6
  • kvp
    #6
    https://www2.deloitte.com/hu/hu/pages/ado/articles/agresszivan-kuzd-az-europai-bizottsag-a-tiltott-allami-tamogatasok-ellen.html
    https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/hu/ip_19_6189
    https://www.portfolio.hu/gazdasag/20120109/itt-a-dontes-tiltott-allami-tamogatast-kapott-a-malev-2-161095

    https://www.nytimes.com/2021/04/06/business/air-france-aid.html

    A fenti peldakbol lathato, hogy a malev nem kaphatott tamogatast, az air france meg igen. A kulonbseg az, hogy az utobbi francia nemzeti ceg. Ezert nem epulhetett meg a deli aramlat es epul meg helyette az eszaki aramlat 2, mert az meg nemet erdek. Az EU-ban az elvek csak akkor kerulnek elo, ha valakinek az anyagi erdeke szerint eppen szukseg van rajuk.
  • caprine #5
    Ja, adókedvezmeny 5 évre, aztán amikor lejár akkor meg vagy tovább állnak, vagy sírnak az állambácsinak a hosszabbításért.

    Az oroszoknál volt régen valami chip gyártó, nagyon régen talán az ibm, de nem értették, hogy miért olyan sok a selejt ebben a gyárban. Aztán kiderült, hogy a bagos dolgozok ha fujni akartak egyet akkor nem a zsiliprendszer proceduráján át mentek ki, hanem a vészkijáraton mert ott nem volt zsilip és csak szépen kiléptek és már gyujthattak is rá, a por meg bejött:))))
  • M2 #4
    "az unioban tilos allami tamogatast adni a cegeknek"

    Ezt miből hiszed?
  • kvp
    #2
    Mivel az unioban tilos allami tamogatast adni a cegeknek, ezert csak a nemetek es a franciak adhatnak buntetlenul.