kvp#3
Aztan nagyon hirtelen le, amikor vegul kitiltjak a digitalisan fel nem szerelt jarmuveket a varosokbol es az autopalyakrol. Manapsag egy fekete rendszamos dizel tobbnyire filleres hasznaltan. A legtobb tenyleg regi autohoz varhatoan nem lesz utolag beepitheto digitalizalo keszlet, igy ezeket max. treleren lehet majd mozgatni a garazs es a palya kozott. Ahogy most is kiszedik a forgalombol azt aki rendszam nelkul jar, ugy a jovoben varhatoan ugyanugy jar aki az EU-s nyomkoveto nelkul probalkozik. A kerdes csak az, hogy hany ev marad az atallasra es akkoriban lesz-e meg egyaltalan uzemanyag a regi jarmuvekhez.
Venator#2
Hú de fel fognak menni a használt autó árak
kvp#1
Ez nem uj, mar az EU-s GPS rendszer, a Gallileo kitalalasakor (kb. 20 eve) leirtak, hogy ez a cel, kesobb kotelezove teve a sebesseglimitek betartatasat is, kiegeszitve folyamatos GSM alapu online kapcsolattal, ami az utdijakat is kezelne, de elsodleges celja a balesetek eseten a mentok automatikus ertesitese. A fenti cikkben leirtak alapjan a rendszer a veszhivaskor a jarmu poziciojan kivul meg a jarmuben tartozkodo utasok becsult szamat is meg tudja mondani, tovabba automatikus kihangositott audio kapcsolatot is tud biztositani a mentok szamara.