerintem aki játszani akar keressen valami játékot, mert ez az izé nem az!
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.03.27. 09:10:46
  • xido
    #1002
    ráadásul mindig egy olyan műfajban kapjuk ezt meg,amiben ritka a jó nem csőjáték...akár western,akár űrmászkálós,akár kalózos..épp azon gondolkoztam,még az is jobb lenne,ha Rockstar a gta sémára felhúzna minden műfajból egyet aztán csókolom,le lennének tudva a legjobbak :)
  • MerlinW
    #1001
    Már túltettem magam rajta :) Csak haragszom rájuk, mert lett volna potenciál a játékban, csak hát elk*rvultak. Diablo 4 ugyanez a történet. Az zavar, - mint szakmabeli - hogy mindkét cégnek egy évtizednyi felhasználói visszajelzése volt + konkurens termékek, hogy ne követhessenek el ekkora hibákat. Mindkét játék olyan, mintha a csapat 10 éve a világtól elzárva dolgozott volna egy bunkerben :)
  • nibron
    #1000
    kicsit azért sarkítottál. azok a skillek amik felszabadítanak dolgokat nem csak 1-2 van. és ha nem is mindenre, de azért szükség van rájuk. de mondjuk azért 50%-ban kiegyezhetünk.:)
    am nagyon a bögyödben van ez a játék.?
  • MerlinW
    #999
    Emlékeim szerint 1-2 skill-t leszámíva minden teljesen irreleváns, felesleges. Az egész skillfa egy nagy placebo, ahogy a játék nagy része is az :)
  • uwu2020
    #998
    Épp most találtam egy küldit, vaarun legendary ship-et keleltt szétlőni, ez kicsit nehezebb volt, kétszer is rá kellett fordulni :D
  • uwu2020
    #997
    Kipróbáltam mi van ha egy 40-es reakror méretű hajót roskadásig pakolok PB fegyverekkel. Három gombbal kell lőni. Az NC flotta csak azért tart tovább, mint a két csillagszülött, mert minden hajóra rá kel fordulni. Ez legnehezebb szinten játszva is mindent azonnal szétkap 3300 m-ről, csak a pajzson meg a fegyvereken kívül alig mrad energia a 40-ből is. Weapon 0-ra 4 db, weapon 1-re 6 db, weapon 3-ra 4 db fegyvert raktam. Ehhez olyan hajótest kell amin van hely 14 db fegyvernek. Lehet hogy van oylan fegyver, ami többet fogyaszt és mégis nagyobb a dmg, ezért kevesebb kell belőle. Azt tudom, hogy van amiből 3 db már kiamaxolja az energiát abban a slotban, így aztán nem biztos hogy kell a 14 db fegyver hely, de én nem találtam oylat aminél nagyobra jön ki az összesített dmg.

    Tök felesleges lézer, ballisztikus, meg rakéta fegyverekre skillpontot pazatolni. Legszívesebben újra is kezdeném emiatt. Mikor kezdtem, néztem youtube videókat, hogy mit érdemes csinálni. Hát ezt nem mondta egyik nagyokos sem, pedig egyértelműen ez a legjobb. Az elején úgysincs komoly űrcsata, szintezni kell meg gyűjteni a pénzt erre. Kézifegyvereknél is hulladék ami nem PB, csak a hajóval ellentétben a játék elején kézifegyverből mindenképp kell valami, amíg nem találsz egy PB fegyvert. Meg kézifegyvereknél nem is lehet fellépni a második sorba, anélkül hogy valami felesleges dolgot ki ne fejelsszünk, úgyhogy azt nem nagyon lehet elrontani.
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2024.02.22. 20:41:22
  • lwb
    #996
    PC-n nem fognak tudni pénzt kérni a modokért és ez nekem elég. Boxon próbálkozhatnak, de boxon eddig se voltak ott a legjobb modok amúgy sem (pl. Enderal sem Skyrimre).
    Amit írsz a felfedezésről, az igaz, de ugye részben igaz a DF-ra is. Ott is procgen a térkép, a temérdek város/falu meg copypaste egyforma. Igen, közben eltelt vagy 30 év, tehát illett volna fejlődni valamit, ez a bethesda hibája. Én úgy játszottam a starfielddel, hogy kivertem a fejemből a skyrimet meg a falloutot és úgy kezeltem, mint a mass effect 1-et: a temérdek bolygó mind csak körítés, értelme semmi, ahogy ott is igen kevés. Le lehet szállni, lehet menni a semmiben 1-2 copypaste tartalomhoz (trasher maw harc, mining vagy artifact minijáték), de a szerepe ezeknek csak az, hogy a galaxis méretét megadják. Nem kell odamenni és nem is megyünk, csak ahová küldetés visz. Ez nagy eltérés a korábbi bethesda játékokhoz képest, ahol a móka felét az adta, hogy véletlen belebotlottál ebbe meg abba és elterelte a figyelmed a küldetésekről. Az is igaz,hogy így nincs nagyon értelme 1000 órát beletenni egy játékba, mert procgen tartalom nem ér ennyit. Viszont, ha a ME1-hez hasonlítjuk és csak a küldetéseket csináljuk végig, akkor van a játékban 40 óra jó tartalom és utána lehet mással játszani. Nekem ez elég is.
  • PiszkosFred
    #995
    Valoszinuleg keves az esely ra, de remenykedek, abban bizva, hogy kb egy jo 6-8 honapot extrazik a jatekon a majdnem teljes fejlesztogarda (ellentetben a korabbi Bethesda szokassal), szoval bizok benne, hogy a procgen tartalmon valtoztatnak, vagy ha ok nem, akkor majd a CK2-ben lesz arra opcio, hogy a jelenlegi bolygofelszineket ne pixelekre bontva generalja a jatek, hanem mondjuk ossza fel 8 reszre es kesz.

    Jo dolog ez a procgen tartalom, DF-ben is bejott, de jelenleg atestek a lo tuloldalara.

    Szemely szerint mindig az volt az egyetlen "bajom" a Oblivionnal es a Skyrimmal is, hogy egymast ertek az objektumok es feladathoz kapcsolodo celpontok. Kijottel a varosbol es a latoterben kvazi 5 banyat, barlangot, falvat, stb. lattal, mikozben a jatekter lenyegben Tamriel egy-egy tartomanya volt. Kettot leptel jobbra es majd indultal is kitakaritani egy ujabb helyszint. Valoszinu az en hulyesegem, de szeretem, ha tudok ugy haladni egy jatekban par percet, hogy semmi sem jon kozbe, ha van tavolsag ket helyszin kozott, mert ad egy kis realitast az egesznek.

    Na most a Starfieldben van, hehe, nem szaroztak a sracok, most van 1000 bolygo, amelyek felszine es tartalma millionyi hatalmas procgen cellabol ("tartomanybol") epul fel. De minek? Egy bolygon tobb teruletet tudsz generalni, mint az Arena vagy a Daggerfall teljes jatektere volt anno. Felesleges es haszontalan ekkora meretben gondolkodni egy planetat illetoen (marmint realisnak hatnak igy a meretek, persze, de ez mar sok, ennyire azert megsem kellene annak lennie).

    Siman eleg lenne 6-8 darab prcgen cella egy bolygon ugy, hogy a generator arra figyeljen, hogy a cellak kapcsolodjanak egymasba es ezaltal legyen folytonossag, legyen atmenet, lenyegeben megadva azt az erzest - meg ha loading screenekbe is utkozunk egy-egy tranzitnal - hogy ugyanazon a bolygon vagyunk, mert a cella hatarat elerve ott folytatjuk a loading utan, ahol jartunk.

    Jelenleg az, hogy barhova kattintasz a bolygon, ott egy ujabb cellat general a jatek es igy eselyed sincs egy bolygot korbejarni, teljesen kinyirja a felfedezes egyik fontos aspektusat, az elmenyt, hogy mindent lattal az adott egitesten. A bolygo traitek felfedezese megprobalja ezt a hianyossagot kompenzalni, de az csak placebo.

    Kellett volna nemi extra dijazas a felfedezoknek azon tul, hogy random kioszkos feladatokat kapsz arra, hogy latogass meg X bolygot, fedezz fel X traitet, stb. Kaphatott volna egy kulon frakciot, vagy barmit.

    Es szinten az utazashoz es a immerziohoz kapcsolodik, de az, hogy az urben nem lehet kozlekedni olyan hagyomanyos ertelemben, mint barmelyik urhajos jatekban, az nonszensz. Ha csak egyszer is landoltal az Eliteben/NMS-ben (csak hogy legyen ket ismert pelda a szimulator jellegu es az arcade jellegu megoldasra is), akkor baromi nagy hianyerzeted van, hogy itt egy landing animacio utan mar a felszinen vagy. Jatekmechanika szempontjabol nem ad hozza vagy vesz el a manualis landolas vagy bolygoteri urben valo kozlekedes hianya, hiszen ezek olyan featurek, amelyeket kb 4-5-szor hasznalsz es utana mar fast travelre kattintasz, de sajnalatos, hogy ezt a dontes nem te, a jatekos hozod meg, hanem eleve igy kapod meg a jatekot.

    Az en hulyesegem, tudom, de a New Vegas hardcore mode ota minden olyan open world es/vagy sandbox jatekot, ami engedi, vegigjatszok ugy legalabb egyszer, hogy nem hasznalok fast travelt, hanem a jatek altal biztositott standard megoldast hasznalva a sajat labamon/hatasomon/hajommal kozeledek, nem waypointokra kattintva. Ha van ra lehetoseg, akkor korbejarom, ha nem ugy van kialakitva a jatekter, akkor keletrol-nyugatra, eszakrol delre, stb iranyokba teszem mindezt. Rengeteg olyan kis aprosagra bukkan(hat) igy az ember, ami esetleg elkeruli az ide-oda ugrasok kozben a figyelmet. Progress szempontjabol nyilvan ertelmetlen es felesleges idopocseklasnak is hathat, de nekem a vilag megismeresehez, az immerziohoz sokat hozzaad, ha egy jatekban van erre lehetoseg. Na, a Starfieldben ez szinte teljesen lehetetlen, par handcrafted tartalmat leszamitva semmi esely sincs ra, koszonhetoen a procgen ilyen szintu hasznalatanak.

    A tobbi fapados megoldas miatt (van sok) nem aggodok, azokat modokkal lehet majd orvosolni. Az mar mas kerdes, hogy mire ezek a modok elkeszulnek, emlekszunk e a Starfieldre es akarunk e jatszani majd vele.


    Apropo modok, amig nem tudunk tobbet a Creations nevu uj featurerol, addig azert ovatosan bizakodnek. Nem tudni, hogy mennyire lesz a Creation Club utodja vagy helyettese vagy mennyire lesz teljesen uj feature, kell e fizetni erte, stb. PC-n oke, ott a nexus, de boxon es ps-en mar azert felmerul a kerdes: megmarad e a Skyrim/FO4 fele bethnetre feltoltott ingyenes usermade modok / CC-re keszitett es ott tokenert megvett modok rendszere vagy nem?
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2024.02.15. 09:57:17
  • lwb
    #994
    Szó nincs arról, hogy majd attól lesz jó a játék, hogy jönnek a modok. Arról van szó, hogy az ad neki hosszú életet majd, amikor jönnek a modok. Ez se akkora tipp, mert minden korábbin single player bethesda rpg-nél łgy volt. Ki játszik ma már alap, modolatlan skyrimet? Ehhez képest évente eladják újra.

    Egyelőre még nincs kit a creation kit, szóval jelenleg nem tudok semmi értelmes modot ajánlani.
  • lwb
    #991
    .
  • uwu2020
    #992
    Tud valaki jó móodot a loit javítására?
    Kár, hogy a magas szint büntet. Az ok, hogy magasabb tier cuccok jönnek, de mind fehér. Sok fix loot meg alap tier-en marad, így nem szerezhetsz pl. epic advanced cuccokat.
  • uwu2020
    #991
    Nem értem ezt a "majd lesz sok med és jó lesz a starfield" hozzáállást.
    Nem számít, és nincs is értlme jósolgatni. Akkor már új BTC árfolyam csúcsot esetleg nem tudna valaki?

    Igazából 1 jó mod is elég. Majd szóljatok ha kész! De ezt a legkomolyabban mondom, nem akarok lemaradni;)

    Egyébként szerintem ezt modokkal nem lehet a top játékok közé emelni, túl sok baja van. Ennek ellenére én így is elvagyok vele, és eleve csak azoknak kéne a játékkal foglalkozni akiknek jó így is.
  • lwb
    #990
    Ja, szar az sg motor, nem lehet rendes választ nyomni, tudom.
    Szerintem eddig minden bethesda rpg-hez ezernyi mod készült és a starfielddel sem lesz ez másképp, amint kijön a creation kit hozzá.
  • lwb
    #988
    .
  • Ssenkradlive
    #988
    lwb#986-ra :

    Az hogy jelenleg 20k-mod van fenn a FO4-hez, egy dolog, nem tudom mit igazol, indokol ez a szám a témában.

    Igen, megjelenés óta kb. ennyi készült.
    Ennek több mint fele már verzió elavultsága miatt nem működik egyébként, jó része sosem működött, ( igen, a moddolásnak az az árnyoldala, hogy sokan olyanok is csinálják, akiknek nem kéne.. XD) csomó mod ugyanazt csinálja stb. stb...

    Van hozzá 3,5-4k működő, miből a komolyabb -compilation, overhaul, conversation, komplex AI-mod ok, amik a letöltések 80%-át adják, kb. 100-150...

    A "készülő" bármely mod-okról pedig több mint tíz éves MoDB, és Nexus-os tapasztalattal a házam mögött mondom, hogy az ilyen nagyobbaknál az elkészülési, megjelenési arány kb. 20-25%-körül van, csak szólok... :)

    Ez nem csak a FO-nál, minden moddolt játéknál ez a jellemző arány.

    De ezeket csak érdekességképpen, mert ezeknek a számoknak a SF-jövőjéhez semmi közük.
    Akkor lesz egy "rakás mod" hozzá, ha a komolyabb modderek is ráálnak hosszútávon, de egyáltalan nem ez latszik most, ennyi, ragozhatjuk ezt még.

    Én is írtam hogy esetleg "kitermelheti" a saját modderjeit, mint mondtam : "a remény hal meg utoljára", csak eddig a többi bethesda game-nél nem ez volt a jellemző, ennyit mondtam csak.

    Majd 2-3-év múlva meglátjuk. :)


    Ui: Azért írom így hsz. számmal címezve ezeket nem válaszként, mert ez a sz@r már megint nem reagál a "válasz" gombra, bocs... :)

  • lwb
    #986
    A nexuson közel 20 000 mod van jelenleg fent FO4-hez. Nyilván nem mind Fallout London kategóriás (ami fent sincs ugye), a többség csak új fegyverek, texture-ök miegymás, de ez akkor is óriási szám. És hány Fallout total conversion mod készül jelenleg? Nem tudni persze, mennyi készül majd ebből el, de ott van a Fallout Miami, a F4 New Vegas, a Capital Wasteland project, ezekből valami demoféle már be is lett mutatva.
    A Starfieldhez is lesz egy rakás. Nyilván más kategóriás embernek jött be a fantasy elder scrolls meg a poszt-apokaliptikus fallout, mások is csinálják a nagy modokat. Enderal / Nehrim készítői nem dolgoznak FO4-en, gondolom Starfielden sem fognak. Starfield majd kitermeli a sajátjait.