7
  • duke
    #7
    Egy musorban mutatak egyszer ilyet, hogy egyetlen utas volt a fedelzeten, de azt nem mondtak, hogy az ures repulogepek eleg gyakorikak, nem kulonleges ritkasag. Azon gondolkodom, hogy valahogy keresni kene ilyen jaratokat, az tetszene, ha en volnek az egyeduli utas a gepen.
    Utoljára szerkesztette: duke, 2022.04.13. 00:26:46
  • duke
    #6
    " csak akkor tarthatják meg a fontos repülőtereken jó résidőkre szóló - jellemzően reggeli és esti - le- és a felszállási jogaikat, ha kellő mennyiségű le- és felszállást végeznek, azaz használják is azt."

    Ez jo nagy baromsag. Nyilvan fizetnek azert, hogy a legjobb idosavokban indulhasanak, akkor meg mit erdekli oket, hogy tenylegesen megy-e a repulogep vagy sem ?
    Amugy a pilotaknak stuardeszeknek, biztos jo buli lehet, egy ures gepen a sok hulye utas nelkul utazgatni.
  • kjhun
    #5
    Nálunk is pont így van, a vonattal!!! Ahelyett, hogy megállna, a közeli 10k+ lélekszámú kisvároska és a megyeszékhely között, a közbe eső településeken, csak ingázik oda és vissza. Úgy 25-30+ km-et, 2 óránként napközben. (A menetrend 40-et ír, de ez szerintem sok.) Ahelyett, hogy meg állna mindenhol, még ha nem is mindegyik bokornál, de azért is. Jó, ha van rajta 1-2-3 utasnál több, egy-egy alkalommal, de nem ritka, a szinte üres vonat sem. Dízeles piros Flirt-ről van szó. A BZ-k, már kikoptak ezen a vonalon.
    Utoljára szerkesztette: kjhun, 2022.04.12. 21:56:04
  • caprine #4
    És ez csak a brit adat, amcsiban ahol sokkal gyakoribb a repkedés ott milyen adatok lehetnek? Aztán meg csodálkoznak, hogy drága a benzin, sok idióta.
  • Borg18754
    #3
    Csodálatos hogy sokezer tonnányi kerozint ilyen baromságok miatt égettek el...
  • kvp
    #2
    Na most ha ebbol kivonnak a ferry es repositioning mozgasokat, akkor kapnank meg a tenyleges adatokat.

    A jelenseg egyebkent a brit vasuton is megvan, parliamentary train-nek hivjak azokat a jaratokat amiket csak azert kozlekedtetnek, hogy ne kelljen bezarni az adott vonalat vagy allomast, mivel annak jogi eljarasa tobbe kerulne mint az ures vonat megtartasa. A ket fent emlitett kvazi jogos mozgas is megvan a vasut eseteben is, a gepmenet es a szerelvenyvonat, ami alapvetoen a jarmuvek mozgatasa miatt kell. A tenylegesen menetrendszerint jaro, de gyakorlatilag ures vonatok szama ezekhez kepest elenyeszo es valoszinuleg a repulogepek eseten is joval kisebb lehet mint a fenti adat. Plusz ott a problema, hogy ha van 10 utas B-bol A-ba, akkor az A-ban levo gepnek uresen is el kell mennie B-ig, hogy elvihesse oket. Ha masnap ugyanez a helyzet, akkor megint mehet uresen. Vagy alternativakent torolni kell mindket iranyt, de akkor a jarvany elotti szabalyok szerint elveszti a le- es felszallasi jogot a legitarsasag. Csak a tenylegesen mindket iranyban utasok nelkuli, nem muszaki vagy logisztikai okokbol torteno mozgasok a valodi szellemjaratok.
  • Tetsuo
    #1
    Beteg egy világ ez!