2
  • kvp
    #2
    "Hozzá teszem egy elektromos vagy egy hibrid sem épp a legjobb. Ha sokat mész vele, akkor gyakran viheted szervizbe. Ott meg mindig lesz valami, ami miatt otthagyod az 500 eurót."

    Rendes elektromos autot meg annyit sem kell szervizbe vinni mint egy normal benzinest, mert nem nagyon van benne olyan alkatresz ami kopna. Normal hasznalat mellett (visszataplalos fekezes) meg a fekbetetek se nagyon kopnak. Alapvetoen egy rendes elektromos autoban max. az ablakmoso folyadek fogy. (meg persze az aksicsomag, de azt majd egyben kell cserelni amikor elkopik)

    A hibridek viszont sajnos orokoltek a benzinesek problemait es megkaptak melle az elektromosoket. Ebbol a szempontbol aksis hibridet max. a zold rendszam miatt erdemes venni, de ha mar veszunk, akkor is csak plug in soros hibridet erdemes, mert azokban van a legkevesebb alkatresz ami tonkre tud menni. (az erosebb nagyvasuti dizelmozdonyok, lasd nohab vagy szergej is alapvetoen soros dizel-elektromos gepek es eleg nehezen mennek tonkre) Arra erdemes figyelni, hogy a leallitott, garazsban allo kocsi is bekapcsolhatja a motort ha merul az aksi, ezert mindig jol szellozo helyen kell parkolni veluk.
  • RJoco
    #1
    "vásárlók környezettudatossága"
    Ezt a baromságot. Egyrészt erről amúgy sem készült statisztika, másrészt úgyis úgy manipulálják, ahogy akarják azt a statisztikát.
    Ha e-autót veszek, nem azért, mert olyan jó. Dehogy jó. Max munkába járni, meg boltba. De, ha hosszabb távra akarsz menni, akkor máris nem jó.
    Viszont a dízeleket igen csúnyán bántják. Rengeteg adót kivetnek rájuk. Kicsit öregebb és tejelsz, mint a fejőstehén.
    Hozzá teszem egy elektromos vagy egy hibrid sem épp a legjobb. Ha sokat mész vele, akkor gyakran viheted szervizbe. Ott meg mindig lesz valami, ami miatt otthagyod az 500 eurót.
    Ezt ismerős mondta. Gondolkodik is rajta, hogy lecseréli, mert így igencsak sokba kerül neki.