11
-
#11 Talán azért nem kellene hinni neki, mert fél évente bejelent valamit. Talán 2018ban vagy mikor mondta, hogy fél éven belül annyira jó lesz az autopilot, hogy egyedül át tudja szelni az USA-t. Mindezt úgy, hogy Lidar nélkül meglehetősen nehézkes az embernél megbízhatóbb rendszert létrehozni. Persze Musk spórol, ezért persze csak a Teslának nincs szüksége rá. -
#10 Mondj másik jomadarat akinek el lehet hinni bármit ? ÉS az a jomadár sok dolgot akar és tesz is érte, meg mindent idöre meg is csinál, -
#9 Valaki még elhisz bármit is ennek a jómadárnak? -
Ender Wiggin #8 Ööööö... -
Sequoyah #7 Nem a BMW-rol szol a cikk... -
Sequoyah #6 3-as szintu az az ami most hatosagilag jovahagyott es szeles korben elerheto. Ettol van nekik sokkal jobb is.
Ismerek olyat aki tesztelte az ujabb (meg nem jovahagyott, megveheto) verziokat, es az nagyon kozel van a teljes onvezeteshez.
A szituaciok 99%-at megoldja, csak nehany extrem helyzetben kellett kozbeavatkozni. -
kvp #5 Mindig tul rovid hataridore iger tul sokat. Ellenben amit megcsinalnak az mukodik. Az igereteket nem erdemes nezni, csak amit mar leszallitottak. Elnezve a tobbi autogyarto szintjet egesz jol allnak. Persze vannak a Teslaknal jobb onvezeto autok, de ezeket csak limitalt teruleteken taxikent lehet hasznalni. Se megvenni, se a teszt teruletekrol kivinni nem lehet. Ezzel szemben szinte az osszes az utakon futo Tesla benne van az onvezetes beta tesztjeben, van amelyik az alfa firmware-eket is megkapja. (ahhoz mar kulon szerzodes kell a tulajjal, de a vilagon szinte barhol elerheto)
ps: Igen, az EU-ban limitaltak a tudasukat, mert a vezetesnek nem tetszik, hogy elesben menjen a szoftverteszteles es egyebkent is majd akkor lesz legalis ha mar a nemet autok is tudjak ugyanezt. Pedig anno a vasut hoskoraban is igy ment, egymas utan robbantak fel a gozmodonyok a napi forgalomban es ha ott volt a kozelben de tulelte a mernok, akkor megprobalt legkozelebb jobbat epiteni. -
dyra #4 Elon Musk már azért kezd "hitelességi" problémákba ütközni. Bemond dolgokat beígér dolgokat aztán menetrendszerűen nem teljesülnek. -
#3 Az igaz, hogy ez még nem teljes onállo vezetés, de sztem még mindig joval több mint bármelyik másik gyárto ajánlani tud . hiába mondják , hogy level 2 és 3 szinten tudják , de egyik sem tud enynire "önálloan " vezetni mint a tesla megoldása.
Egy egyszerü sávtartót nem tudnak ugy megoldani, hoyg ne kacsázzon a sávok között vagy felismerje, hoyg hol vannak a tányleges sávok.
Pont ezért hasontalan az összes, mert a felfestést nézik és nem látnak elöre és nem tudják a GPS-el kombinálni azokat, Igy hiába van sávtartó, ha pár 100m-en belül ki be kapcsolgat attól függöen, hogy van e felfestés az uton vagy látja e egyáltalán illetve, hogy ha van sáveltolás vagy leágazás akkor észrevegye, hogy melyik a sáv.
De arra jo , hogy a PR-ba beletegyék , hogy tudja.
Ezzel szemben azért a Tesla megoldása fényévekkel jobb és használhatóbb.
Az meg megint csak a bulvár sajtó, hogy felkap mindent, ami negativ a Teslával kapcsolatban, de nem mondják el, hogy hány legyártott autóra jut egy kigyulladás vagy ,hogy annak mi volt a kiválto oka. Föleg nem hasonlitják ,össze, hoyg a hagyományos autók közül mekkora a hasonlo eset. Mert ugye a BMW is ki szokott gyulladni, de azt valahogy nem érzik, olyan nagy bajnak. És a régi autogyárak még mindig nem innovativak, egymástol veszik át a különbözö featuoket és nem lehet olvasni, hoyg na ez vagy az , most azátn kitalált valami ujat és jobbat a másiknál, részben ez fáj nekik amikor a teslárol meg azt olvassák, hogy ezt és ezt tudja, lehet, hogy nem tökéletesen, de még mindig jobb mint a semmi.
ÉS azt is kár azért elhallgatni, hogy sokminden azért lassu ,mert nem aktiválhatják egyböl, meg kell várni a jogi vizsgálatokat és engedélyeket, hozzá és csak azután kerülhet ki a szoftverbe, már lehet évekkel korábban is elérte volna a mostani szintet ha nincs ez a korlátozás -
Ender Wiggin #2 És most elkezdenek kigyulladgatni és megölni az utasaikat is... -
#1 Őööö, a teljes önvezelés 5. szintű autonomiát jelent. Nekik ugye van ez a fejlesztett szoftverük, amit Full-Self-Driving-nek neveznek azonban kb 3. szintű önvezetést jelent (több szituációban, pl autopályán nem igényli a vezető folyamatos kontrolját, konkrétan kéz a kormányon, de a vezető folyamatos készenlétét a beavatkozásra igen) Ez még azért elég messze van a teljes önvezetéstől, viszont ahogy azt már a hatóság is kifogásolta a szolgáltatás megnevezetése a felhasználó számára félrevezető, amire jelen cikk egyfajta homályossága is jó példa.