3
-
kvp #3 "Kíváncsi leszek ki lesz az első gyártó aki bevállalja oké ha baleset van mi vagyunk a felelősek mert miénk a technika."
Google. Mar egy ideje (2018 ota) jarnak a robot taxijaik Kaliforniaban. Ott ugyebar a soforulesben mar evek ota nem ul senki. De van meg par ceg aktiv taxi szolgaltatassal. Kotottek egy jo nagy biztositast ami mindent (is) fedez. (szemelyi felelos nincs, a biztosito fizet)
"Az életünk legtöbb területét a technika nem szabadabbá hanem kötöttebbé teszi. Mindezt miért? Mert lusták vagyunk már autót is vezetni."
Hatekonysag. A robotok hasznalata eseten tobb auto befer ugyanarra az utfeluletre es nem kell oket a celok kozvetlen kozeleben parkoltatni (el tudnak menni messzebb, ahol van hely). Tovabba kenyelmes, mert a kocsi kirak a bejaratnal, majd elmegy parkolni aztan ertunk jon amikor kell. Kb. mintha lenne sajat soforunk. Gazdagabb gyerekes csaladok eseten pedig a gyerek (akar egy kisebb is) kaphat sajat autot, ami az iskolaba viszi-hozza. Ez utobbi foleg amerikaban elony. -
dyra #2 Kíváncsi leszek ki lesz az első gyártó aki bevállalja oké ha baleset van mi vagyunk a felelősek mert miénk a technika.
Ugyanakkor ez mivel fog járni? Mint most egy -egy multinál a Windows használat. Lassan már ahhoz is ticketet kell nyitnod, hogy az egyik oldalról áthúzd az ikont a másik oldalra. Jogosultság semmihez nincs max, hogy elindítsd az icont az asztalon.
Tehát egy full leszabályzott gépjármű fog vinni egyik - helyről a másikra. Minden is pénzbe fog kerülni és a szolgáltatások is korlátozottak lesznek.
Nem vágyok ezekre a cuccokra. Az életünk legtöbb területét a technika nem szabadabbá hanem kötöttebbé teszi. Mindezt miért? Mert lusták vagyunk már autót is vezetni.
Reménytelennek látom az emberiség helyzetét a technika lassan teljesen átveszi az életünk irányítását. -
kvp #1 Logikus lepes. Ha nem ul a kocsiban senki aki eppen iranyit, akkor mindenki utas. Aki beallitotta a cel cimet, az pedig a jarmuvet hasznalo szemely, fuggetlenul attol, hogy utanna o benne tartozkodik-e a kocsiban az ut soran. A csomagok es az utasok rogziteserol is ennek a szemelynek kell gondoskodnia. Ahogy onvezeto liftek eseten is pontosan igy van jelenleg is.
(onvezeto lift: ahol a villanymotort nem ember szabalyozza, csak a celallomast adjuk meg, tobbnyire nyomogombok vagy eritokijelzo segitsegevel)