5
  • kvp
    #5
    A fiatalok nagyresze egyreszt nem tud fizetni, masreszt az Amazon most mar a fizetos szolgaltatasokba is rak reklamot. Tehat most mar fizetni kell azert a reklamokkal telepakolt tartalomert, ami eddig kvazi ingyen volt.

    A cikk iroi es forditoi meg nem tul erosek statisztikabol...
  • dyra
    #4
    A fiatalok hál isten ezt az egész rothadó reklámipart szánkópályára teszik a szokásaikkal. Inkább fizetnek de nem néznek reklámot. Örülök ennek a folyamatnak.
  • 0Fritz
    #3
  • wraithLord
    #2
    Meg a cikk szerint nem az autórádiózást vetette vissza a járvány, hanem az autózást... (és ha valaki nem ül autóba, akkor nyilván nem hallgat az autójában rádiót / nem az autójában hallgat rádiót... :D) Mert utána meg arról szól a hír, hogy az új kocsit vásárlók többségének (megkérdezettek 108%-a) fontos a rádió. :D
  • Macropus Rufus
    #1
    "Az új gépkocsikat vásárolók vagy lízingelők 74 százaléka válaszolta azt, hogy a számára a legnagyobb értéket az FM-rádió jelenti, míg 73 százalékuknál ez a Bluetooth-kapcsolat, 34 százalékuknál pedig az AM-rádió volt. A megkérdezettek 58 százaléka nyilatkozta azt, hogy az AM/FM-rádióadók hallgatásával tölti a legtöbb idejét. "
    Tehát nézzük a számokat. Megkérdeztek x db emberkét, ebből 74 az FM rádiót 34 az AM rádiót és 73%-uk a BT kapcsolatot preferálja. Akkor a megkérdezettek 181%-a válaszolt.
    És akkor van egy 58%-os halmaz aminek a tagjai FM/AM adót is hallgatnak. Na most ez egy külön halmaz, vagy az FM és az AM halmazok közös része? Mert ha ez egy külön halmaz akkor a megkérdezettek több mint 200%-a válaszolt a kérdésre...